Bialy Jezyk .. hmmm

1. Data: 2003-03-25 14:32:32

Temat: Bialy Jezyk .. hmmm
Od: "Spazzi" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazylem ze od kilku lat mam na jezyku bialy nalot.. Spotkalem wielu ludzi
ktorzy maja to samo - czy to jakas choroba? Jesli tak to jak sobie z tym
poradzic? Czy trzeba udac sie do lekarza? Jesli tak to do jakiego? Z gory
dziekuje za porady i pozdrawiam..

Spazzi

2. Data: 2003-03-25 17:03:58

Temat: Re: Bialy Jezyk .. hmmm
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poradzic? Czy trzeba udac sie do lekarza? Jesli tak to do jakiego? Z gory

chyba grzybek.

3. Data: 2003-03-25 20:48:07

Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Spazzi" <S...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poradzic? Czy trzeba udac sie do lekarza? Jesli tak to do jakiego? Z gory

sprobuj CISTROSEPT ... plucz gardlo
walcze z takim grzybkiem roznymi srodkami od pol roku
po debilnej-antybiotykoterapi mojego laryngologa-konowala
w koncu trafilem na Citrosept !
wyplukalem gardlo i grzybek sie scial i zniknal na kilka dni ... teraz
plucze systematycznie i chyba bedzie ok
przy okazji ASO z poziomu 420 spadlo do 280
(po antybiotykoterapi ASO sie jeszcze zwiekszylo)
a IgE calkowite z 350 do 180 .....
.... moze i tu pomogl citrosept ?

TB

4. Data: 2003-03-26 07:03:59

Od: "Spazzi" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> plucze systematycznie i chyba bedzie ok
> przy okazji ASO z poziomu 420 spadlo do 280
> (po antybiotykoterapi ASO sie jeszcze zwiekszylo)

Dzieki .. sprobuje....

Spazzi

5. Data: 2003-03-26 08:56:25

Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Dzieki .. sprobuje....
Tylko rozciencz 20 kropli w szklance wody .....
Do picia podobnie

TB

6. Data: 2003-03-26 08:59:01

Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A można wiedziec ile on kosztuje?

7. Data: 2003-03-26 09:32:44

Od: "Spazzi" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.citrosept.pl

8. Data: 2003-03-26 10:00:10

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Bednarz wrote:
> [...]
> plucze systematycznie i chyba bedzie ok
> przy okazji ASO z poziomu 420 spadlo do 280
> (po antybiotykoterapi ASO sie jeszcze zwiekszylo)

Ale reklama, czy faktycznie piszesz to bezinteresownie, gdyż cena C jest b.
wysoka

Ania

9. Data: 2003-03-26 12:22:33

Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador Spazzi escribió:

> [...]
> jak sobie z tym poradzic? Czy trzeba udac sie do lekarza? Jesli tak
> to do jakiego? Z gory dziekuje za porady i pozdrawiam..

Bardzo prawdopodobne, że są to bakterie beztlenowe, produkujące lotne
związki siarki. Poliż wierzch dłoni i poczekaj 10 sekund, aż lekko
przeschnie. Teraz powąchaj. Jeśli nalot jest tym, o czym piszę, właśnie
czujesz, jak pachnie Twój oddech.

Pozdrawiam,

Rafalski

11. Data: 2003-03-26 13:22:55

Od: "Jerzy \"gm_juras\" Gawdzik" <g...@s...com.pl.no.spam.plz> szukaj wiadomości tego autora

Przyjzalem sie swojemu jezorowi i zauwazylem (gdzies tak mniej wiecej w
polowie dlugosci) takie biale "wlokna" o dlugosci okolo 1 mm ...

Im coraz glebiej tym ich wiecej...

...czy to jakas choroba ?
...co to moze byc ??
...czy mozna sie tego pozbyc ?

opryszczka! pomocy!
okulary do komputera "zerówki" a ból oczu
Gdzie coś znaleść o szkodliwym działaniu hałasu?
ortopeda dziecięcy
Gdzie w polsce robi sie operacje oczu