Betonom podkręcili beton;)

21. Data: 2010-04-20 10:53:20

Temat: Re: Betonom podkr?cili beton;)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
k.googlegroups.com...

> Panslavista napisa?(a):
d.googlegroups.com...

> won buraku, byka doi?.
>
> Nie b?d? ciebie odpycha?, pedale.
a co masz odpychać, jak wszystko już wydoiłeś.

22. Data: 2010-04-20 12:33:27

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
d.googlegroups.com...

Panslavista napisał(a):
> [...]
>
> won buraku, byka doi?.
>
> Nie b?d? ciebie odpycha?, pedale.
a co masz odpychać, jak wszystko już wydoiłeś.

U mojej mamuski, parchaty capie.

23. Data: 2010-04-20 18:25:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale co śmiejemy się z durnych katoli...tylko mnie się coś przypomiało
i pisze to poważnie....uważam z całą powagą na jaką mnie stać....że
katolicy są zboczeńcami, ponieważ jak np w tym przypadku, wiadome
jest, że po to mamy przyjemność seksualną daną nam, gdyż między ludzmi
tworzy się dzięki seksualności -więź intymna, jest to jedna z
najmocniejszy więzi łączących ludzi, jeśli tą więź zaanektujemy tylko
pod rozpłód sami rozumiecie, by był rozpłód wcale nie trzeba być w
parze, więc przyjemość z seksu nie służy tylko do rodzenia, ale
również trwania w związku, bo potomstwo ludzkie potrzebuje długiego
okresu rozwoju i ten seks cementuje związek .Powszechnie wiadomo , że
zaprzeczanie cielesności przez małżonków, prowadzi do rozpadu
seksualno-emocjonalnego związku.
Uważam , że jeśli katole zaprzeczają normalnym funkcją organizmu,
które to obraźliwe nie są....Swoimi zaprzeczeniami [ to się wzieło od
psychicznie chorych, martretujących swoje ciało], nie są zgodni z
naturą, a więc zboczeni.
Po prostu od pierwszej L0 mam takie zdanie, ale o tym gdzieś
zapomniałem...a mieliśmy w klasie taką nawiedzoną katoliczkę ,
oczywiście ze wsi...która na lekcje historii nie chciała chodzić, bo
ją dokonania kk obrażały, nazywała nauczyciela komunistą, chociaż jej
tłumaczyliśmy, żeby coś przeczytała bo historyk nie zmyśla. Przed
biologią w połowie roku zrobiła pikietę pt/ czy człowiek pochodzi od
małpy czy od Boga/, trzeba było interwencji dyrektora, który
wytłumaczył, że niezbadane są Boskie czyny, a ewolucję mógł nakręcić
Bóg. Powoli się zaczeła uspokajać, bo musiałaby większość przedmiotów
wykluczyć z nauczania i zaczeła pojmować, że np Monachomachia , gdzie
mnisi tłuką się świentymi księgami po głowach, to nie wyraz widzimisie
autora, ale krytyka postaw, bardzo często niesłusznych i głupich
samych księży w klasztorach.
W każdym bądź razie z tych starć , każdy z nas się czegoś uczył, by
mieć argumenty przeciwstawne. A ja zacząłem interesować się
zaburzeniami seksualnmi i nerwicami spowodowanymi moralnością, co
pięknie opisywał Fraud. Zresztą sam nigdy nie miałem pretensji do
własnego ciała i wydawało mi się dziwne, katolickie zachowanie, ale
wtenczas zrozumiałem w szkole, że katolicy są zboczeńcami.

24. Data: 2010-04-22 03:07:06

Temat: Re: Betonom podkręcili beton;)
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 20 kwietnia 2010 09:29. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> katoliczki...;)

:(

25. Data: 2010-04-23 04:19:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 20 kwietnia 2010 05:42. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> No i nich ktoś mi powie, czy oni nie są ostro chorzy
> psychicznie?...............................
> Praktykowanie antykoncepcji jest wbrew naturze, jest zboczeniem takim
> samym jak homoseksualizm. Jednak z samego tylko powodu, że "cykl" jest
> czymś naturalnym, nie wynika, że stosowanie NPR [ kalendarzyk] jest
> moralnie dobre i dozwolone.
>
> http://wielodzietni.org/comments.php?DiscussionID=23
4

Zara tam zboczenie... ae coś w tym jest, nawet jesli wielodzietnych nie
popieram. U zdrowej niezakompleksionej pary możliwość wpadki daje dodatkową
frajdę niezależnie od religii... jedynym racjonalnym czynnikiem, który
powstrzymuje pary od płodzenia jest swiadomość wynikających stąd zobowiązań,
dlatego ta nieprzyjemność jaką stanowi antykoncepcja jest konieczna u ludów
cywilizowanych.

Bo na przykład u Papuasów, im bardziej małolatka dzieciata (co u nich jakimś
dziwem nie kłóci się z poziomem edukacji --- wręcz odwrotnie, najwięcej
dzieci mają studentki z maturą i w bialych kołnierzykach z elity kraju), tym
większe szanse ma jako panna na wydaniu. I żadna nie zamieniłaby się na
bezdzietną polską suczkę dyskotekową cierpiącą na chroniczną anorgazmię.

Albo na takim Madagaskarze: kiedy znany podróżnik arkady Fiedler tam
pojechal, pewna dziewczyna po prostu wkurzyła się, kiedy pozbawił jej
dziewictwa, a nie zapłodnił, bo miał nałożony kapturek zresztą reklamowany
skądinąd wtedy hasłem "prędzej ci serce pęknie".

A u nas Cywilizacja Bialego Czlowieka panie... ciężarne dziewczyny rodzice
wyrzucają z domu, nauczyciele ze szkoły, gromią niekiedy (choc najczęściej
już rzadziej) księża katoliccy i inni, bo "zepsucie", bo "zły przykład" bo
"bo". Top ja się pytam, gdzie się podziala radość seksu w społeczeństwie
cywilizowanej biedy, czy odeszła z lękiem o jutro, lękiem przed wpadką? I
jak tu się nie dziwić, że przyrost białej ludności leci na łeb.

26. Data: 2010-04-23 17:31:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Apr 2010 06:19:32 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> dziwem nie kłóci się z poziomem edukacji --- wręcz odwrotnie, najwięcej
> dzieci mają studentki z maturą i w bialych kołnierzykach z elity kraju),

Ta papuaska elita to liczy ledwo kilkanaście tysięcy, więc akurat ona ma
motywację.

> [...]
> dziewictwa, a nie zapłodnił, bo miał nałożony kapturek zresztą reklamowany
> skądinąd wtedy hasłem "prędzej ci serce pęknie".

Może w tym jednostkowym przypadku, bo Fiedler akurat siał, gdzie popadło i
chyba nawet harem miał tam gdzieś.

27. Data: 2010-04-23 18:50:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 23 kwietnia 2010 19:31. carbon entity 'Ikselka' <i...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Ta papuaska elita to liczy ledwo kilkanaście tysięcy, więc akurat ona ma
> motywację.

Dzięki której białemu tam przybywającemu nie jest trudno o dobre młode
rżniątko. Każda szanująca się Papuaska zaczyna jak najwcześniej, jak tylko
się da --- pomimo tego, że istnieją na papierze jakieśtam prawa o "age of
consent" podobno surowsze niż w Polsce --- i oczywiście bez zabezpieczeń, bo
chce zajść w ciążę wcześniej niż koleżanki ze szkoły, o ile w ogóle ma
szkołę w swojej wsi. I nie jest tam znana anorgazmia, homoseksualizm czy
dzieci emo, po prostu życie seksualne dzikich --- nie ukrywam, że jest to
IMHO ze wszech miar wyzwalający ideał. Nie tak jak nasze tchórzliwe
małolatki, ktore pokolenia rodziców, dziadków, psorów etc nauczyły wczesną
ciążę i poród traktować jako straszliwy dopust Wielkiego Grzmota. Na
szczęście pochwalę się tym, że dwie kuzynki w dalszej rodzinie miały gorącą
krew i świadomie otwarte kuciapki na życiodajną ambrozję swoich chłopców,
tak, że wyszły za mąż przed osiemnastką z wiadomego powodu i są z tym
euforycznie szczęśliwe, że mają kochających partnerów i zdrowe dzieci.

Bodajże w jakimś rejonie Alp Szwajcarskich nastoletnie pastereczki
prowadziły życie seksualne kolejno z rożnymi partnerami --- miesiąc (od
okresu do okresu) z Hansem, miesiąc z Johanem, miesiąc z Klausem etc. aż nie
znalazły akurat takiego, któremu udało się je zapłodnić i w ten sposób
kojarzono małżeństwa.

Daję tu fajne tematy naszej grupowj mistrzyni pornograii Aiszy, może by je
rozwinęła.

> Może w tym jednostkowym przypadku, bo Fiedler akurat siał, gdzie popadło i
> chyba nawet harem miał tam gdzieś.

Tyż prawda.

28. Data: 2010-04-23 18:57:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Apr 2010 20:50:37 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> tak, że wyszły za mąż przed osiemnastką z wiadomego powodu i są z tym
> euforycznie szczęśliwe, że mają kochających partnerów i zdrowe dzieci.

A ja to mam parę takich szczęśliwych byłych uczennic. Co to im się sypały
ciąże i przed ślubem, i po.

> [...]
> kojarzono małżeństwa.
>
> Daję tu fajne tematy naszej grupowj mistrzyni pornograii Aiszy, może by je

A jego potomkowie do dziś się zgłaszają po majątek i twórczą schedę :-)

29. Data: 2010-04-23 19:15:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>

> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai
Nie chciało mnie się odpowiadać na ten bełkot, ale gdyby jak opętane
chciały rodzić, to by nie było takiej sprzedaży środków
antykocepcyjnych, a lęk czy wziełam pigułkę, czy nie ,czasem całymi
dniami trzęsie kobietami.

30. Data: 2010-04-23 20:05:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 23 kwietnia 2010 21:15. carbon entity 'glob'
> [...]

> chciały rodzić, to by nie było takiej sprzedaży środków
> antykocepcyjnych, a lęk czy wziełam pigułkę, czy nie ,czasem całymi

Lęk jest z przyczyn ekonomicznych, globek, nie żadnych innych. Gdyby jak\aś
instytucja finansowała w 100% odchowanie dzieci, to te niechciane
ograniczyłyby się do przypadków (szerzej rozumianego) gwałtu.

Indoktrynacja religijna dzieci i dysfunkcje emocjonalne (dla endera i medei)
Ja też dostałem Maila;)
Mail sprzed chwili.
Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?