ból stóp

1. Data: 2003-10-15 08:20:40

Temat: ból stóp
Od: "piotr" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie lekarze i przyszli lekarze!

Mam zdrowotny i nie wiem czy powienienem dręczyć nim lekarza. zawsze bylem
aktywny i rankami sobie biegałem. Neistety w czerwcu tego roku skręciłem
kostkę. Powrot do normy zajął mi 3-4 miesiące. Teraz już jest ok. Zacząłem
znowu biegać, wróciły zakwasy, bóle itd. Ale wiedziałem, że tak będzie... Bóle
mięśni już minąły, kostaka ma się ok tylko cały czas boli mnie podbicie stopy -
w okolicach śródstopia. Nie wiem czym to jest spowodowane bo buty mam dobre -
do biegania. Co tam w ogóle może boleć. Ból nie jest jakiś dokuczliwy, ale jest
i nie wygląda żeby mijał. Co to może być?

Piotr K.

2. Data: 2003-10-15 17:27:41

Temat: Re: ból stóp
Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"piotr" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
jest
> i nie wygląda żeby mijał. Co to może być?

Tez mialem cos takiego. Minelo. Podejrzewam ze to bylo jakies oslabienie
miesni. Cwiczenie miesni srodstopia moze pomoze. Na przyklad chwytanie
palcami stopy przedmiotow.

"Nie musisz sie jakac! Kazdy typ jakania mozna zastapic plynna mowa"
Kwadratura koła
soczewki i astygmatyzm
Leczenie hypotensyjne
pytanie do casusa - krotkowzrocznosc