Re: Betonom podkręcili beton;)

Data: 2010-04-24 05:37:09
Temat: Re: Betonom podkręcili beton;)
Od: sampi <t...@a...pl>

On 23 Kwi, 23:39, glob <r...@g...com> wrote:

> Ewolucja tylko ty jesteś niedouczony.

No jeśli ewolucja zrobiła kobietom z tyłków piersi i na odwrót, to ja
nie chcę dożyć twojego wyewoluowania.
Na kształt, wielkość i jędrność piersi i pupy ma wpływ wiele czynników
w tym genetycznych.
Rasa też nie jest bez znaczenia, gdyż powszechnie wiadomo, że
czarne kobiety maja tyłki ponad przeciętne a dość małe piersi, podczas
gdy
u białasów ta tendencja jest odwrotna - natomiast wyjątki są, tak jak
ty pośród ludzi.