Re: Bar III - program dla prostakow?

1. Data: 2003-11-06 21:03:17

Temat: Re: Bar III - program dla prostakow?
Od: "Lucjan" <l...@B...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze, ze bar ma sporo obroncow na grupie :)

> Zastanawia mnie i dziwi popularnosc programow typu Bar. Dlaczego maja
> tak olbrzymia popularnosc, a dla mlodziezy sa wrecz "kultowe" ?

To sie nazywa totalna degrengolada.

> Dlaczego
> lubimy ogladac panienki po zawodowce, biegajace nago, obrzucajace sie
> wyzwiskami, poslugujace sie najczesciej partykulami "ten, no, tego".

To akurat wiem, ale nie powiem :)

> Na czym polega "slawa" tych ludzi (bo takie okreslenie mozna spotkac) ?

Daj spokoj, kto pamieta dzisiaj ludzi, ktorzy wystąpili w poprzednich big
barobrotherach.

> Zal mi prowadzacego ten program, pana Ibisza ktory musi wyciagac ich brudy
> na swiatlo dzienne, komentowac i zachwycac sie nimi. Jest on przykladem
jak
> dobry (w miare) prezenter moze stac sie szmatą.

Wg mnie nigdy nie byl dobry. Karierowicz i pustak. A teraz dodatkowo sie
zeszmacil.
No ale jak to niektorzy napisali to sie nazywa handel :)))

> Jak to oceniacie z psychologicznego punktu widzenia?

Co ciekawe nie bylo tutaj zadnej rzeczywiscie odpowiedzialnej wypowiedzi na
ten temat :(
Jak ktos ogląda, to probuje to wybielic. Jak nie oglada to atakuje.

P.S.
Szczegolnie pytanie o wiek bylo zenujące.
To, ze ktos jest starym zgredem i mu wszystko jedno naprawde nie jest
powodem do
chwalenia sie i wytykania komus mlodego wieku i buntowniczosci.
Ba, jest wręcz na odwrot. Zezgredzenia nalezy sie wstydzic a zar mlodosci
pochwalac.

Pozdrawiam
Lucjan

1. Data: 2003-11-06 23:06:50

Od: "Eckhart" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panienki po zawodówce"? To one są gorsze, skoro "po zawodówce"?
Przypuszczam, że Ty, który/a to pisałeś/aś nie jesteś po zawodówce, i
czujesz się lepszy/a.

Lubimy to? Niekoniecznie musimy bardzo to lubić, ale ciekawe to jest. Ta
ciekawość patrzenia może wynikać z utajonego pragnienia, by coś podobnego,
tak ostrego, przeżywać - jednak istnieje lęk przed wejściem w taką
rzeczywistość psychiczną, gdyż nie każdy jest na tyle silny, by to znieść,
albo też nie wypada, bądź co sobie o nas pomyślą, itd. Może też ta ciekawość
wynikać stąd, że sami niegdyś bądź jeszcze teraz czasami doznajemy podobnych
emocji, więc oglądając ich ponownie doświadczamy swego życia - tylko
bezpieczniej, bo siedzimy w cieplutkim domku i ktoś za nas przeżywa coś, co
nas lekko tylko muska - na tyle lekko, że jest to jeszcze do zniesienia,
podczas gdy w realu nie byłoby.

A co do biegania nago - każdy zdrowy chłop lubi popatrzeć na biegnącą nimfę.

Z psychologicznego punktu widzenia program jest świetny. Wszystko tu jest
prawdziwe, a nawet jeśli uczucia, emocje, zachowania uczestników nie są tzw.
"autentyczne", to ten ich "nieautentyzm", "nakręcenie" - są faktem, i przez
to są bardzo interesujące. W tym sensie są też prawdą.

Piotr

1. Data: 2003-11-07 01:29:35

Od: Kinga Ochendowska <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "autentyczne", to ten ich "nieautentyzm", "nakręcenie" - są faktem, i przez
> to są bardzo interesujące. W tym sensie są też prawdą.

Wszystko jest prawdziwe???;)
To juz herezja;)
Polsat wybiera co lepsze i bardziej trzezwe kawalki;)
Wykup sobie za 2,44 kod na strone i pogladaj co robia "na prawde";)

Ja popelnilam nawet ta zbrodnie, z ciekawosci, zeby zobaczyc "jakie toto";)

A scenka taka : siedza sobie, za niecenzuralnosc przepraszam, naprani jak
male foczki, filozofuja nieco metnym juz jezykiem z wyraznymi akcentami
seksualno-marudnymi.

Nastepnego dnia w Polsacie pokazuja wyciety material z tego wieczoru, pacze
i oczom nie wierze, bo dzieciaki prawie trzezwo gadaja;)

jedyne co jest w tym interesujace, z mojego punktu widzenia, to jak mowisz
zapadanie sie w sztucznie wykreowany swiat oraz skutecznosc podgrzewania
atmosfery i wywolywania konfliktów. No i to na ile czlowiek moze zatracic
oglad sytuacji, zeby dac sie w taka manipulacje wciagnac;)

No moze jeszcze wyniki glosowania telewidzów sa interesujace, bo
prawdopodobnie przedstawiaja jakis tam kierunek patzrenia ogladaczy;)

Wszystkiego Dobrego
Kinga

1. Data: 2003-11-07 07:44:37

Od: "oscar" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucjan" <l...@B...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Dlaczego maja

> To sie nazywa totalna degrengolada.

Dlaczego?
Moze raczysz nam wytlumaczyc...

> To akurat wiem, ale nie powiem :)

Napisales 30 linijek tekstu,
a)w ktorym obraziles pare osob,
b)walnales pare niczym ine popartych banalow rodem z GW

a nie odpowiesz na to pytanie, ktore jest centralnym punktem tego
topica?
SPAM?

> Wg mnie nigdy nie byl dobry. Karierowicz i pustak. A teraz dodatkowo
sie
> zeszmacil.
> No ale jak to niektorzy napisali to sie nazywa handel :)))

Luz.
Wiesz ze ostatnio jeden sklep sieciowy pozwal takiego mocarza
intelektu jak ty za oczernianie na lamach usenetu?

> Co ciekawe nie bylo tutaj zadnej rzeczywiscie odpowiedzialnej
wypowiedzi na
> ten temat :(

Byla, ale jak nie potrafisz czytac, to my ci nie pomozemy

> Jak ktos ogląda, to probuje to wybielic. Jak nie oglada to atakuje.

Jak to wybielic?
Czy to jest jakis grzech??
Wez sie zastanow co ty piszesz...

> P.S.
> Szczegolnie pytanie o wiek bylo zenujące.
> To, ze ktos jest starym zgredem i mu wszystko jedno

Droga grupo
Mam 29 lat i pytalem rewolucjoniste o wiek
I nie jest mi wszystko jedno.
Jednak rzygac mi sie chce jak czytam wypociny 18 latkow oceniajacych
innych jako "szmaty, karierowicze i pustaki"
Pisac przed monitorkiem u boku mamusi kazdy potrafi.
Tylko trzeba miec choc odrobine rozsadku, zeby pohamowac sie w sadach
obrazajacych innych.

>naprawde nie jest
> powodem do
> chwalenia sie i wytykania komus mlodego wieku i buntowniczosci.

Jest. Zawsze i w kazdej kulturze bylo. :-D

> Ba, jest wręcz na odwrot. Zezgredzenia nalezy sie wstydzic a zar
mlodosci
> pochwalac.

Mamy przed toba klekac bo masz 20 lat?
Jak ten zar mlodosci manifestuje sie prostym haslem "ja madry - reszta
glupi" to sobie w buty wsadz ta swoja mlodosc

oscar

1. Data: 2003-11-07 07:46:13

Od: "oscar" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Ochendowska" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

no tak myslalem :)
I nawet napisalem ze to co puszczaja to jest wersja light. :)))

oscar

1. Data: 2003-11-07 09:02:43

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eckhart" w wiadomości news:boejg6$mul$1@absinth.dialog.net.pl napisal(a):

> "Panienki po zawodówce"? To one są gorsze, skoro
> "po zawodówce"? Przypuszczam, że Ty, który/a to pisałeś/aś
> nie jesteś po zawodówce, i czujesz się lepszy/a.

Znaczy masz jakies watpliwosci? Nie czytales postu w ktorym chelpi sie tym,
ze z pracy nie pisze na newsy? To dopiero czyni go kims, co nie? ;-> Jac...
w tym watku sie nie popisales. No chyba, ze zdolnoscia do produkcji jadu.

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-11-07 09:25:40

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Jac...
> w tym watku sie nie popisales. No chyba, ze zdolnoscia do produkcji jadu.

chyba nie do mnie to było - tak, żeby nie było wątpliwości! - to nie mój
post!

1. Data: 2003-11-07 09:31:45

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek (b)" w wiadomości news:bofohd$7u$1@atlantis.news.tpi.pl napisal(a):

> chyba nie do mnie to było - tak, żeby nie było wątpliwości!
> - to nie mój post!

No przeciez sobie to juz wyjasnilismy :-) Nie pisalem o Tobie tylo o tym o
ktorym pisalem :-)

1. Data: 2003-11-07 10:06:55

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No przeciez sobie to juz wyjasnilismy :-) Nie pisalem o Tobie tylo o tym o
> ktorym pisalem :-)

a, to już zapomniałem, że to było w tym wątku....wrrrrr, jak tu w takie
zimno do katowic jechać, no jak?..

1. Data: 2003-11-07 12:19:45

Od: "Lucjan" <l...@B...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oscar" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lucjan" <l...@B...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego maja

> Dlaczego?
> Moze raczysz nam wytlumaczyc...

Oczywiscie, ze mogę, tylko po co?

> Napisales 30 linijek tekstu,
Nie liczylem :)

> a)w ktorym obraziles pare osob,
Nie wiem co masz na mysli...

> b)walnales pare niczym ine popartych banalow rodem z GW
To jest super. Nie lubimy GW? :) Ja tam lubie :)

> a nie odpowiesz na to pytanie, ktore jest centralnym punktem tego
> topica?
Nie odpowiedzialem, bo moj post zabieral glos w dusksji, ktora rozwinęła sie
potem.

> wypowiedzi na
Z przyjemnoscią musze odnotowac, ze pojawily sie rzeczywiscie fajne
komentarze.
(vide Kinga, Eckhart)

> Byla, ale jak nie potrafisz czytac, to my ci nie pomozemy
Mow za siebie kolego.

> Jak to wybielic?
> Czy to jest jakis grzech??
> Wez sie zastanow co ty piszesz...
To ty sie zastanow. Ja to gowno czasem oglądam i sie nie wybielam.
Lubie sobie czasem popatrzec na te "panienki" ale mam na tyle przyzwoitosci,
zeby odnotowac rzeczysty poziom tego programu, tzn.
fabrykowanie emocji, wyciaganie brudow etc.
Pytanie dlaczego to lubie jest chyba zasadnicze, bo podejrzewam, ze tak to
jakos dziala. Ludki wlączają tv, patrzą leci bar, no to sie gapią.
Rzucą jakis tekst typu: "ale to glupie" ale sie gapią. Dlaczego?

> Droga grupo
> Mam 29 lat i pytalem rewolucjoniste o wiek
> I nie jest mi wszystko jedno.
Bo jeszcze nie jestes zgredem :)

> Jednak rzygac mi sie chce jak czytam wypociny 18 latkow oceniajacych
> innych jako "szmaty, karierowicze i pustaki"
To nie jest doslowny cytat :)
Jak juz tak o Ibiszu, pamietasz jak chcial robic talkshow? a na czym
skonczyl?

> Pisac przed monitorkiem u boku mamusi kazdy potrafi.
> Tylko trzeba miec choc odrobine rozsadku, zeby pohamowac sie w sadach
> obrazajacych innych.

Ale palnąłes :) Ja mam tez 29 lat i podziwiam mlodziez za ich buntowniczosc.
Uwazam ze niestety z wiekiem stajemy sie odporni na cale to badziewie jakie
niesie ze sobą ten swiat i nie potrafimy nazywac rzeczy po imieniu :(
Tak w ogole to nie podchodz tak emocjonalnie do tego co napisalem.
Troche chcialem podgrzac atmosfere... i byc moze odjąć sobie pare lat :)
Prawda niestety jest taka, ze zwisa mi ten program i to czy go ktos ogląda
czy nie :(

> Jest. Zawsze i w kazdej kulturze bylo. :-D
Ciekawy wątek poruszasz. Niestety nie jestem kompetenty, zeby sie do tego
odniesc.

> mlodosci
>
> Mamy przed toba klekac bo masz 20 lat?
No przede mną nie :)))

Pozdrawiam
Lucjan

test
O sztuce
Re: Wybrane posty..? :-/
Re: Wybrane posty..? :-/
Re: Autohipnoza - niebezpieczeństwa. [długie]