Bezowo i fiołkowo :-)

11. Data: 2013-05-05 23:23:19

Temat: Re: Bezowo i fiołkowo :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 May 2013 23:08:43 +0200, Anai napisał(a):

> Nie wiem co się Wam otwiera, bo mi nic się nie otwiera,

Poprawiłam link, tutaj powtarzam:
http://wizaz.pl/kulinaria/przepis,3851,fiolkowa-slod
ycz

> ale...
> ..fiołki w kuchni odkryłam niedawno na tym:
> http://everycakeyoubake.blogspot.com/search/label/fi
ołki

Śliczności :-)
--
XL

12. Data: 2013-05-06 02:30:43

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-05 14:12, Ikselka pisze:

> Poprawiam link:
> http://wizaz.pl/kulinaria/przepis,3851,fiolkowa-slod
ycz

Fajny, ale fiołków bym nie jadla. Wolalabym pomarańczki połozyć.

--
animka

13. Data: 2013-05-06 02:35:49

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-05 01:07, Ikselka pisze:

> Z tęsknoty kupiłam kilka słoików różanej konfitury i róży w cukrze w pewnym
> sklepie internetowym pewnego producenta... Ale to zupełnie NIE TO!
> Gdybym sama nigdy nie robiła konfitur różanych ani platków w cukrze, to
> pewnie dałabym się nabrać, że szajs, który otrzymałam, jest tym, co
> napisane na etykiecie... Blade toto, rzadkie, płatki w cukrze to po prostu
> zmiksowana pulpa, ble.

A ja kupilam konfiturę borówkową (długi okres ważności) i mało co sie
nie otrulam, tak straszna gorycz. Wywalić trzeba toto było.

> Jak tylko moja róża zakwitnie, ruszam do boju - już sobie skompletowałam
> strój "pancerny" :-)

Uważaj, żeby Ci te płatki nie sfrunęły :-)

Aaaa

> Pyszna jest tortowa masa z tartymi w cukrze płatkami z róży.

Aha.

--
animka

14. Data: 2013-05-06 02:36:47

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-05 01:07, Ikselka pisze:
> Muszę i ja zacząć przygotowania - ok. 25 października BĘDĘ JUŻ BABCIĄ, nie
> ma totamto:-)

No to tez chyba bedzie Wagą jak mój niuniuś kochany :-)

--
animka

15. Data: 2013-05-06 07:46:20

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poprawiłam link, tutaj powtarzam:
> [...]
Daaawno temu, jak Przekrój jeszcze wychodził w Krakowie, Lucyna Konwicka z
zawodu aktorka i podróżniczka niebacznie propagowała właśnie produkty
smakowe na bazie fijołków, co spotkało się ze słusznym gniewem
przedstawicieli klasy pracującej. pamiętam, ze pisano: "jo takiego gówna do
gęby nie wrażę", "niech se baby co maja pop.........e w głowie żreją takie
swiństwa" i tym podobne komplementy.
Jak ten swiat się zmienia....
pozdr
Stefan

16. Data: 2013-05-06 07:47:48

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> do gęby nie wrażę", "niech se baby co maja pop.........e w głowie żreją
> takie swiństwa" i tym podobne komplementy.
Sorry, oczywiście Lucyna Winnicka...

17. Data: 2013-05-06 17:51:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 May 2013 02:30:43 +0200, animka napisał(a):

ycz

> Fajny, ale fiołków bym nie jadla. Wolalabym pomarańczki połozyć.

Iiitam pomarańczki ;-)
--
XL

18. Data: 2013-05-06 17:52:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 May 2013 07:46:20 +0200, Stefan napisał(a):

> [...]
> gęby nie wrażę", "niech se baby co maja pop.........e w głowie żreją takie

Swiat nie, jeno klasy, KLASY ;-PPP
--
XL

19. Data: 2013-05-06 17:52:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 May 2013 07:47:48 +0200, Stefan napisał(a):

> Użytkownik "Stefan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

ycz

ołki

> Sorry, oczywiście Lucyna Winnicka...

Wię, wię :-)
--
XL

20. Data: 2013-05-07 02:18:54

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.05.2013 17:51, Ikselka pisze:

> Iiitam pomarańczki ;-)

Własnie iiii tam... nuuuda :P

Iksi pisałaś coś o róży wyżej, a ja właśnie mam niecny plan na
słitsixtin młodszej córki zrobić taki tort jak ten fiołkowy z
everycakeyoubake ino z różą właśnie :D
Myślę, że też może być ciekawy...
Tylko skont ja tyle płatków wezmę???

--