Będziecie zmuszane do badań ginekologicznych.

41. Data: 2010-10-07 21:45:21

Temat: Re: Będziecie zmuszane do badań ginekologicznych.
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-07 15:03, glob pisze:

> Wiem i za komuny były przymusowe prześwietlenia, teraz nie ma tej profilaktyki ,
ale jak widzimy jest do kobiet, gdzie nie ma dużej zapadalności, [...] więc coś za
tym stoi.

Ano stoi. Największa w Europie umieralność na raka szyjki macicy -
niewątpliwie z powodu zbyt późnego wykrycia zmian.
Znam przypadek kobiety (tu przyznaję "niestety" rację Senderowi), która
umarła na raka, bo nie chodziła do gina. W kwiecie wieku, wykształcona,
ba! pracownica medycznego laboratorium. I co z takimi robić?

> nie jest zaraźliwe,

Oczywiście, że HPV jest zaraźliwy.

> Poza tym szczepionki to moim zdaniem o wiele lepsza profilaktyka, bo diagnozowanie
nie zapobiega, a szczepionki tak tylko z tego co słyszałem kk z tymi szczepionkami
walczy.

Szczepionki są skuteczne u młodych dziewcząt przed podjęciem współżycia.
We Wrocławiu np. będzie program bezpłatnych szczepień dla 13-latek. U
dorosłych kobiet, których większość jest już zakażona, raczej nie maja
wielkiej skuteczności.
A co do diagnozowania - takie badania są szansą na wykrycie zmian we
wczesnym stadium. A więc nie zapobiega, ale znacznie ułatwia ewentualne
leczenie. Cóż, kiedy na imienne zaproszenia wysłane do kobiet na badania
cytologiczne zareagowało bodaj nie więcej niż 15% zaproszonych.

--
Pozdrawiam - Aicha

42. Data: 2010-10-07 22:11:10

Od: "glob" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> pierwszym poście cokolwiek innego.

> Np.: gdy zgłaszasz się na pulę wyznaczonych badań profilaktycznych i
> szczepień na czas - płacisz mniejsze ubezpieczenie zdrowotne.
> Dobór/częstośc tych badań/szczepień/zabiegów zależy od aktualnej
> rekomendacji ustalonej wg. standardów potwierdzonych dowodami naukowymi
> w Twoim, konkretnie, stanie zdrowia - a nie od czyjegoś widzimisię.

> No wiesz do gabinetu z nią nie wchodziłem. Żona też nie wchodziła ze mną
> na doodbytnicze badanie prostaty... ;-)
> Czy sądzisz, że mnie leczą jacyś inni lekarze niz żonę?

Nikt nie uległ żadnej ideologii vonBraunek, ale musisz brać poprawkę na to że jesteś
z branży antyludzkiej, to nawet widać po słowach, znaczy ludzie ciut abstrakcyjni
,najczęściej twierdzą że kościół proponuje etykę, kk nie ma nic wspólnego z etyką a
tylko z agresją do nauki, którą perfidnie nazywa etyką, ale obecnie
zdepersonalizowani nauką ,dogmatykę skrajnie bolesną dla ludzi nazywają etyką, bo
dogmatyka to ten sam oderwany rejestr co abstrakcja i teraz lekarze są
niebiezpieczni, bo uwierzyli uprzedmiotowieni, że najstraszniejsze uprzedmiotowienie
jest etyką.

43. Data: 2010-10-07 22:22:25

Od: "glob" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> [...]
> leczenie. Cóż, kiedy na imienne zaproszenia wysłane do kobiet na badania
> cytologiczne zareagowało bodaj nie więcej niż 15% zaproszonych.

No z tego co podają to raczej nie jest to choroba która dotyka na pierwszym miejscu
ludzi, a Kopacz przez tych bezdomnych już raz się popisała uprzedmiotowieniem,
zrobiła interes kosztem ludzi, z tymi szczepionkami na świńską to też to olała bo
kasa, a nie że była przewidywalna, po prostu im nie wierzę i tak uważam że tu nie
chodzi o dobro pacjentów, a ten przymus i tak wyjdzie bokiem pacjentą, a poza tym i
tak nie mają dobrego sprzętu. Nawet jeśli, to nie może to odbywać się kosztem pracy,
ludzie na przymus zaczną cwaniakować i staną murem za nie i tyle.

44. Data: 2010-10-07 23:01:43

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> Aicha <b...@t...ja> napisaďż˝(a):

> No z tego co podaj� to raczej nie jest to choroba kt�ra dotyka na pierwszym
miejscu ludzi, a Kopacz przez tych bezdomnych ju� raz si� popisa�a
uprzedmiotowieniem, zrobi�a interes kosztem ludzi, z tymi szczepionkami na
�wi�sk� to te� to ola�a bo kasa, a nie �e by�a przewidywalna, po prostu
im nie wierz� i tak uwa�am �e tu nie chodzi o dobro pacjent�w, a ten przymus
i tak wyjdzie bokiem pacjent�, a poza tym i tak nie maj� dobrego sprz�tu. Nawet
je�li, to nie mo�e to odbywa� si� kosztem pracy, ludzie na przymus zaczn�
cwaniakowaďż˝ i stanďż˝ murem za nie i tyle.

> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

A poza tym medycy tak się obecnie zachowują, że jak ma się ufność do
kierowcy autobusu że nas dowiezie, to gdybym się dowiedział, że
autobusem kieruje lekarz to bym poszedł na piechotę.

45. Data: 2010-10-07 23:06:45

Od: "glob" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> ać się kosztem pracy, ludzie na przymus zaczną cwaniakować i staną murem za nie

A poza tym medycy tak się obecnie zachowują, że jak mam ufność do kierowcy autobusu
że mnie dowiezie, to gdybym się dowiedział, że autobusem kieruje lekarz to bym
poszedł na piechotę i to ich zachowanie też działa odstraszająco.

46. Data: 2010-10-07 23:23:28

Od: "glob" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> bym poszedł na piechotę i to ich zachowanie też działa odstraszająco.

Od dwóch lat chodzę do kilku lekarzy na raz ,prywatnie i zawsze kończy się to tym, że
po kilku dniach jadę przez całe miasto aby dostać lek od znajomej farmaceutki, a
teraz to już wogóle przestane chodzić, bo barany by mi oczy wypaliły debile
pierdolone odczłowieczone, po leku który dostałem, rano oczu nie mogłem otworzyć, łeb
to mi rozrywało, a jak z bólem oczy otworzyłem to krwawa miazga....jak mnie Ona
zobaczyła to osiwiała w pięć minut, dała mi za pięć złoty Dikortinew i po czterech
dniach tak pięknych oczu w życiu nie miałem. Te wszystkie błędy są skutkiem, że
pacjent to nie jest człowiek.

47. Data: 2010-10-07 23:27:35

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

/.../
> [...]
> We Wrocławiu np. będzie program bezpłatnych szczepień dla 13-latek. U
> dorosłych kobiet, których większość jest już zakażona, raczej nie maja

To kolejna sprawa już nie chciałem się wypowiadać bo sie nie znam, ale
na chłopski rozum jak szczepionka może być skuteczna po zakażeniu - co
zdaje się pomijac artykuł. Nie ominie się diagnostyki ginekologicznej.

Może podejść do tego myśląc po freudowsku - Może w tych kręgach
feministycznych pomysł wkładania czegoś do... w tym wziernika
ginekologicznego wydaje się na tyle nienawistny, że wola oszukiwac się
mitami szczepionek jako panaceum ;-))

> [...]
> leczenie. Cóż, kiedy na imienne zaproszenia wysłane do kobiet na badania
> cytologiczne zareagowało bodaj nie więcej niż 15% zaproszonych.

Oczywiście. Wielu ludzi ciężko choruje na własne życzenie. W przypadku
raka zaś niektórzy ludzie starają się przekonać siebie o czymś w rodzaju
"nietykalności" dla tej choroby i robią to na tyle skutecznie, że
lekceważą profilaktykę.

pozdrawiam
vonBraun

48. Data: 2010-10-07 23:41:12

Od: "glob" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> raka zaś niektórzy ludzie starają się przekonać siebie o czymś w rodzaju
> "nietykalności" dla tej choroby i robią to na tyle skutecznie, że

Nieprawda, zachowują się lekarze i personel medyczny do pacjentów jakby byli
rzeźnikami, ty myślisz że ten bezdomny co kopacz oddała jego ciało do akademi
medycznej bez jego zgody pójdzie się przebadzać jak wie że go tylko może krzywda
spotkać, a teraz to ludzie pouciekają ci co mogą w zagranicę, bo tam jakoś nie ma
przymusu, ale za to medycyna stoi na zupełnie innym poziomie również w zachowaniu.

49. Data: 2010-10-08 00:13:46

Od: "glob" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> a przymusu, ale za to medycyna stoi na zupełnie innym poziomie również w zachow

A myśli że ktoś pójdzie do takiego oszołoma, który robi wszysto aby kosztem wzroku
kobieta urodziła kolejne dziecko, czyli Alicja T. myślisz że ludzie chcą chodzić do
oszołomów ,którzy okaleczają kobiety przymusem dla jakiegoś ideologicznego ,,dobra,,
No właśnie, zrobili dokładnie wszystko aby lekarz był postrachem ale to zawsze wina
pacjentów i ich ,, głupoty,, i trzeba zmusić i nadal zmuszać do niestety jakiegoś
ideologicznego ,, dobra,, nawet po sobie widzę, że już naprawdę nie choroba jest
katorgą a zachowania lekarzy są jak najgorsza choroba.

50. Data: 2010-10-08 00:29:54

Od: "glob" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> akiegoś ideologicznego ,, dobra,, nawet po sobie widzę, że już naprawdę nie cho
> roba jest katorgą a zachowania lekarzy są jak najgorsza choroba.

A myślisz, że dziewczyna która spróbowała seksu analnego i doszło do przerwania błony
dzielącej jedno...od drugiego, poszła wykrwawiona do ginekologa a tam usłyszała
kazanie i odesłanie do domu, skąd w nocy pojechała karetką do szpitala i w ostatniej
chwili ją uratowano....pójdzie z przyjemnością do ginekologa.???..no najlepiej zmusić
zamiast zajrzeć do swojego ogródka.
A ten przymus będzie skutkował jeszcze gorszymi zachowaniami do pacjentów i mogę iść
o zakład że tak bądzie.

Coś nowego dla obrońców rodziców Róży
Co z nami jest nie tak, z perspektywy innych?
Myślę że ważne dla m/k
Piosenki wyciskające męskie łzy
Piosenki wyciskające męskie łzy