Balsam kapucyński

1. Data: 2003-10-15 10:39:11

Temat: Balsam kapucyński
Od: "---MAR---" <m...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
poszukuje receptury dla tego produktu

dzięki za pomoc
---MAR---

2. Data: 2003-10-16 12:05:05

Temat: Re: Balsam kapucyński
Od: "---MAR---" <m...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

i co?? na prawdę nikt Nie wie co to jest??

Użytkownik "---MAR---" <m...@h...com.pl> napisał w
wiadomości news:bmj886$e4e$1@atlantis.news.tpi.pl...

3. Data: 2003-10-16 18:32:01

Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapucyni robią ten balsam od setek lat i jest niezwykle pomocny . Moja
rodzina używa go ciągle , zawsze staramy sie by byl w domu. Jest do użycia
wewnetrznego i zewnetrznego . Od kiedy go kupilem pierwszy raz zrezygnowale
z kupna ziol szwedzkich bo jest tańszy i lepszy.
Dam ci jego ulotkę. Ja używam go z ciepłą wodą wewnętrznie a nie z cukrem
jak zalecają

Balsam Kapucyński

Jego skutki i działanie wraz z opisem użycia wewnętrznego i zewnętrznego.

Balsamu kapucyńskiego używać można:

1 Przy próchnicy i psuciu się zębów, kiedy wystąpi zapalenie okostnej, a ma
się uczucie jakoby bolący ząb się wydłużył. Łyżeczka balsamu, wzięta do ust,
po krótkim czasie uśmierza ból, a wzmacniając chory ząb, leczy go. Jeśli
zęby są popsute, należy tak robić przez dłuższy czas,

2. Podczas zapalenia gardła, przy utrudnionym potykaniu i piciu, należy
zażyć 2-3 razy dziennie po łyżeczce balsamu, zwolna płyn potykając lub
lepiej pędzlować gardło, a ból i zapalenie wkrótce znikną.

3. Znakomite jest działanie balsamu na wątrobę i na wzdęcia. Kroplami kilka
razy dziennie wzięty na cukrze balsam zmniejsza obrzęk wątroby, uśmierza
bóle, rozpędza wiatry i podnieca utracony apetyt. Źle trawiącemu żołądek i
kiszki w krótkim czasie, pod działaniem tegoż balsamu, wracają napowrót do
swych normalnych funkcji,

4. Balsam ten jest doskonałym środkiem przeciw robakom, wywołują­cym bardzo
często konwulsje u dzieci. Po użyciu pół łyżeczki, lub nawet i mniej -
stosownie do wieku, ustępują zagrażające życiu drgawki. Częste zażywanie
balsamu zapobiega ponownemu występowaniu tej choroby.

5. Jest idealnym środkiem leczącym rany cięte czy kłute, a nawet i
postrza­łowe wskroś biegnące. Zwilżenie rany balsamem łagodzi ból, nie
dopusz­cza zapalenia i ropienia. W przypadkach, kiedy potworzyły się z ran
otwory, należy balsam wpuszczać do rany a nic ponadto tam nie wkładać, gdyż
balsam sam ranę oczyszcza. Gdy rana szeroka (ziejąca) jest, należy brze­gi.
nieco ściągnąć i balsamem dobrze a często ranę zwilżać. Nie trzeba balsamu
przykładać ogrzanego. Krótki ból powstający przy jego sto­sowaniu znika po
kilku minutach.

6. Leczy i wygładza skórę popękaną na rękach i nogach, usuwa brodawki,
liszaje i wypryski.

7. Balsam kapucyński jest wedle poczynionych doświadczeń najsilniej­szym
środkiem ochronnym przeciw chorobom zaraźliwym.

8. Balsam jest wypróbowanym środkiem przeciw kurczom żołądka, brzu­cha i
najgwałtowniejszym kolkom. Chroniczne boleści brzucha usuwa zupełnie, jeśli
się go przez pewien czas zażywa. Czynności żołądka regu­luje doskonale.

9. Rano na czczo dłuższy czas zażywany, odflegmia i czyści płuca, leczy
owrzodzenia krtani i łagodzi katar płucny.

10. Bóle głowy uleczyć można nacierając tym balsamem czoło, a samo częste
wąchanie i wciąganie balsamu odświeża umysł, wzmacnia pamięć, nie dopuszcza
do zawrotów głowy.

Skład balsamu kapucyńskiego jest tego rodzaju, że jest skutecznym dla
każdego wieku. Używany raz na 8 lub przynajmniej raz na 14 dni utrzymuje
człowieka zawsze w zdrowym stanie, wzmacnia mięśnie i siły. O prawdziwości
skutecznego działania balsamu kapucyńskiego przeko­nać się można najlepiej
pacz osobiste jego wypróbowanie!

Zwykła dawka dla dorosłych Jest 40 do 50 kropel, a dla dzieci 10 do 20
kropel i to zawsze dla wszystkich na cukrze. Nie wolno nigdy popijać
jakimkolwiek płynem przez jedną godzinę.

4. Data: 2003-10-17 06:35:38

Od: "---MAR---" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Ci FIXRAMBO - znasz może skład i recepturę do samodzielnego
wykonania??

Zależałoby mi na tym baaaaardzo.

Pozdrawiam
Mariusz

5. Data: 2003-10-18 21:16:22

Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zakonnicy kapucyni trzymają skład tego balsamu w tajemnicy , nie zdradzili
jego składu zakonowi leczacemu -bonifratrom wiec ci zrobili sami podobny
balsam , nazywa sie balsam jerozolimski ale podobnież jest gorszy. Ja używam
od lat balsamu kapucyńskiego , ma tyle zalet , że powinien być w każdym
domu.

6. Data: 2003-10-18 21:21:44

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

G4ikb.10055$b...@n...chello.at,
FIXRAMBO <f...@w...pl>:
> zakonnicy kapucyni trzymają skład tego balsamu w tajemnicy

to bardzo nie po chrzescijansku chyba ;)

--
Robert

7. Data: 2003-10-19 07:47:43

Od: "news.tpi.pl" <m...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

heheheh - dobre naprawde dobre - chrześcijanie :)

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> G4ikb.10055$b...@n...chello.at,
>
> to bardzo nie po chrzescijansku chyba ;)
>
> --
> Robert
> User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

Arytmia
<CHOROBA LEŚNIOWSKIEGO-CROCHNA>
ból stóp
"Nie musisz sie jakac! Kazdy typ jakania mozna zastapic plynna mowa"
Kwadratura koła