Bezwładne nogi

1. Data: 2003-04-13 13:52:09

Temat: Bezwładne nogi
Od: "Gosiunia" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam niedzielnie i proszę o radę. Po ciepłej kąpieli jestem bardzo
zmęczona i bolą mnie nogi. Muszę szybko siadać bo wręcz mogę się przewrócić.
Kiedyś po dłuższym siedzeniu na krześle gdy wstałam to nogi odmówiły mi
posłuszeństwa i się przewróciłam. Wcale nie mogłam nad nimi zapanować i
obijałam się o ściany, a one były jakby z gumy (miałam wrażenie,że zginają
się we wszystkie strony). Co to może być i do kogo się udać?

Jeszcze proszę o odpowiedź na pytanie, dlaczego tak trudno uzyskać
skierowanie do specjalisty (endokrynologa itd) lub na badanie krwi od
lekarza pierwszego kontaktu?
Nie chcą dawać i są oburzeni, jak się ich prosi o to.

2. Data: 2003-04-13 14:42:00

Temat: Re: Bezwładne nogi
Od: "xris" <x...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosiunia" <m...@p...fm>
napisał w wiadomości

> [...]
> obijałam się o ściany, a one były jakby z gumy (miałam
> wrażenie,że zginają
> się we wszystkie strony). Co to może być i do kogo się

IMVHO najlepiej do najbliższej biblioteki, wypożyczyć
podręcznik
do
biologii dla szkoły podstawowej, tam masz taki rysuneczek,
schemat przebiegu nerwów, popatrzeć na nerw kulszowy
(taki duży przez pośladek biegnie do kończyny dolnej) i
ruszyć
trochę głową.

> [...]
> badanie krwi od
> lekarza pierwszego kontaktu?
> Nie chcą dawać i są oburzeni, jak się ich prosi o to.

Jaki system opieki zdrowotnej, taka jakość świadczeń.
Wypisując Ci skierowanie - tracą.

Pozdrawiam,
xris

3. Data: 2003-04-13 22:51:30

Od: "Janusz Regulski" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xris" <x...@a...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> schemat przebiegu nerwów, popatrzeć na nerw kulszowy
> (taki duży przez pośladek biegnie do kończyny dolnej) i

Tak, bez watpienia Panie kolego....
Jezeli ktos rozsadnie pyta, udzielaj rozsadnej odpowiedzi a nie smiecisz na
grupe cynizmami...!
a propos - to chyba niekoniecznie nerw kulszowy...:(
pozdrawiam
jr

> Jaki system opieki zdrowotnej, taka jakość świadczeń.
> Wypisując Ci skierowanie - tracą.
>
> Pozdrawiam,
> xris

Polipy - nieuleczalna choroba...