Bal absolwentow

1. Data: 2005-09-23 12:57:09

Temat: Bal absolwentow
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny pomozcie!
Wybieram sie na bal absolwentow mojego liceum z okazji 60-lecia szkoly. Co
na taki bal zalozyc? Sukienka wieczorowa ( ale taka bez przesadyzmu)
wydawala mi sie najbardziej trafnym wyborem, dopoki nie porozmawialam z
kilkoma osobami, ze one by zalozyly, np eleganckie spodnie plus top
ewentualnie jakis zakiecik ewentualnie garsonka. Powiedzcie, co sie zaklada
na takie bale, bo chyba zglupialam nieco.
Ide na zakupy dzis i nie za bardzo teraz wiem, za czym sie rozgladac. Nie
chce wygladac, jakbym znalazla sie tam przypadkiem.

almadka

1. Data: 2005-09-23 13:24:29

Temat: Re: Bal absolwentow
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> wrote in message
> [...]
> ewentualnie jakis zakiecik ewentualnie garsonka. Powiedzcie, co sie
> zaklada na takie bale, bo chyba zglupialam nieco.

dla mnie slowo "bal" oznacza jednoznacznie bal, czyli idzie sie tam w sukni
balowej.

iwon(k)a

1. Data: 2005-09-23 14:04:56

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" wrote in message news:dh0vmd$g32$1@news.onet.pl...

| dla mnie slowo "bal" oznacza jednoznacznie bal, czyli idzie sie tam w
sukni
| balowej.

Niestety z obserwacji widzę, że to słowo chyba powoli traci swoje pierwotne
znaczenie... :(

Do almadki:
Skoro inne osoby nie biorą pod uwagę sukni balowych, to może załóż coś
poośredniego w stylu małej czarnej z jakimś fajnym szalem/żakietem itd. Niby
nie super balowo, bo nie jest długa, a dalej bardzo elegancko i
wieczorowo...

Bożenka :)
słoneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-09-23 17:18:59

Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka"
> chce wygladac, jakbym znalazla sie tam przypadkiem.

teraz zrobiły się dziwne czasy, bo jak kiedyś na wesela przychodziły Panie w
garsonkach, tak teraz przychodzą jedne w sukniach balowych bo mają a inne w
zwykłych sukieneczkach. Na bale zorganizowane przychodzą we wszelkich
modnych spódnicach i przeróżnych bluzkach, koszulach, jak dla mnie ta nowa
moda jest już ładniejsza, suknie się opatrzyły - mi, ale to z racji tego iż
ja na balach pracuję i jestem na nich co tydzień. Ale własnie jak sie nie
ubierzesz tak się wpasujesz bo różnorodność jest zaskakująca, nawet jeansy
można spotkać, dowolność niesamowita. Pobiegasz po sklepach to coś dla
siebie znajdziesz. Na pewno.

Serwis eKobieta zaprasza
http://ekobieta.com
Forum dla kobiet
http://ekobieta.com/forum

1. Data: 2005-09-23 18:29:16

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 23 Sep 2005 14:57:09 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> i powiedziała:

> Ide na zakupy dzis i nie za bardzo teraz wiem, za czym sie rozgladac. Nie
> chce wygladac, jakbym znalazla sie tam przypadkiem.

Dowolna prosta a elegancka sukienka. Moje osobiste upodobanie do
aksamitu sprawia, że wszędzie mi pasuje długa do kostek (z rozcięciem
lub bez), z dekoltem (większym lub mniejszym) wąska i bez rękawów czarna
lub wiśniowa aksamitna sukienka.

Zuzanka (tak, do pracy też czasem noszę)

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-09-24 22:53:01

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorra" <d...@v...pl> napisał w wiadomości

Ale własnie jak sie nie
> ubierzesz tak się wpasujesz bo różnorodność jest zaskakująca, nawet jeansy
> można spotkać, dowolność niesamowita.

Mialas racje! Faktycznie czesc kobiet byla w sukniach balowych, niektore w
zwyklych sukieneczkach, w garsonkach, byly i takie w spodniach i topach,
byla tez nawet jedna pani w jaskrawo zielonym T-shircie z jakims napisem.
Przewazaly suknie wieczorowe( nieznacznie). Panowie glownie w garniturach,
ale byli tez tacy, co byli w jeansach...:)

almadka

1. Data: 2005-09-25 11:50:20

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Sep 2005 00:53:01 +0200, almadka napisał(a):

> [...]
> Przewazaly suknie wieczorowe( nieznacznie). Panowie glownie w garniturach,
> ale byli tez tacy, co byli w jeansach...:)

A Ty wczym ostatecznie poszłaś??

--
Elżbieta

1. Data: 2005-09-25 15:47:41

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Sep 2005 13:50:20 +0200, Elżbieta napisał(a):

> A Ty wczym ostatecznie poszłaś??

w czym (przepraszam)
--
Elżbieta

1. Data: 2005-09-26 10:00:23

Temat: Re: Bal absolwentow [OT]
Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

almadka <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> napisał(a):
> Wybieram sie na bal absolwentow mojego liceum z okazji 60-lecia szkoly.

czy to było I LO w Gdańsku? ;)

1. Data: 2005-09-26 10:24:53

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak napisał(a):

> [...] Moje osobiste upodobanie do
> aksamitu sprawia[...]

Nadal szukasz czarnej zapinanej na zamek bluzy?
Widzialam taka w Quoisque'u (w Kiosku znaczy sie ;) ), co prawda nie
cala czarna - wnetrze kaptura jest w bialo-szaro-czarne kwiatki, ale nie
jest specjalnie przeslodzona, wszystkie nici, zamki, aplikacje itp sa
czarne, nawet ladna i jak na Kiosk za rozsadna - 99zl - cene.

th

Co z farbowaniem??????????
[ot] strona re-reserved (nie spam)
chwale, Vichy Normaderm