Re: Basen i przekrwienie twarzy i oczu

1. Data: 2003-03-02 15:22:40

Temat: Re: Basen i przekrwienie twarzy i oczu
Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Jest to narmalna reakcja na chlor w wodzie. Co do zaczerwienienia to zapytaj
sie basenowego czy przypadkiem nie jest za duzo chloru. Ale w temperaturze
28 stopnie (to bardzo wysoka jak na plywanie - nawet rekreacyjne) prawie
zawsze bedziesz mial zaczerwienienia. Jednym za sposobow zmniejszenia jest
posmarowanie twarzy kremem lub wazelina (rozniez powieki). Wkladaj okulary.

--

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander (byly mistrz Polski w plywaniu :-)

2. Data: 2003-03-02 15:46:25

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aleksander (byly mistrz Polski w plywaniu :-)

A teraz witaminy reklamuje ;-P

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

3. Data: 2003-03-02 19:12:05

Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

A ty i inni na liscie reklamuja tanie bilety lotnicze... co to ma do rzeczy?

--

"WiseMan" <w...@b...wp.pl> wrote in message

> A teraz witaminy reklamuje ;-P
>
> --
>
> \/\/ I S E |\/| A N
> #GG: 3226283

odwodnienie
Basen i przekrwienie twarzy i oczu
Refundowana antykoncepcja
Poszukuje kontaktu w calej Polsce z chorymi na...
Migdaly - usunac czy nie?