Biedoń w Słupsku

321. Data: 2014-12-15 19:03:56

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1895m024qf95a.oychojwp3ffb$.dlg@40tude.net...

> Brawo, Qra, nie wstydź się dalej!
:-)

--

Chiron

---
Avast.

322. Data: 2014-12-15 19:04:55

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Rzecznika jak widać nie tylko Tobie potrzeba - Ewa to doskonale teraz
> rozumie i nie dogaduje 3333333-]

Eeee- ja też nie potrzebuję rzecznika:-)

--

Chiron

---
Avast.

323. Data: 2014-12-15 19:14:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Dec 2014 19:04:55 +0100, Chiron napisał(a):

> Eeee- ja też nie potrzebuję rzecznika:-)

No właśnie! - ale Ewa tego nie wie, bo ona potrzebuje 3333333-)

324. Data: 2014-12-15 19:16:05

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Kotku, nie wiesz, co piszesz, nie wiesz, gdzie żyjesz i tp.

Najwazniejsze ze Ty wiesz wszystko swietnie. No i ze nie jestes homofobem.
No i ze homoseksualizm to zboczenie.
Nie przejmuj sie sprzecznosciami!

326. Data: 2014-12-15 19:16:07

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> I ucierpią na tym ci niewinni - ci, którzy własnie żyją dyskretnie.

A Ty obnosisz się ze swoją orientacją seksualna?

327. Data: 2014-12-15 19:16:07

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Ale SWOJE - tzn jednego z nich. A teraz chcą mieć NIE SWOJE jako
> "swoje". Nie czaisz różnicy?

Czaisz? Kotku...

325. Data: 2014-12-15 19:16:07

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Brawo, Qra, nie wstydź się dalej!

Przedszkole?
Nie, to Ty jestes brzydka.

328. Data: 2014-12-15 19:16:19

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-15 18:14, obywatel XL uprzejmie donosi:

Może pierze?

329. Data: 2014-12-15 19:17:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-15 18:10, obywatel XL uprzejmie donosi:

Ona jedyna, c'nie?

330. Data: 2014-12-15 19:20:00

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-15 18:14, obywatel Budzik uprzejmie donosi:
> Użytkownik Qrczak q...@q...pl ...

> Ale co tu jest brzydkiego?
> Chłopiec jest niepełnosprawny i kropka. Brzydkie, odrażające? Po prostu
> utrudniające życie. I nic więcej.
>
> Ach te piekne zony i piekne dzieci... :)

Każdy ma swoje piękne kryteria.
Jest np. jeden taki, co nie chce kalek oglądać. I ma piękne dzieci. Co
kradną.

Jak nie rtęciówki, to szczepionki...
Zbrodniarz
Coraz większe problemy z buractwem.
Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia