Re: Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie...

From: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie...
Date: Fri, 4 Sep 2009 15:10:56 +0200

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:h7qmn6$l2l$1@news.onet.pl...

> Głos ciekawy, acz bardzo radykalny. Ja bym powiedział inaczej: żeby się
> kłócić i nie pogubić w tej kłótni - to trzeba naprawdę umieć. To wymaga
> specjalnej dojrzałości obojga partnerów, mocnego poczucia granic.
> A jak są dzieci - w pobliżu - to dupa niestety. Czyli, zgodnie z tym, co
> napisałeś, nie działa warunek wejściowy 'gdy jest po temu okazja'.
> A więc umiejętność znajdowania zastępczych metod rozładowywania
> emocji jest zawsze przydatna, cenna - i na pewno mniej 'ryzykowna'.
> Ja też najchętniej w ten sposób bym działał, to cecha choleryków -
> [...]

Czyli jednak kłócicie wedle mojego modelu - chyba że coś opacznie
zrozumiałem. A Ty wolał byś jakoś tak bardziej "przemyślanie" się
awanturować. Zabrzmi może nieco śmiesznie, ale chyba w kwestii awantur
wypracowaliście sobie pewien kompromis, czyli nikt nie jest zadowolony ale
też nie jest przesadnie nieszczęśliwy - a takie nowum mogło by zachwiać
równowagą :) Oczywiście gdybam.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.