Re: Biedoń w Słupsku

Data: 2014-11-29 14:46:45
Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości
news:5479cb8a$0$2642$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
owicz-robert-biedron-jest.html

> Wypowiadam się tylko na podstawie tego co jest pod tym linkiem, zakładając
> jednocześnie że jest to prawda. Zarzucając człowiekowi który nie robi
> nikomu nic złego kult śmierci i służbę szatanowi ten ksiądz w pełni
> zasługuje na te miana którymi go nazwałem. Tobie, skoro popierasz takie
> chore majaki, proponuje choć przez chwilę zastanowić zanim udzielisz
> poparcia takim ludziom.

To wspaniały człowiek. Coś o tym wiem. I wiedzą też ci, którym w życiu
pomógł. Co takiego powiedział? Ano- że Biedroń służy szatanowi, i że szerzy
kult smierci. No a czymże innym do jasnej Anielci zajmuje się tfu Biedroń?!
Ten facet niemal 100% swojej aktywności społecznej wkłada w promocję
homoseksualizmu. No to ja się pytam: służy diabłu? Przecież to oczywiste. I
czymże innym jest propagowanie homoseksualizmu, jak nie szerzeniem kultu
smierci?
Weź porównaj sobie człowieka, który też był homoseksualistą- Jerzy Waldorff.
Facet wcale się z tym nie krył- zabierał wszędzie ze soba swojego partnera.
To może nawet szokowało. Jednakże Waldorff nie promował homoseksualizmu. Ot-
taki był. To jego preferencje, i jego sprawa. A za to, co robił dobrego dla
naszej kultury- ma wdzięczność pokoleń Polaków.
Co możesz pozytywnego powiedzieć o Biedroniu? Co robi dla innych?

--

Chiron

p.s.
plugawstwa, które robi Biedroń innym panom darujmy sobie.

---
Avast.