Wyrok Sadu

1. Data: 2004-03-09 15:00:42

Temat: Wyrok Sadu
Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyna zabila faceta,ktory zarazil ja wirusem HIV.
Sad skazal ja na kare wiezienia pomimo zaawansowanej choroby.Zostala
umieszczona w szpitalu wieziennym.
Czy byl to sprawiedliwy wyrok?
Popelnila zbrodnie,na osobniku ,ktory rowniez popelnil
przestepstwo,skazujac ja
- a moze wiecej osob - na powolne konanie- od ktorego nie ma odwolania.
To jest straszne,jak bezsilna jest medycyna w tej dziedzinie.

Lili

1. Data: 2004-03-09 15:32:38

Temat: Re: Wyrok Sadu
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <e...@w...net> napisal w wiadomosci
.
> Dziewczyna zabila faceta,ktory zarazil ja wirusem HIV.
> Sad skazal ja na kare wiezienia pomimo zaawansowanej
choroby.Zostala
> umieszczona w szpitalu wieziennym.
> Czy byl to sprawiedliwy wyrok?

Wyroki nie sa wydawane zgodnie ze sprawiedliwoscia tylko
zgodnie z kodeksem karnym (cywilnym...)

> Popelnila zbrodnie,na osobniku ,ktory rowniez popelnil
> przestepstwo,

Pomysl:

CZy chcialabys zostac zabita przez kazdego za popelnienie
dowolnego przestepstwa (dlaczego nie?)

> To jest straszne,jak bezsilna jest medycyna w tej
dziedzinie.

Tysiace chorób zabija - nie mówiac o wypadkach - w koncu Gea
musi czyms zareagowac na te tkanke rakowa - ludzkoscia
zwana - która wszelakimi sposobami usiluje ja zniszczyc.

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2004-03-09 16:24:32

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Qwax
Zle sie wyrazilam piszac przestepstwo-powinno byc
zbrodnia-jakolwiek przestepstwo,przestepstwu nie rowne.
No tak,Kodekst Prawny.
Dlatego wlasnie wydany wyrok niejednokrotnie jest zaskakujacy.
A jak widzisz sytuacje,kiedy zona zostaje zarazona przez meza,ta
straszna choroba-aids.Umieraja oboje.
Rodzina nie chce sie zaopiekowac osieroconymi dziecmi,w obawie,ze moga
byc nosicielami HIV- chociaz w tym przypadku to nonsens.

Lili

1. Data: 2004-03-09 17:32:10

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Imho wyrok byl poprawny. Przeciez facet nie musial wiedziec, ze jest
nosicielem. Nie musial tego zrobic "z premedytacja". Ona dobrze wiedziala,
co robi...

1. Data: 2004-03-09 17:48:39

Od: "Lunia" <l...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <e...@w...net> schreiben:
> [...]
> - a moze wiecej osob - na powolne konanie- od ktorego nie ma odwolania.
> To jest straszne,jak bezsilna jest medycyna w tej dziedzinie.

---
dziewczyna pewnie nie byla w pelni poczytalna, kiedy zabijala tego faceta.
miala w glowie tylko jedna mysl : "przez niego umre" i to ja do tego
sklonilo. jeden fakt pozostaje tylko do wyjasnienia kwestii : jak ja zarazil
? bo jesli przez stosunek (a oboje tego chcieli) i jesli facet o tym nie
wiedzial, to jej czynu nic nie usprawiedliwia. nawet fakt, ze ma wirusa HIV
i ze umrze... przykre, ale jednak popelnila zbrodnie i musi poniesc za to
odpowiedzialnosc.

pozdrawiam
LuNiA:o)

1. Data: 2004-03-09 17:54:13

Od: "Filip Sielimowicz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lunia" <l...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i ze umrze... przykre, ale jednak popelnila zbrodnie i musi poniesc za to

Jeśli dobrze rozumiem elbarcadero to mąż się dopuścił zdrady i przy okazji
sięzaraził,
a potem jeszcze zaraził nieświadomą niczego żonę ... Straszne ...

1. Data: 2004-03-09 18:42:34

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Opisalam dwa odrebne przypadki.
W przypadku malzenstwa,on sie zarazil
przyjmujac narkotyki przez uzywane strzykawki.

Lili

1. Data: 2004-03-09 18:47:03

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Juhas
Facet wiedzial,ze jest chory.
Strach przed smiercia i rozpacz o niemozliwosci odwrotu
sytuacji,spowodowala,ze zemscil sie na
niewinnej dziewczynie.

Lili

1. Data: 2004-03-09 19:52:59

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lili:
> Facet wiedzial,ze jest chory.

Nigdzie o tym nie napisalas. A jezeli bylo to naglosnione przez media, to
niestety nie slyszalem nic.

>Strach przed smiercia i rozpacz o niemozliwosci odwrotu
>sytuacji,spowodowala,ze zemscil sie na
>niewinnej dziewczynie.

Jesli wiedzial o swojej chorobie, to faktycznie. Zachowal sie jak rasowy
morderca. Tez nie wiem, jak oni dlugo sie znali, jak byli ze soba blisko
psychicznie, wiec trudno mi sie na ten temat wypowiadac.
Ale skoro byli ze soba mocno psychicznie, to brak mi slów okreslajacych
postepowanie tego faceta.

Ale równiez faktem jest, ze dziewczyna wziela sprawiedliwosc we wlasne rece
i zabila. Popelnila przestepstwo, a wiec powinna poniesc za to konsekwencje.
Chociaz imho sad powinien wziac pod uwage jakies okolicznosci lagodzace...
Chociaz sam nie wiem...

1. Data: 2004-03-09 21:08:28

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Juhas

Poznali sie w "Barze dla Samotnych".Nie laczyly ich uczucia
,tylko chec przygody.Ale to nie zmienia faktu,ze mozna bylo uniknac
przekazania wirusa.

Lili

Zazdrosc
BI2