Re: Biedoń w Słupsku

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Biedoń w Słupsku
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
<m5ciml$2r6$1@node2.news.atman.pl> <m5la5l$1ap$1@node2.news.atman.pl>
<m5ld28$4di$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m5m78m$ufv$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m5p85n$52k$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m5qmf1$mhh$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m5t8oo$4pf$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m5uj08$ije$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m63m4j$vkd$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m64288$f8r$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m65528$bik$1@node2.news.atman.pl>
Date: 08 Dec 2014 22:59:59 GMT

Użytkownik Chiron c...@o...eu ...

ja-nasze-dzieci

> Nie podajesz ŻADNEGO argumentu- tylko niczym nie uzasadniony tekst,
> jakoby to była wiedza powszechna. Tymczasem o warsztatach homo dla
> dzeici- pod przewodnictwem Biedronia możesz sobie przeczytać na wielu
> forach- różnią się tylko podejściem- a nie tym, czy są organizowane.

Skoro to taka ogólna wiedza, to poprosze o wiarygodne zródło jak to biedroń
psuje dzieci bez wiedzy rodziców. A moze robi cos gorszego?

> [...]
> i (jako cudzoziemiec) zapewne nie jest uwikłany w lokalne układy.
> Wiesz, że dopiero po jakimś czasie, kiedy usłyszeliśmy w radiu jak na
> pytanie o rasizm w Polsce opowiadał, że z tego powodu został dawno
> temu pobity- doszło do nas, że jest murzynem! Nie zwracaliśmy na to
> uwagi. Po prostu. IMO- wielu ludzi, którzy się interesowali tym
> politykiem- pewno złapało się na czymś podobnym. A wiesz, czemu? Bo on
> nigdy tego nie podkreślał. Nie robił z tego swojego politycznego
> sztandaru. Co komu do koloru jego skóry? Kim trzeba być, żeby za to

Stosujac podejscie podobne do ukrywania badz nie homoseksualizmu - Godson
powinien umalowac sie na biało.
Zeby nie obnosił się ze swoją czarna skóra...

> No dobrze- a Biedroń? Przecież on nic nie ma
> do zaoferowania, jako polityk. Jego jedynym programem politycznym jest
> "pedałowanie". Och, jak ci geje są dyskryminowani! A to są tacy
> wspaniali ludzie! Patrzcie na mnie- geje są cudowni! Wiesz- moja
> opinia jest taka: na takich zakompleksionych manipulatorów daje się
> nabrać nasze społeczeństwo. Każda dyskusja (inicjowałem takie, jak
> strtował na prezydenta) o jego programie dla Słupska spotykała się z
> atakami trolii czy pożytecznych idiotów i przyszywanie mi łaty
> homofoba. Tak_to_wygląda.

Pisząc to udowadniasz ze nie masz pojecia o kim piszesz.
Biedron jest jednym z najlepiej ocenianych posłów za swa pracowitosc oraz
konsyliacyjnosc.
Przez wszystkie strony.
Zreszta - pokazuja to obiektywne dane.

> Nie, to nie jest manipulacja. Niby jaka? Jeśli facet obnosi się ze
> swoim homoseksualizmem, to w tym sensie czym się to różni od faceta,
> który by się obnosił ze swoim zamiłowaniem do uczennic?

Jaja sobie robisz?
Czy jak ktos mówi, ze ma zone to obnosi sie ze swoim heteroseksualizmem?

> Czy znasz
> jakiegoś homoseksualistę?

Kilku. I?

> Moja małżonka kilka lat pracowała w teatrze-
> napatrzyliśmy się dość.

Wow, jestem pod wrażeniem.