Bicyklina-5 [OT]

1. Data: 2002-12-26 15:37:24

Temat: Bicyklina-5 [OT]
Od: "K.P." <k...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupe,
Moje pytanie jest pewnie dosc dziwne, ale szukam informacji na temat
preparatu Bicyklina-5, mam kilka informacji, ale nie chcialbym nic wam
blednie zasugerowac. Dodam, ze jest mi to potrzebne w leczeniu moich ryb w
akwarium. Przepraszam, ze nie na temat, ale na tej grupie jest najwiecej
osob znajacych sie na lekach. Prosze o pomoc, ten srodek jest mi pilnie
potrzebny. Dodam, ze chodzi o zwalczanie glono-grzyba.

Pozdrawiam, i prosze o wyrozumialosc. Dla mnie jest to naprawde ważne.

Krzysztof

2. Data: 2002-12-26 17:21:54

Temat: Re: Bicyklina-5 [OT]
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Dec 2002 16:37:24 +0100, K.P. wrote:

> Przepraszam, ze nie na temat, ale na tej grupie jest najwiecej
> osob znajacych sie na lekach.

Lekach tak, ale raczej ludzlich, nie rybich.
Na zwierzakach nikt nie wie?...

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

Sterydy - gdzie mozna kupic
Tłumaczenie
ręce
Prosze o pomoc, bardzo ważne
OZNACZANIE BIALEK W TKANCE MIEKKIEJ (METODA LOWRY'EGO)