Re: Biedne Polki

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 23 Jun 2015 19:52:51 -0700 (PDT)
Subject: Re: Biedne Polki
From: Penetrator <r...@g...com>

Przemysław Dębski

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:9b23e71a-c10b-45d8-888e-f840ebdb54ca@googlegrou
ps.com...

[...] Pod koniec rozmowy wyjaśni, że jest Polką, która ułożyła sobie życie
na Słowacji. [...]

Dwa czy trzy lata temu byłem w Bieszczadach, zrobiłem sobie wypad do
Słowacji - zapuściłem się na 150 km w głąb. Zero ludzi, zero życia w
miejscowościach przez które przejżdżałem. A pardon, w jednej przygranicznej
pełno było romów - strach było z samochodu wysiąść. Pewnie katole
zmasakrowali ten kraj, bo przecież nie wprowadzenie euro ...

Co to ma wspólnego z tematem.? Tematem jest turystyka aborcyjna, czy też zakupy
przez internet tabletek. Jak się okazuje, polki przez internet zamawiają najwięcej
wczesnoporonnych tabletek, jak też do Niemiec, czy Czech czy Słowacji, czy Ukaina,
Rosja itd...głównymi pacjentami są polki. . To pokazuje w jakim kraju żyjemy, jak
polki doskonale sobie zdają sprawę, że kler ma problemy z seksem i wymyśla chorą
propagande antyaborcyjną bo to jest współczesna wersja stosu. Ty też pojechałaś na
aborcje?