Re: Babcia w rodzinie

From: "allfred" <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Babcia w rodzinie
Date: Sun, 26 May 2002 15:51:15 +0200

stary ja ci odpowiem nie wiem tylko czy to co powiem bedzie sluszne :))

mialem bardzo podobna sytuacje i podobne odczucia do twoich :((- meczarnie
zreszta tez
ja znalazlem na to sposob - tak jak mowisz wyprowadzilem sie :)
moze i z naukowego punktu widzenia to nie bylo dobre ale w koncu odpoczela
moja psychika:))
wyprowadzilem sie na poczatek od babci a potem z domu moich rodzicow
i powiem ci nie bylo latwo - bylo ciezko
ale jakos sobie poradzilem - z perspektywy to chyba odbieram jak jakas
inicjacje jak stac sie meszczyzna :))
( ale wolałbym by moje dzieci nie musialy tego doswiadzczac i sadze ze
zrobie wszystko aby tak nie bylo )

ps nie mam jeszcze dzieci :))

pzdr
allfred