Baterie bezuchwytowe

1. Data: 2002-10-08 16:05:50

Temat: Baterie bezuchwytowe
Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto montować do umywalki baterię bezuchwytową (taką na
fotokomórkę)? Czy jest to wygodne? Jak w takiej baterii ustawia się
temperaturę wody i czy można temp. regulować dowolnie (jak w zwykłej
baterii) czy ustawia się ją tylko raz?
A może ktoś może polecić konkretny model.

Pozdrawiam pytająco
Magda M

1. Data: 2002-10-09 07:04:57

Temat: Re: Baterie bezuchwytowe
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Marszalek-Mikolajczak"
<m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy warto montować do umywalki baterię bezuchwytową (taką na
> fotokomórkę)? Czy jest to wygodne? [...]

Tak w ogóle to ja się nie znam, ale na podstawie doświadczeń w
firmowej łazience stwierdzam, że taka bateria ma jedną
zasadniczą wadę: zawsze działa. Na przykład kiedy włożysz rękę w
pole widzenia fotokomórki celem umycia umywalki, podczas którego
akurat płynąca woda nie jest Ci do niczego potrzebna, a wręcz
przeciwnie. I mnie to denerwuje :)

Wydaje mi się, że do zastosowań domowych zupełnie wystarczy
zwykła bateria jednouchwytowa, dająca się z powodzeniem
obsługiwać łokciem. No i jest jeszcze kwestia zasilania
fotokomórki. I ceny :)))

Pozdrawiam
Hanka, tym razem wyjątkowo tradycjonalistka :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2002-10-09 09:40:12

Od: "Paco" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A dodatkowo wziełaś pod uwagę iż przeważnie impuls dany fotokomorce uwalnia
określoną ilość wody i jak chcesz więcej to musisz ponownie włożyć rękę (lub
mniej to marnotrastwo wody). Inne rozwiązanie jest znacznie droższe i prawdę
powiedziawszy nie spotkałem go w zastosowaniu. Przemyśl bo będziesz miała
więcej kłopotów niż korzyści - te rozwiązania są jeszcze zbyt mało
inteligentne. A poza tym nawet jeśli będziesz miała rozwiązany system
ustawienia temperatury to i tak musisz go dotnkąć :-) nie ma jeszcze
czujników głosowych w rozsądnej cenie :-)

Pzdr

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ao0jqo$1dba$1@news2.ipartners.pl...

1. Data: 2002-10-10 08:44:34

Od: "mk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mój nos dzisiaj są to rozwiązania dla publicznych szaletów - żeby jakiś
krostowaty kretyn nie zostawił odkręconego kurka na kilka godzin. Choć jak
będzie ambitny to i tak coś na pewno zmajstruje.
--
Marcin
GG# 13349

1. Data: 2002-10-10 09:41:56

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 10 Oct 2002 11:49:51 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <a...@w...pl> i powiedziała:

> To jeszcze Ci dołożę jeden, też z pracowej autopsji: a jak nie
> będzie prądu? :)

Taaaak. W domu mam wodę ciepłą i ogrzewanie robione piecem
gazowym (nie ma bez prądu), takoż i kuchenkę gazową z zapalarką w
pokrętle (nie działa bez prądu, bo z braku iskry odcinany jest dopływ
gazu). Podejrzewam, że teraz bym się dłuzej zastanowiła nad takim
rozwiązaniem (chociaż, odpukać, brak prądu zdarzył się raptem dwa
czy trzy razy po kilka godzin w ciągu prawie dwóch lat).

Zuzanka

--
.==. Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak - <z...@t...eu.org>
__/-^-^\ http://discworld.scifi.pl/ - Świat na grzbiecie A'Tuina

1. Data: 2002-10-10 09:42:31

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ao3hrt$6ei$1@news2.ipartners.pl...

> To jeszcze Ci dołożę jeden, też z pracowej autopsji: a jak nie
> będzie prądu? :)

A nie ma takich z bateryjką?

Dominik Jan Domin

1. Data: 2002-10-10 09:47:17

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak wystukał w wiadomości
<s...@f...cgs.pl>:

> Pewnego dnia, a było to Thu, 10 Oct 2002 11:49:51 +0200, przyszła do mnie
> wiadomość od <a...@w...pl> i powiedziała:

> Taaaak. W domu mam wodę ciepłą i ogrzewanie robione piecem
> gazowym (nie ma bez prądu),

Tego chyba nie przeskoczysz...

> takoż i kuchenkę gazową z zapalarką w
> pokrętle (nie działa bez prądu, bo z braku iskry odcinany jest dopływ
> gazu).

A to już przesada. Dzięki za ostrzeżenie, będę wiedziała, na co zwrócić
uwage :)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-10-10 09:49:51

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-10 10:04:46

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paco" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> ustawienia temperatury to i tak musisz go dotnkąć :-) nie ma jeszcze
> czujników głosowych w rozsądnej cenie :-)

Bardzo latwo skonstruowac czujnik ktory zareaguje na glosne "UAAAAAAAAAA" i
obnizy temperature :-))))

aslav

1. Data: 2002-10-10 10:08:25

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Krzyzaniak" <z...@t...eu.org>
napisał w wiadomości news:slrnaqair4.198.zuzanka@fargo.cgs.pl...
> [...]
zapalarką w
> pokrętle (nie działa bez prądu, bo z braku iskry odcinany jest

He he. Już pisałam, że TŻ zarządził kuchnię elektryczną. No
uparł się jak wiecie co i koniec. Ale zgodził się na trzymanie
kuchenki turystycznej na strychu, łaskawca ;))) A to jest
prawdziwa, najprawdziwsza wieś i z prądem bywa różnie.

Pozdrawiam
Hanka "UPS czy dynamo?" Skwarczyńska
--
Hanka Skwarczyńska