Problem z nerka

1. Data: 2003-03-02 16:01:08

Temat: Problem z nerka
Od: Damian <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Zwracam sie z prosba do grupy, bo nie wiem co mi jest. Otoz podczas
oddawania moczu straszliwie boli mnie prawa nerka (albo cos w tych
okolicach) po czym po uplywie jakis 10 minut wszystko wraca do normy.
Bylem u lekarza, zrobilem badanie moczu i wyszlo, ze wszystko dobrze,
oprocz krwi, ktora znajduje sie w moczu, ktory ma bardzo intensywny
zolty kolor. Nie wiem co mi moze byc. Dzieki za odpowiedz.

Pozdrowienia,
Mlynarz.

2. Data: 2003-03-02 18:11:18

Temat: Re: Problem z nerka
Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Damian" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> oprocz krwi, ktora znajduje sie w moczu, ktory ma bardzo intensywny
> zolty kolor. Nie wiem co mi moze byc. Dzieki za odpowiedz.

Czesc

Moze to byc kamica nerkowa.Trzeba zrobic USG j.brzusznej i ew RTG
przegladowe jamy brzusznej.

Pozdrawiam

Peter

3. Data: 2003-03-03 22:03:44

Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

--
przeszukaj ksiazki urologiczne

--
www.operacja.b3.nu

Re: Basen i przekrwienie twarzy i oczu
odwodnienie
Basen i przekrwienie twarzy i oczu
Refundowana antykoncepcja
Poszukuje kontaktu w calej Polsce z chorymi na...