skutki wady wzroku

1. Data: 2003-09-26 14:23:27

Temat: skutki wady wzroku
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanko:

jakie mogą być skutki następujących wad wzroku i czy można je jakoś
zahamować "domowymi sposobami":

1. jeśli ktoś ma na 1 oku wadę ok 2,5 (chyba -, nigdy tego nie pamiętałam -
źle na odległość się wtedy widzi) a na drugim oku nie ma wady wcale
to czy to może doprowadzić do zeza, czy czegoś takiego?

2. jeśli ktoś ma wadę na 1 oku ok - 2,5 a na drugim + 0,5 do 1

z góry dziękuję za odpowiedzi

2. Data: 2003-09-26 15:26:52

Temat: Re: skutki wady wzroku
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bl1ifg$3uo$...@n...onet.pl,
Natalia <k...@p...onet.pl>:

> [...]
> to czy to może doprowadzić do zeza, czy czegoś takiego?
>
> 2. jeśli ktoś ma wadę na 1 oku ok - 2,5 a na drugim + 0,5 do 1

W oczekiwaniu na ew. Pana Doktora ;) proszę podać wiek pacjenta - odpowiedz
mocno od tego zalezy - czy jest to np. male dziecko, czy osoba 50-letnia.

--
Robert

3. Data: 2003-09-26 16:29:33

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> bl1ifg$3uo$...@n...onet.pl,

> W oczekiwaniu na ew. Pana Doktora ;) proszę podać wiek pacjenta -
odpowiedz
> mocno od tego zalezy - czy jest to np. male dziecko, czy osoba 50-letnia.

wiek - 25 lat :)

pozdrowienia

Natalia

4. Data: 2003-09-26 17:35:03

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bl1pic$kue$...@n...onet.pl,
Natalia <k...@p...onet.pl>:

> wiek - 25 lat :)

To jeszcze ewentualnie:

1. Od kiedy mniej wiecej wada -2.5?
2. Czy oko dominujace (np. prawe u praworecznego) to jest to z -2.5, czy to
drugie?
3. Dlaczego wlasciwie podajesz 2 warianty - to sa 2 osoby czy jedna?
4. Czy ta osoba nosi juz jakas korekcje, a jesli, to czy sa to okulary czy
soczewka, i jesli okulary, to jak sie z nimi czuje?

--
Robert

5. Data: 2003-09-26 17:49:37

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> wiek - 25 lat :)

IMHO - zdrowsze oko patrzy, "chorsze" "odpoczywa", az do calkowitego
zapomnienia jak patrzec (wtedy stanie sie nieprzydatne). Mnie przynajmniej
tak moja p. doktor goni do tego, zem sobie kupil okulary.
Domowe sposoby - splunac 3 razy przez lewe ramie....

Pozdro

Maseł

P.S. Ale ja to raczej inzynier jestem i lekarzy to na wszelki wypadek
unikam...

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

6. Data: 2003-09-26 17:54:21

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> odpowiedz
>
> wiek - 25 lat :)
>
> pozdrowienia
>
> Natalia

Na jakiego doktora czekacie, bo sie nie moge doczekac:-)
casus

7. Data: 2003-09-26 17:59:04

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> Na jakiego doktora czekacie, bo sie nie moge doczekac:-)
> casus

Brawoooooooo!!!!!
Hahahahahahahaha.....
;)))))))))))))
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

8. Data: 2003-09-26 18:15:34

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Maseł
> P.S. Ale ja to raczej inzynier jestem i lekarzy to na wszelki wypadek

i slepne dalej?

casus

9. Data: 2003-09-26 18:17:32

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Czy oko dominujace (np. prawe u praworecznego) to jest to z -2.5, czy
> drugie?

ups - skad wziales teorie, ze u praworecznego dominujacym jest oko prawe? I
skad domniemywasz, ze oko z wieksza wada bedzie dominujace?

casus

10. Data: 2003-09-26 18:19:27

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bl1pic$kue$...@n...onet.pl,

> To jeszcze ewentualnie:
>
> 1. Od kiedy mniej wiecej wada -2.5?

od jakiś 2, 3 lat
wcześniej jakaś była, we wczesnym dzieciństwie, z powodu przebywania w
inkubatorze
potem w szkole nie było żadnej wady, tak twierdził okulista, została
zlikwidowana, wyleczona

> 2. Czy oko dominujace (np. prawe u praworecznego) to jest to z -2.5, czy
> drugie?

wychodzi na to, że to dominujące ma wadę -2,5 :) (prawe)
ale nie wiadomo, bo kiedy badano półkule, która dominuje, nie było pewności,
która
ale osoba zasadniczo praworęczna

> 3. Dlaczego wlasciwie podajesz 2 warianty - to sa 2 osoby czy jedna?

tak, dwie, ale zbliżony wiek :)

> 4. Czy ta osoba nosi juz jakas korekcje, a jesli, to czy sa to okulary czy
> soczewka, i jesli okulary, to jak sie z nimi czuje?

nie, nie nosi
chociaż ma okulary, to ich nie lubi
zasadniczo dobrze widzi bez nich
przeszkadzają jej na nosie :)

no i pytanie
czy takie nienoszenie okularów pogorszy tę wadę?
inne złe skutki?

szczepionka Perosal D
SPRZEDAM!!!- materiały(tłumaczenia, ksera, abstrakty itp) dotyczące, ostrego
kłykciny
Włókniaki - Choroba weterynaza
Gradowka/Jeczmien