Białe i czerwone krwinki w moczu 10 latka

1. Data: 2005-10-27 16:38:33

Temat: Re: Białe i czerwone krwinki w moczu 10 latka
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój 10-latek miał robione badanie moczu (badanie okresowe sportowców, bez
> specjalnego wskazania).
> Wykryto pojedycze krwinki czerwone i tak samo białe w polu widzenia. Czy
> to jest alarm do dalszego diagnozowania, czy poczekać miesiąc i zrobić
> powtórne? Przy tym OB ma 12, a reszta wyników w normie.
> Do lekarza idziemy dopiero po świętach a mnie męczy niepokój. Poradźcie
> coś mądrego.

Moze byc jakies zapalenie. Coz wiecej mozemy ci poradzic, lepiej isc
szybciej do tego lekarza.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2005-10-27 17:21:26

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki bardzo

4. Data: 2005-11-05 16:48:41

Od: artiun <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> [...]
> powtórne? Przy tym OB ma 12, a reszta wyników w normie.
> Do lekarza idziemy dopiero po świętach a mnie męczy niepokój. Poradźcie coś

Norma dla osadu moczu sa - erytrocyty (czerwone) 0-1 w polu widzenia (skrot
wpw)i dla leukocytow (bialych) 0-2 wpw :) Tak wiec pojedyncze w preparacie
nie sa stanem alarmujacym. Natomiast delikatnie podwyzszone OB moze byc
sygnalem stanu zapalnego :)
Ciekawi mnie tez leukocytoza - ilosc leukocytow w morfologii.
Pozdrawiam :)

--
Wirgo

Jak zachorować by nie iść do szko.ły
mam depresje.. ;( przez niby blahy problem ;(
Mokre włosy...
orzeczenie lekarskie ?
Pozdrowienia dla klepaczy