Bee-Gees :)

11. Data: 2005-12-08 13:35:07

Temat: Re: Bee-Gees :)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Dec 2005 14:16:31 +0100, "Dominik Jan Domin"
<d...@p...onet.pl> wrote:

>Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
>wiadomosci news:8k8gp1ltf14nulhgc43c5ipslofkl89tps@4ax.com...

>Yyyy?? A jaka to róznica??
>
>DJD

To raczej ja sie pytam :PPPPPP
Mieso to wiem - miesko - to dla dziecka, miecho - dla
drwala...miechem bym malego dziecka nie karmila, dwal by mnie
obsmial za miesko, wiec w sumie jestem ciawa jakby czy miesko to
skrzydelko kurczaka a miecho to kawal jakiegos wolu (niewinnego)

Pierz (obawiam sie, ze naleze do Gwardii Anty-Zdrobnieniowej, ale
jak masz pogrubianie i zdrabnianie to juz nie wiem, co o tym
myslec :) )
K.T. - starannie opakowana

12. Data: 2005-12-08 13:56:44

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:rfdgp19v6cud0u139tc5d01sq80ag1er4e@4ax.com...

> [...]
> obsmial za miesko, wiec w sumie jestem ciawa jakby czy miesko to
> skrzydelko kurczaka a miecho to kawal jakiegos wolu (niewinnego)

A, tak tak. Do bigosu nalezy dodac i jednego, i drugiego. Dobry kawal wola
(wzglednie krowy, dawniej wolów nie jadano), swini, moze byc dzika, i
ptactwa tez po trochu. Czesc miesiwa najlepiej jak w formie juz
przerobionej: wedzonki, kielbasy, pieczenie itp.

> Pierz (obawiam sie, ze naleze do Gwardii Anty-Zdrobnieniowej, ale
> jak masz pogrubianie i zdrabnianie to juz nie wiem, co o tym
> myslec :) )

To bylo tak dla zmylki :)

DJD

13. Data: 2005-12-08 21:35:49

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dn9c3u$tg0$1@news.onet.pl...

> Dużo śliwek suszonych, grzybów, kiełbaski i kawałek łopatki, gotować przez
> 4 dni codzinnie po 3 godzinki a na samym końcu wlać pół szklaneczki
> czerwonego wytrawnego winka.

Własnie miałam napisać, tych śliwek to ja duuuuzoooo lubię, i winko i zeby
był bardzo ciemny, ze sto razy przegotowany ;)

Magda

[OT]Czy da się wychować kulinarnie męża?
Puree?...
gulasz-czy można mrozic ??
losos..
Blok czekoladowy i ciasteczka owsiane