Betonom podkręcili beton;)

31. Data: 2010-04-23 20:08:06

Temat: Re: Betonom podkręcili beton;)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> piątek, 23 kwietnia 2010 21:15. carbon entity 'glob'
> <r...@g...com>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Lęk jest z przyczyn ekonomicznych, globek, nie żadnych innych. Gdyby jak\aś
> instytucja finansowała w 100% odchowanie dzieci, to te niechciane
> ograniczyłyby się do przypadków (szerzej rozumianego) gwałtu.
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai
Wątpie, mam wrażenie że sobie jak zwykle coś własnego wprojektowałeś,
a antykoncepcja interesowała ludzi o zarania świata.

32. Data: 2010-04-23 20:32:39

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 23 kwietnia 2010 22:08. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Wątpie, mam wrażenie że sobie jak zwykle coś własnego wprojektowałeś,
> a antykoncepcja interesowała ludzi o zarania świata.

Porównaj sobie urodę, chociażby nijaką jędrność skóry naszych wymoczków na
sztucznych estrogenach z płodnymi soczystymi, buchającymi hormonami i
feromonami dziewczętami tropików, których zajście w ciążę zaraz po menarche
jest zdrowym i naturalnym elementem dojrzewania. Zobacz, jaki biust ma nasza
15/6-latka, a jaki ich, jakie tam duże, piękne areole --- to jest możliwe i
u nszych, tylko od nieużywania wewnętrznych organów rozrodczych tak marnieją
i wariują... Ciąża to potężna dawka hormonów napędzających dorastające
dziewczę, po prostu daje coś w rodzaju hormonalnego witalnego kopa
kształtującemu się ciału.

Nie mam nic przeciwko antykoncepcji, gdy kobieta ma już określoną ilość
dzieci --- dwoje, troje, jak chce to czworo. Nawet uważam, że powinna być
ona wprowadzona _od_ pewnego wieku, żeby zachęcac do wczesnych ciąż.
Dlaczego pomaranczę należy wyciskać, gdy jest świeża, a nie gdy przejrzała?

Dlaczego natura otwiera cervix uteri podczas kobiecego orgazmu, a skurcze
wsysają nasienie, zamiast wypluwać je? Dlaczego podczas aktu największą
przyjemność daje orgazm zsynchronizowany, który najbardziej zwiększa szansę
zapłodnienia? Czemu ewolucja wyposażyła nasz gatunek w taki model kopulacji?
Dla śmichów-chichów?

33. Data: 2010-04-23 20:37:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Apr 2010 22:32:39 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> zapłodnienia? Czemu ewolucja wyposażyła nasz gatunek w taki model kopulacji?

Bardzo ładnie napisane :-)

34. Data: 2010-04-23 20:40:43

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 22:32, "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> wrote:
> [...]

> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Globie jesteś tam?
Nooo, to ucz sie od Jakuba o cervix uteri z otwartą gębą i z
pocałowaniem w rękę.
Nie będziesz musiał chodzić na te terapie homo... bo nic ci nie
pomagają

35. Data: 2010-04-23 20:41:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Kobiece piersi to tyłek, kiedyś kobiety nie miały takich wspaniałych
piersi i dlatego stosunki zachodziły od tyłu, więc natura wyposażyła w
obfity tyłek kobiety z przodu, żeby zwiększyć atrakcyjność. Więc nie
wiem jak tam te twoje jędrne, ale fantazjujesz. Gdyby tak ludzie
szaleli za rozpłodem to by nigdy nic nie wybudowali, tylko
płodzili, .....szaleją za przyjemnością a nie rozpłodem.

36. Data: 2010-04-23 20:43:22

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-23 22:32, niebożę Jakub A. Krzewicki wychynęło i cichym
głosikiem ryknęło:
> [...]
> ona wprowadzona _od_ pewnego wieku, żeby zachęcac do wczesnych ciąż.
> Dlaczego pomaranczę należy wyciskać, gdy jest świeża, a nie gdy przejrzała?

Oczywiście bierzesz pod uwagę również rozwój emocjonalny tej "pomarańczy".

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

37. Data: 2010-04-23 20:53:50

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 22:41, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> szaleli za rozpłodem to by nigdy nic nie wybudowali, tylko
> płodzili, .....szaleją za przyjemnością a nie rozpłodem.

Ot mniemanologia - niech cie ktoś w końcu kopnie w głowę.
Jak porównujesz te, poprawione photoshopem i te z buszu co wykarmiają
10ro dzieci do piątego roku życia -
no to rzeczywiście masz niezbite dowody na wyewoluowanie
damskich biustów w tyłki. Czy ty sie czasem zastanawiasz, nad
wnioskami jakie wysnuwasz?

38. Data: 2010-04-23 20:55:41

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:hqsuhu$u27$1@news.onet.pl...
> [...]
> instytucja finansowała w 100% odchowanie dzieci, to te niechciane
> ograniczyłyby się do przypadków (szerzej rozumianego) gwałtu.

Nie zgadzam się. To nie ekonomia. Wyłącznie: Brak_Odpowiedzialności.
Przecież tak naprawdę takiej skrobaczce nie chodzi o to, że nie będzie miała
co dać jeść dziecku. Ona po prostu nie chce wziąć za nie odpowiedzialności-
jakkolwiek tego nie będzie motywować po tysiąckroć.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

39. Data: 2010-04-23 21:02:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 23 kwietnia 2010 22:43. carbon entity 'Qrczak' <q...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Oczywiście bierzesz pod uwagę również rozwój emocjonalny tej "pomarańczy".

Ależ to właśnie brak aktywności rozrodczej hamuje ten rozwój. Gdzieś
czytałem o bułgarskim Cyganie, który miał dziecko z 10-latką (!) uratowaną
przed gwałcicielami i bodajże psychologowie stwierdzil, że jak na swój wiek
ta dziewuszka jest niezwykle psychicznie dojrzała. Podejrzewam, że
przebiłaby wiele naszych panien w wieku tuż po "minimal age of consent". Nie
zdziwilbym się bardzo, gdyby się okazało, że ciążowa "bomba hormonalna" za
tę przemianę w jakimś stopniu odpowiada.

Wiem, że kopulcja i rozmnażanie to nie jest ideał, że niewłaściwie podjęta
(tj. z osobą, która ma już stałeo partnera albo z osobą tej samej płci,
dzieckiem tj. osobą nieletnią poniżej menarche, potomstwem. rodzeństwem
etc.) może się przyczynić do wielu niepotrzebnych cierpień... Ale jeżeli
jest to model "chłopak z dziewczyną" plus niewykastrowany spontaniczny zew
natury nie patrzący na takie duperele jak zabezpieczenia, to więcej z tego
dobrego niż złego może wyniknąć.

40. Data: 2010-04-23 21:02:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Apr 2010 22:55:41 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> co dać jeść dziecku. Ona po prostu nie chce wziąć za nie odpowiedzialności-
> jakkolwiek tego nie będzie motywować po tysiąckroć.

Dokładnie. Skoro takowa sama dotychczas miała co jeść, na jakiej podstawie
zakłada, że braknie dla dziecka? Chyba tylko na tej, że absolutnie nie
poczuwa się do oddania mu części swego żarcia w ramach podjęcia
odpowiedzialności.

Indoktrynacja religijna dzieci i dysfunkcje emocjonalne (dla endera i medei)
Ja też dostałem Maila;)
Mail sprzed chwili.
Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?