gdzie kupic wage liczaca kalorie?

1. Data: 2003-03-02 16:20:12

Temat: gdzie kupic wage liczaca kalorie?
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam jej po calej wwie i gdzieniegdzie tylko znajduje wylacznie 1 model
firmy sohenle. moze ktos widzial gdzies jakas inna? nawet w necie jej nie
moge znalesc....

2. Data: 2003-03-02 19:53:27

Temat: Re: gdzie kupic wage liczaca kalorie?
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> szukam jej po calej wwie i gdzieniegdzie tylko znajduje wylacznie 1 model
> firmy sohenle. moze ktos widzial gdzies jakas inna? nawet w necie jej nie
> moge znalesc....

Odpowiedź jest prosta, jest tylko jedna tego typu waga na świecie.
Jak przeczytasz jej opis to zrozumiesz dlaczego.
pzdr. Tadeusz

3. Data: 2003-03-02 21:05:01

Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> napisał w wiadomości

> Odpowiedź jest prosta, jest tylko jedna tego typu waga na świecie.
> Jak przeczytasz jej opis to zrozumiesz dlaczego.

Z ciekawosci zapytam dlaczego? Przyznaje ze nawet nie wiedzialam ze sa takie
wagi wiec twoja wypowiedz mnie zaciekawila....
Mam(q)a
http://strony.wp.pl/wp/mamqa
"Aby cenić i kochać to, co wielkie,
najpierw musisz ćwiczyć się w tym, co małe" /Georg Keil

4. Data: 2003-03-03 08:04:38

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szukam jej po calej wwie i gdzieniegdzie tylko znajduje wylacznie 1 model
> firmy sohenle. moze ktos widzial gdzies jakas inna? nawet w necie jej nie
> moge znalesc....

http://sklep.kapela.waw.pl/?catID=1.5&prodID=1&PHPSE
SSID=f7e96a1bf062b4b96ff
6870c95552754

Tylko uważaj - niektóre modele są przeprogramowane dla Optymalnych... :-))))

"Jadarek" - Dariusz Kral

5. Data: 2003-03-03 16:33:02

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

http://sklep.kapela.waw.pl/?catID=1.5&prodID=1&PHPSE
SSID=f7e96a1bf062b4b96ff
> 6870c95552754

nie rozumiem - sklep, w ktorym jest tylko 1 produkt? kupowales cos tam?
dziwne...

6. Data: 2003-03-04 06:36:48

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie rozumiem - sklep, w ktorym jest tylko 1 produkt? kupowales cos tam?
> dziwne...

Nie kupowałem. Małem ten link po prostu w "Ulubionych". Sam używam prostej
wagi elektronicznej. Trzy lata temu kosztowała mnie ok. 70 zł i na moje
potrzeby w zupełności wystarcza. A kalorii nie liczę :-)

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

Problem z nerka
Re: Basen i przekrwienie twarzy i oczu