Bambus

1. Data: 2005-04-10 19:29:52

Temat: Bambus
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z bambusiarzy potrafi to zidentyfikować?
Zdjecie w sępiej galerii Guru w dziale 'Co to jest'

http://www.n-com.home.pl/

Pozdrawiam
Marta

2. Data: 2005-04-10 19:33:20

Temat: Re: Bambus
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Apr 2005 21:33:31 +0200, Guru napisał(a):

> Poprawny link:
> http://www.n-com.home.pl/pro/view_photo.php?set_albu
mName=co-to-jest&id=bambus

Dzięki, ale wpadka:)))

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2005-04-10 19:33:31

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Guru

4. Data: 2005-04-10 19:41:50

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1armc5hctfdzj$.1mi6rke1bek9j.dlg@40tude.net Marta Góra
<m...@m...pl> napisał(a):

> Dzięki, ale wpadka:)))

Hejka. Urocza. :-)
Pozdrawiam prozelicko Ja...cki

5. Data: 2005-04-10 20:01:16

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Apr 2005 21:41:50 +0200, Dirko napisał(a):

> Hejka. Urocza. :-)

Jakby nie była to wpadka, jedno wytłumacznie jest - to był mój debiut w
sępiej galerii.

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2005-04-11 04:56:02

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sun, 10 Apr 2005 21:41:50 +0200, Dirko napisał(a):
>

> Jakby nie była to wpadka, jedno wytłumacznie jest - to był mój debiut w
> sępiej galerii.

Ja też mam stary telewizor do oddania...
Anka

7. Data: 2005-04-12 18:44:21

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Apr 2005 06:56:02 +0200, Anna Kwiecińska napisał(a):

> Ja też mam stary telewizor do oddania...

Ja jednak bardziej liczyłam na to, zę ktoś potrafi zidentyfikować gatunek.
Taka ściana zielonego wygląda imponująco. I ciekawi mnie jak by sobie
poradził w naszym klimacie (fotka zrobiona w jednym z parków w W.Brytanii).

Pozdrawiam
Marta

8. Data: 2005-04-12 18:46:54

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl>
> [...]
> Taka ściana zielonego wygląda imponująco. I ciekawi mnie jak by sobie
> poradził w naszym klimacie (fotka zrobiona w jednym z parków w

W którym?
--
Pozdrawiam, Jerzy

9. Data: 2005-04-12 18:50:09

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Apr 2005 20:46:54 +0200, JerzyN napisał(a):

> gatunek.
> W.Brytanii).
>
> W którym?

Nie jest to żaden znany park - po prostu miejski park w Ipswich w hrabstwie
Suffolk.

Pozdrawiam
Marta

Suche odrosło...