Re: Bezinteresowność od kuchni

Data: 2001-01-17 09:57:20
Temat: Re: Bezinteresowność od kuchni
Od: "r@v" <r...@k...pl>

> Mile mnie zaskoczyłeś :) dzięki
Nie zamierzałem nikogo zaskakiwać ale proszę bardzo :)

> do sedna: nie istnieje altruizm. jest egoistą i trupem tu padnę, ale was
wszystkich do tego przekonam. :) (zatr).
Tutaj PRZECIW.

> Czysty altruizm udowodniono kiedyś na makakach (...).
Tutaj ZA. I znowu widzę ten czysty???
Myśle, że jakbyś obrał tylko jedną drogę to łatwiej by Ci było o CZYMKOLWIEK
nas przekonać ;) A tak to lepiej nie czytaj tego co niżej napisane bo mogą
runąć podwaliny całej Twojej idei altruizmu.

> Sprytna małpa zaprezentowała nauce altruzm, jednak koniec końców
popierdo...
> przyjaciela i się nażarła.
I co ten koniec końców niby zmienia?!?!?!?!?!?! Ta małpa co "się nażarła"
widać nie kochała tak bardzo tej drugiej małpy, żeby się dla niej
poświęcić... poza tym o co Ci wogóle chodziło podając ten przykład???

Na marginesie: bezinteresowność i altruizm to nie to samo.
(DOWÓD 1/wielu) bezinteresowność = 16 literek, altruizm = 8 literek ==>
bezinteresownosc != altruizm.
(DOWÓD 2/wielu) po kija by wymyślano 2 różne określenia dla tego samego.

Twój przykład udowodnił jedynie, że małpa może zrobić coś dla drugiej małpy
bez odnoszenia żadnych korzyści dla siebie! No bo o korzyściach z
dowartościowania siebie w przypadku małpy pisać raczej trudno. Nie będę już
dalej pisał .. chyba to już wystarczy. Następnym razem lepiej dobieraj
przykłady potwierdzające Twoje poglądy bo takie które im zaprzeczają,
delikatnie pisząc, nie odnoszą oczekiwanego rezultatu ;)

> Egoizm podpowiada mi pisać tutaj na grupę, bo chciałby się troszkę
dokształcić -
To powiedz Egoizmowi, że przyda mu się wykształcenie.

> może uszłyszę tutaj coś nowego,
Raczej wątpliwe, ale na przeczytanie czegoś nowego możesz mieć nadzieję :)

> może poznam jakąś super laskę z krakowa.
Prawdopodobne.

> Napewno nie piszę z miłości do Was. Mimo to kocham was.
Kochasz!!! Bezinteresownie????? :)))

> Moze mi sie to jeszcze kiedys oplaci... hi hi hi. (tylko cicho sza ;)
(zart)
A jednak nie :( Spalone w zamyśle :(
;)

r@v