Re: Bazy danych

Data: 2000-01-26 14:12:25
Temat: Re: Bazy danych
Od: "Marek Darowski" <M...@i...com.pl>

> Mam nieodparte wrażenie, że Bogdan i Marek Darowski są bliźniakami:-).
> Zawsze razem i zawsze na ten sam temat.
> A może to schizo? A może jakaś dziwna metoda
reklamy/marketingu/sprzedaży?
> Wyprowadź(-cie) mnie z błędu.
Witam

Moj brat nie jest moim blizniakiem i ma na imie Irek. :-)

Jakis czas temu gdy pisalem na grupe w sprawie bazy, bylem ciekaw czy
wywola to zainteresowanie, bylo nie bylo, osob do ktorych jest adresowane.
W koncu to zadna przyjemnosc poswiecic tyle czasu na prace ktora nie
wywoluje zainteresowania.
Odpisujac na ostatni post Bogdana nie sprawdzilem czy nalezal do moich
poprzednich respondentow.

Co do reklamy, to mam przygotowany zestaw stron na ktorych bedzie mozna
mniej wiecej zobaczyc efekty moich wysilkow. Ale nie sa podlaczone gdyz z
samym produktem nie jestem gotowy. Inaczej mowiac: jeszcze nie mam nic do
reklamowania.
Co nie przeszkadza mi sie chwalic ( :-) ) postepem prac. Zreszta na tej
grupie reklama jawna nie jest niczym obcym i nie widze powodu aby sie
ukrywac.

Ad "na ten sam temat": moglbym sie wypowiadac na wiele tematow, ale wiedza
moja jest teoretyczna, a na liscie, uwazam, pierwszenstwo maja praktycy.

Przepraszam ze dlugo, ale Piotrze, zadajac prowokujace pytanie,
prawdopodobnie oczekiwales takiego rezultatu.

Pozdrawiam serdecznie