Badanie krwi (grupa krwi)

1. Data: 2003-09-26 15:36:49

Temat: Badanie krwi (grupa krwi)
Od: "Maciej \(pl\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem badanie krwi (grupa krwi) - wyniki jak niżej:
Antygen grupowy: A (B albo 8 - niewyraźnie),
Czynnik Rh: +
Odczyn antyglobulinowy:
alloprzeciwciała odpornościowe nieobecne

Pytanie:
a) O co chodzi z tymi przeciwciałami - dobrze ze ich nie ma czy zle.
b) Co jest w nawiasie?? B czy 8 i co może oznaczać?

dzieki za odpowiedzi
--
Maciej (pl)

--
020 9434 - NIEZALEZNY dostep dialup w Warszawie
Uzytkownik/haslo: ppp/ppp

2. Data: 2003-09-26 21:48:13

Temat: Re: Badanie krwi (grupa krwi)
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej (pl)" <m...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bl1mef$8c5$1@sklad.atcom.net.pl...
> [...]
> a) O co chodzi z tymi przeciwciałami - dobrze ze ich nie ma czy zle.
> b) Co jest w nawiasie?? B czy 8 i co może oznaczać?

Co to znaczy ze NIEWYRAZNIE???
jak wynik badania grupy krwi moze byc NIEWYRAZNY???

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2003-09-26 21:51:57

Od: "Maciej \(pl\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ktoś podbije coś pieczątką która była najwyraźniej :) niedobrze zrobiona
to wówczas napis na kartce z badaniem jest niewyraźny...
--
Maciej (pl)

--
http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

4. Data: 2003-09-27 10:11:41

Od: "Tomasz Bandurski" <b...@d...this.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej (pl)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pytanie:
> a) O co chodzi z tymi przeciwciałami - dobrze ze ich nie ma czy zle.
dobrze
http://wiem.onet.pl/wiem/007988.html

> b) Co jest w nawiasie?? B czy 8 i co może oznaczać?
Wynik badania grupy krwi powinien_byc_wyrazny. Lab. nie powinno wydac wyniku
niewyraznego. Jezeli masz jakies watpliwosci powinienes to natychmiast
reklamowac.
Na podstawie tego co napisales pomyslalbym o wyniku AB, ale dlaczego B
mialoby byc w nawiasie. Moze to 2 /grupa A2/. Dlatego wazny jest
jednoznaczny, wyrazny wynik.
T.

narkotyki a ciąża
skutki wady wzroku
szczepionka Perosal D
SPRZEDAM!!!- materiały(tłumaczenia, ksera, abstrakty itp) dotyczące, ostrego
kłykciny