Bezowo i fiołkowo :-)

1. Data: 2013-05-04 23:49:25

Temat: Bezowo i fiołkowo :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wizaz.pl/kulinaria/przepis,3851,
Bardzo mi się ta fiołkowa beza podoba :-)

Fiołki własnie zakwitły. Jutrzejszy spacer będzie na fiołkowo, czego i Wam
życzę.
http://www.youtube.com/watch?v=pCfp9C7f-8A
:-)

PS. Następna będzie... róża :-D
--
XL

2. Data: 2013-05-05 00:48:29

Temat: Re: Bezowo i fiołkowo :-)
Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-04 23:49, Ikselka pisze:
> http://wizaz.pl/kulinaria/przepis,3851,
> Bardzo mi się ta fiołkowa beza podoba :-)

Nie otwiera mi sie ta strona, nie ma takiej strony :-)
To mi się otwiera: http://wizaz.pl/kulinaria

> Fiołki własnie zakwitły. Jutrzejszy spacer będzie na fiołkowo, czego i Wam
> życzę.
> http://www.youtube.com/watch?v=pCfp9C7f-8A
> :-)

Cudeńko :-)
Fakt, że to były piosenki czasów mojej siostry i brata, ale miło było
posłuchac.
Ten o kaczuszkach pokażę mojemu wnuczkowi (3latka) powyglupiamy się :-)
Cos mi odbiło i jak nigdy nie śpiewam to w lecie mojemu wnuczkowi
zaśpiewałam kawałek (jak go wiozłam w wózku) Jedziemy autostopem-Karin
Stanek (tak dla wygłup[u, bo tej piosenki nigdy nie lubiłam), No i
wnuczkowi się spodobało. Jadę z nim wózkiem i śpiweam Jedzieeeeeeeeemy,
a On Autosyoooooooooooopem. No to mu nagrałam na telefon tę piosenkę,
ale szalał, tak mu się podobała.
A tę piosenkę o kaczuszkach : refren śpiewał czasami mój brat takiej ich
kolezance Krysi Kwaśniewskiej- w żartach (ona się nie obrażała tylko
śmiała), bo ona miała bardzo krótkie i krzywe nóżki (na beczce
prostowane), ale fajną ich koleżanką była. Kaczuszko, kaczuszko masz
takie krótkie nóżki jak zwykle u kaczuszki :-)

Widzę, ze już ustawiłaś jako tako ten swój telefon i zdjęcia pstrykasz?

> PS. Następna będzie... róża :-D
No to fajnie :-)

--
animka

3. Data: 2013-05-05 01:07:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 May 2013 00:48:29 +0200, animka napisał(a):

> Nie otwiera mi sie ta strona, nie ma takiej strony :-)

Ucięło kawałek linka. Oto cały:
http://wizaz.pl/kulinaria/przepis,3851,fiolkowa-slod
ycz
:-)

> Cudeńko :-)
> Fakt, że to były piosenki czasów mojej siostry i brata, ale miło było
> posłuchac.

Wdzięczne melodie, niezapomniane moje dzieciństwo... i Mama śpiewająca.

> [...]
> prostowane), ale fajną ich koleżanką była. Kaczuszko, kaczuszko masz
> takie krótkie nóżki jak zwykle u kaczuszki :-)

Muszę i ja zacząć przygotowania - ok. 25 października BĘDĘ JUŻ BABCIĄ, nie
ma totamto :-)

> Widzę, ze już ustawiłaś jako tako ten swój telefon i zdjęcia pstrykasz?

Nie nie, nie pstrykam - czekam na nowy telefon i/lub na nowy aparat
fotograficzny na imieniny :-)

> No to fajnie :-)

Z tęsknoty kupiłam kilka słoików różanej konfitury i róży w cukrze w pewnym
sklepie internetowym pewnego producenta... Ale to zupełnie NIE TO!
Gdybym sama nigdy nie robiła konfitur różanych ani platków w cukrze, to
pewnie dałabym się nabrać, że szajs, który otrzymałam, jest tym, co
napisane na etykiecie... Blade toto, rzadkie, płatki w cukrze to po prostu
zmiksowana pulpa, ble.

Jak tylko moja róża zakwitnie, ruszam do boju - już sobie skompletowałam
strój "pancerny" :-)

Pyszna jest tortowa masa z tartymi w cukrze płatkami z róży.
--
XL

4. Data: 2013-05-05 09:57:41

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 maja 2013 01:07:30 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Muszę i ja zacząć przygotowania - ok. 25 października BĘDĘ JUŻ BABCIĄ, nie
> ma totamto :-)

Zabobonnie - nie gratuluję, będzie na to czas :-) Ale cieszę się bardzo!

Ania

5. Data: 2013-05-05 13:50:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 May 2013 00:57:41 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Zabobonnie - nie gratuluję, będzie na to czas :-) Ale cieszę się bardzo!
>
> Ania

O dziwo JA TEŻ :-DDD
--
XL

6. Data: 2013-05-05 13:53:32

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strój "pancerny" :-)
>
> Pyszna jest tortowa masa z tartymi w cukrze płatkami z róży.
Wiesz jak zaczyna się przepis na ucierane płatki róży?
Przygotuj wiadro kwiatu obieranego, 2 łuty świeżo rąbanego cukru, dwie silne
dziewki kuchenne ....
pozdrawiam,
Stefan

7. Data: 2013-05-05 14:07:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 May 2013 13:53:32 +0200, Stefan napisał(a):

> Wiesz jak zaczyna się przepis na ucierane płatki róży?
> Przygotuj wiadro kwiatu obieranego, 2 łuty świeżo rąbanego cukru, dwie silne
> dziewki kuchenne ....
> pozdrawiam,

Robiłam to sama, najpierw obcinałam nożyczkami białe miejsca (głupiego
robota, norrrmalnie), potem macerowałam płatki z cukrem, potem pałką
drewnianą ucierałam w makutrze dodając sok z cytryny dla utrwalenia koloru
- ale teraz obie dziewki mi pouciekały i znowu będę sama :-D
--
XL

8. Data: 2013-05-05 14:10:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wiesz jak zaczyna się przepis na ucierane płatki róży?
> Przygotuj wiadro kwiatu obieranego, 2 łuty świeżo rąbanego cukru, dwie silne

...a poza tym - dlaczego tylko 2 łuty? Cukru wychodzi na ten specjał sporo,
ba, delikatnie mówiąc mnóstwo :-)
http://www.polonistyka.fil.ug.edu.pl/?id_cat=295&id_
art=1377&lang=pl
--
XL

9. Data: 2013-05-05 14:12:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 May 2013 23:49:25 +0200, Ikselka napisał(a):

> http://wizaz.pl/kulinaria/przepis,3851,

Poprawiam link:

10. Data: 2013-05-05 23:08:43

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2013 00:48, animka pisze:

> Nie otwiera mi sie ta strona, nie ma takiej strony :-)
> To mi się otwiera: http://wizaz.pl/kulinaria

Nie wiem co się Wam otwiera, bo mi nic się nie otwiera, ale...
..fiołki w kuchni odkryłam niedawno na tym:
http://everycakeyoubake.blogspot.com/search/label/fi
ołki blogu i
szczerze powiem, że bardzo mnie zaintrygowały...
Szkoda tylko, że moje fiołki akurat kończyły kwitnąć...

--
Pozdrówki
Anai

ciasto drożdzowe