Maszyna dziewiarska - w dobre ręce oddam...

1. Data: 2007-04-23 16:12:37

Temat: Maszyna dziewiarska - w dobre ręce oddam...
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oddam ZA DARMO /żeby nie było, że spam/ sprawną, używaną NRD-owską maszynę
dziewiarską dwupłytową Veritas 360 - z instrukcją obsługi /oryginalną,
niemieckojęzyczną oraz polskie tłumaczenie/ i kompletnym oprzyrządowaniem.

Jest to wolnostojący mebel /złożona wygląda jak biurko/ z szufladkami i
zamykanymi półkami po bokach. Oprócz swojej podstawowej funkcji służyła mi
jako wygodny stolik pod maszynę do szycia.

Nie chcę bawić się w sprzedaż - dostałam ją za darmo, to i za darmo oddam.
Z drugiej strony - nie mam sumienia wywalić ją na śmietnik, gdzie złomiarze
rozbiorą ją na czynniki pierwsze :-(((

Może znajdę dla niej dom?

Proszę...

Ania

ps. gwoli wyjaśnienia - muszę się jej pozbyć z powodu zmiany planów
życiowych.

2. Data: 2007-04-23 18:10:31

Temat: Re: Maszyna dziewiarska - w dobre ręce oddam...
Od: "małgorzata " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu, a gdzie mieszkasz. Byłabym szczęśliwa, gdybym taką maszyną mogła
"przyspieszyć" sweterek, nawet znalazłby się dla niej osobny pokój. Ale jeśli
jest przykręcona do biurka to moze być kłopot z transportem.
Pozdrawiam Małgorzata

3. Data: 2007-04-23 22:44:31

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?ma=B3gorzata_?= <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
jeśli
> jest przykręcona do biurka to moze być kłopot z transportem.

Cieszę się, że jest odzew. Może się uda. A mieszkam w Opolu.

Ania

4. Data: 2007-04-24 10:15:58

Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik czeremcha napisał:

> jeśli

> Cieszę się, że jest odzew. Może się uda. A mieszkam w Opolu.
>
> Ania

Gdyby Malgoha zrezygnowala to ja z wielka przyjemnoscia skorzystam z tej
przyjemnosci odziedziczenia tego dobytku ;)
pozdrawiam kasias

5. Data: 2007-04-24 16:02:28

Od: "małgorzata" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasias jeśli masz bliżej to odstępuję moje prawo pierwszeństwa, jesli jednak
sie rozmyśliłaś- zapłacę za transport.
Daj znać może już na priv.
Pozdrawiam z Pszczyny- Małgorzata

6. Data: 2007-04-24 16:25:17

Temat: Re: Bardzo mi miło :-)))
Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?ma=B3gorzata?= <m...@g...pl> napisał(a):

> Kasias jeśli masz bliżej to odstępuję moje prawo pierwszeństwa, jesli
> [...]

Bardzo mi mi miło, że jesteście zainteresowane. Mam nadzieję, że wytrzymacie
do końca maja - przepraszam, że nie pisałam wcześniej o tym terminie, ale
nie spodziewałam się tak szybkiego odzewu ;-)))

Ania

7. Data: 2007-04-24 20:16:16

Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik małgorzata napisał:
> Kasias jeśli masz bliżej to odstępuję moje prawo pierwszeństwa, jesli jednak
> sie rozmyśliłaś- zapłacę za transport.
> Daj znać może już na priv.
> Pozdrawiam z Pszczyny- Małgorzata

czesc Malgosiu
odleglosc moze mamy taka sama ,ale ja nie pracuje wiec latwiej mi jechac
po to cacko ;),a moze nawet ktos mi przywiezie po drodze
mieszkam 25 km od katowic,a do opola mam okolo 90 km,
wybor nalezy do Ciebie
pozdrawiam kasias
ps.sorki ze na forum ale poczta ma jakis problem :(

8. Data: 2007-04-27 14:31:43

Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do końca maja - przepraszam, że nie pisałam wcześniej o tym terminie, ale
> nie spodziewałam się tak szybkiego odzewu ;-)))

prosze o kontakt wlascicielke maszyny,bo pisze na poczte ale nie wiem
czy dochodzi ;)
pozdrawiam kasias

9. Data: 2007-05-01 18:12:43

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasias <k...@i...pl> napisał(a):

> prosze o kontakt wlascicielke maszyny,bo pisze na poczte ale nie wiem
> czy dochodzi ;)

Wysłałam wiadomość na priv...

Ania

10. Data: 2007-05-02 18:23:38