Bandycka Korea Północna

31. Data: 2017-06-26 19:09:53

Temat: Re: Bandycka Korea Północna
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 czerwca 2017 18:54:35 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Rozumiem tylko nie akceptuję

No to teraz wywołać do ławki Pietra: dlaczego nazywa mnie debilem?
Przecież mu to tłumaczę właśnie z punktu widzenia azjatyckiej formacji
społeczno-kulturowej, której przewagi są właśnie w IQ mieszkanców Dalekiego
Wschodu. Nie oszukujmy się, badania psychologiczne stwierdziły, że tam
debilizm i sebixowatość są mniej powszechne niż w PL.

32. Data: 2017-06-26 19:13:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.06.2017 o 19:09, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> Wschodu. Nie oszukujmy się, badania psychologiczne stwierdziły, że tam
> debilizm i sebixowatość są mniej powszechne niż w PL.

To dlaczego tam są takie debilne prawa? Tortury - gdy jaśnie pan władca
zostanie obrażony.
wniosek: skoro mieszkańcy mają wyższe IQ to oznacza że winna jest
kultura i religia co należało wykazać.

33. Data: 2017-06-26 19:17:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 czerwca 2017 18:42:55 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> To niezbyt dobrze świadczy o kulturze Orientu. U nas nazywa się to
> dulszczyzmem.

Nie bądź śmieszny.
Postoświeceniowa Europa i Ameryka to też kultura konfucjańska.
Oświecenie jarało się Konfucjuszem, chinoiseririe, racjonalną organizacją
Chin podczas dynastii Ming i Qing, stopniami służby cywilnej, biurokracją etc.
Dlatego "Olimp" elit w przeciwieństwie do częściowo chrześcijańskich jeszcze
dołów to jest też kultura wstydu, a nie kultura winy.

34. Data: 2017-06-26 19:20:03

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.06.2017 o 19:17, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> Dlatego "Olimp" elit w przeciwieństwie do częściowo chrześcijańskich jeszcze
> dołów to jest też kultura wstydu, a nie kultura winy.

Masz rację, postoświeceniowe elity zdegenerowały się.
Dlaczego degeneracja wschodu, dlatego że wschodnia ci się podoba?

35. Data: 2017-06-26 19:23:04

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2017 o 22:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Przyznaję, że to co Północ zrobiła z tym amerykańskim studentem jest naprawdę
> żałosne, ale to jest pikuś w porównaniu do spierdolenia jakie jest w Korei

Krzewicki: gotów jestem znieść każde cierpienie, byle cudze

36. Data: 2017-06-26 19:29:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-26 o 19:09, Jakub A. Krzewicki pisze:

> No to teraz wywołać do ławki Pietra: dlaczego nazywa mnie debilem?

A jak mam wytłumaczyć debilowi, że jest debilem? Przecież ty nawet nie
rozumiesz tego, co sam piszesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2017-06-26 19:30:48

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.06.2017 o 19:29, Kviat pisze:
> A jak mam wytłumaczyć debilowi, że jest debilem? Przecież ty nawet nie
> rozumiesz tego, co sam piszesz.

Trudno nazwać Krzewickiego debilem, to średniak

38. Data: 2017-06-26 19:36:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 czerwca 2017 19:29:45 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> A jak mam wytłumaczyć debilowi, że jest debilem? Przecież ty nawet nie
> rozumiesz tego, co sam piszesz.

Rozumiem to co piszę. Dałem tobie argument na temat wyższości inteligencji
i cywilizacji technicznej Azjatów Wschodnich. Dodam, że przez niemal całą
historię, z wyjątkiem lat od pierwszej wojny opiumowej do bitwy pod Tsushimą.

39. Data: 2017-06-26 19:42:24

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.06.2017 o 19:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> historię, z wyjątkiem lat od pierwszej wojny opiumowej do bitwy pod Tsushimą.

Chiron pisał o dzisiejszych Chińczykach. Dlaczego ci wszyscy Azjaci są
tacy nieludzcy?

40. Data: 2017-06-26 19:42:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 czerwca 2017 19:20:03 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Masz rację, postoświeceniowe elity zdegenerowały się.
> Dlaczego degeneracja wschodu, dlatego że wschodnia ci się podoba?

Może z przyzwyczajenia? Lata obcowania z azjatycką popkulturą robią swoje.

Gorszenie dulszczyzmem
Do Leo ;-)
Dramat Młynarskiego
Popieram PiS