Bardzo prosze o pomoc.

1. Data: 2002-10-12 01:11:21

Temat: Bardzo prosze o pomoc.
Od: "dwudziestolatek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tresc postu moze wydac sie smieszna ale dla mnie jest to dosyc wazna sprawa.
Moj problem dotyczy faktu, ze pojawil mi sie na nosie czyrak. Normalnie
poszedlbym z tym do dermatologa ale jest weekend i nie wiem co mam zrobic.
Wyczytalem w Encyklopedii Zdrowia, ze taki naciek moze zagrazac zyciu
dlatego mam pytanie czy sa jakies proszki, wydawane bez recepty, ktore
spowoduja, ze czyrak nie pojdzie do mozgu? Bardzo prosze o odpowiedz. Z gory
dziekuje.

Serdecznie pozdrawiam,
Dwudziestolatek

2. Data: 2002-10-12 05:47:15

Temat: Re: Bardzo prosze o pomoc.
Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba dużo wiary i silnej woli, aby stan ropny (lokalny) dotarł jako
zakażenie do mózgu.
Polecam Benzacne 10 % i Dalacin T (działa na większość bakt. wywołujących
inf. skórne), natomiast zaawansowanie i rozmiar czyraka powinny dać Ci ew.
rozeznanie co do stos linkosamidów doustnie (Dalacin C kaps., np. 4*150 mg
po/d lub inne grupy antybiotyków - tetracykliny, kotrimoksazol). Oczytwiście
wartościowe są posiewy, atybiogramy itp., ale ich koszty zmuszją nas do
leczenia empirycznego (sorki - nadużyłem tego słowa jako pejoratywu) :)

pozdr.
--
Jasiek
a...@p...onet.pl

3. Data: 2002-10-12 19:29:07

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Oct 2002 07:47:15 +0200, Jasiek <a...@p...onet.pl> wrote:
> Trzeba dużo wiary i silnej woli, aby stan ropny (lokalny) dotarł jako
> zakażenie do mózgu.
Choć mało prawdopodobne teoretycznie jest możliwe.
> Polecam Benzacne 10 % i Dalacin T (działa na większoœć bakt. wywołujšcych
> inf. skórne), natomiast zaawansowanie i rozmiar czyraka powinny dać Ci ew.
> rozeznanie co do stos linkosamidów doustnie (Dalacin C kaps., np. 4*150 mg
> po/d lub inne grupy antybiotyków - tetracykliny, kotrimoksazol). Oczytwiœcie
> wartoœciowe sš posiewy, atybiogramy itp., ale ich koszty zmuszjš nas do
> leczenia empirycznego (sorki - nadużyłem tego słowa jako pejoratywu) :)
W sprawach ropnych nacięcie i ewakuacja treści ropnej jest typowym
postępowaniem.

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

Bóle biodra- proszę o radę
regulowanie okresu - tabletki anty.