Benigno Almodovara

1. Data: 2004-03-10 06:55:31

Temat: Benigno Almodovara
Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Benigno z "porozmawiaj z nią" Almodovara.
Pytam o tę postać w kontekście watku "czy powinienem..."
Pytam głównie z tego powodu, że jest to postać, która
niewątpliwie budzi sympatię widzów, poznajemy
bardzo dobrze jego uczucia, współczujemy mu, tłumaczymy;
staje się nam "bliski" - przewrotność rezysera?;
podobny motyw znajdujemy w przerysowanym "kill bill"
tu łatwiej oddzielić czarne od białego;
no właśnie, dlaczego...?

--
Mań
~~

1. Data: 2004-03-10 12:17:46

Temat: Re: Benigno Almodovara
Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mania <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> staje się nam "bliski" - przewrotność rezysera?;
> podobny motyw znajdujemy w przerysowanym "kill bill"

Nie wiem, czy za mało, czy za dużo dzisiaj wypiłem kawy, ale nie bardzo
widzę podobieństwo między Benigniem a ***, czy Czarną Mambą ;)
O jakie podobieństwo Ci chodzi? No chyba, że chodzi o to, że są do siebie
podobni tym, że nie mają cech wspólnych :)

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-03-10 16:04:31

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darek miauu" news:c2n11a$k5c$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> O jakie podobieństwo Ci chodzi? No chyba, że chodzi o to, że są do siebie
> podobni tym, że nie mają cech wspólnych :)

pisałam o motywie gwałtu popełnionego na osobie bedącej
w stanie śpiączki

:[
Mań

1. Data: 2004-03-10 16:23:53

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mania <m...@o...pl> napisał(a):

> "darek miauu" news:c2n11a$k5c$1@inews.gazeta.pl...

> pisałam o motywie gwałtu popełnionego na osobie bedącej
> w stanie śpiączki

A jak się ma ten gwałt popełniony na osobie będącej w stanie śpiączki do
wątku "czy powinienem to wysłać czy zostawić" ?

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-03-11 00:38:17

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darek miauu" news:c2nfep$ldj$1@inews.gazeta.pl...
> A jak się ma ten gwałt popełniony na osobie będącej w stanie śpiączki do
> wątku "czy powinienem to wysłać czy zostawić" ?

hmm może rzeczywiście ten związek oparty jest na moich
daleko idących dywagacjach; nie wykluczam jednak że na drodze
dalszych rozważań na temat filmu mogłibyśmy do tego związku
dotrzeć, ale nie widzę zainteresowania; szkoda bo postać Benigno
zbudowana w tym filmie, a raczej reakcja na nią wielu odbiorców
pokazuje niezwykle istotny aspekt naszych umysłowości

pozdry
Mań

1. Data: 2004-03-11 02:35:38

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mania <m...@o...pl> napisał(a):

> "darek miauu" news:c2nfep$ldj$1@inews.gazeta.pl...
>
> hmm może rzeczywiście ten związek oparty jest na moich
> daleko idących dywagacjach;
Nie martw się za bardzo. Niektórym wszystko się kojarzy z seksem, innym z
almodovarem :)

> nie wykluczam jednak że na drodze
> dalszych rozważań na temat filmu mogłibyśmy do tego związku
> dotrzeć,
No w to nie wątpię. Właśnie byłem ciekawy w jaki sposób tamto pisanie listu
poobracasz, żeby pasowało do reszty puzzli..

> ale nie widzę zainteresowania;
A ja to mało? Czy ja się nie interesuję? Masz mnie w swoim wątku i jeszcze
narzekasz? ;)

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-03-11 07:25:50

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darek miauu" <news:c2oj9q$37f$1@inews.gazeta.pl...

> Nie martw się za bardzo. Niektórym wszystko się kojarzy z seksem, innym z
> almodovarem :)

zgadza się :)

> [...]
> poobracasz, żeby pasowało do reszty puzzli..

> A ja to mało? Czy ja się nie interesuję? Masz mnie w swoim wątku i jeszcze

:) a owszem; w poście inicjującym zadałam bowiem pytanie, na które nie
zwróciłeś
uwagi a dla mnie odpowiedź na nie jest tutaj kluczową kwestią;

Mań

1. Data: 2004-03-11 07:53:41

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> almodovarem :)
> Właśnie byłem ciekawy w jaki sposób tamto pisanie listu
> poobracasz, żeby pasowało do reszty puzzli..

zauważyłam, że temat kobiecej świadomości w percepcji mężczyzny
[" w którym mężczyźni sądzą, że kobiety śpią"] jakoś Cię ściga ;)

Mań

1. Data: 2004-03-11 15:06:46

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mania <m...@o...pl> napisał(a):

> zauważyłam, że temat kobiecej świadomości w percepcji mężczyzny
> [" w którym mężczyźni sądzą, że kobiety śpią"] jakoś Cię ściga ;)

hehe :) Już Cię lubię... ;)

A wracając do Almodovara i Tarantino - postawiłaś 2 pytania.
Na pierwsze praktycznie odpowiedziałaś, a na drugie odpowiedzieć się nie uda.
:)
No i zrobiło się trochę jak w Pyzolowym wątku 'sprawy damsko-męskie' :)
Ty coś mówisz, a ja milczę..
I bądź tu mądry, dlaczego?

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-03-12 00:45:39

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darek miauu" news:c2pva6$rt1$1@inews.gazeta.pl...

> hehe :) Już Cię lubię... ;)

czemu? serio pytam? mrugasz dowcipem
lubisz mnie za to, że dostrzegłam Twoje zainteresowanie
czymś co mnie się skojarzyło z moim zainteresowaniem?
a może dlatego, że okazałam Ci swoją uwagę?
jak to wygląda z Twojej strony? bardzo mnie to ciekawi
no bo piszesz o jakiejść emocji - no nie?
to nie jest li tylko wymiana informacji (jesli załozymy że
emocja jest czyś innym niż informacja)

> A wracając do Almodovara i Tarantino - postawiłaś 2 pytania.
> Na pierwsze praktycznie odpowiedziałaś, a na drugie odpowiedzieć
> się nie uda.
> :)

ależ ja mam odpowiedź :)
[odpowiedź jest zakreslana w krzyżykiem w formularzu testowym ;)]
Ty jej nie masz :(
a może tylko nie masz siły się skupić na tym?

> No i zrobiło się trochę jak w Pyzolowym wątku 'sprawy damsko-męskie' :)
> Ty coś mówisz, a ja milczę..
> I bądź tu mądry, dlaczego?

bo się boisz utraty korony ;)
system patriarchalny broni się przed uczłowieczaniem kobiety :)

odpowiedź be:
chcesz mi wykazać, że mężczyźni też są niewidzialni

si siniore

Mań

dzisiaj mi się wymarzyła ucieczka przed systemem, usiłowałam
znaleźć miejsce na ziemi gdzie byłoby to mozliwe - to co
zobaczyłam było okropnie dołujące

Tajemnica Imion -eTaTa
Totalna ruina
utrata pamięci!!!