Biedoń w Słupsku

431. Data: 2015-01-17 21:54:12

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Jan 2015 16:12:55 +0100, Chiron napisał(a):

> Zgoda. Dwaj bogacze- genialni artyści- to samo twierdzili: (Krasiński i
> Albinoni). Może i jacyś inni też- nie wiem. Jednak nie do końca zgodziłem
> się z Twoimi przykładami- uważam, że polscy artyści nie robili kariery na
> Zachodzie głównie dlatego, że śpiewali po polsku (nieważne, w jakim języku-
> ale dusze mieli polskie). A na to nie było zapotrzebowania. Oni woleli
> prościutkie tekściki.

No daj spokój - a cóż było wtedy takiego ho-ho w tekstach "zagranicznych"?
same prościzny.

432. Data: 2015-01-17 21:55:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Jan 2015 16:35:44 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-01-17 16:08, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Ale Czesław jakoś szczególnie z tego powodu nie cierpiał.

> Wolność jest jak ten ból duszy Charlesa. To się w sobie ma lub nie.
> Otoczenie nie ma aż takiego wpływu.

Ani gettowatość tegoż otoczenia.

> Nie zazdrość.

O to, że Qry by brał?
;-))

433. Data: 2015-01-17 21:59:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-17 21:53, obywatel XL uprzejmie donosi:

> [...]
> tylko naprawdę _wielkie_ indywidualności - a mało to było w Polsce
> wielkich, którzy potrafili się rozbujać w ciasnej przestrzeni getta i
> jeszcze ludziom dać w nim poczucie (od)lotu? - TO się nazywa sukces! Np
> Dżem choćby? SBB? Perfect? Breakout???
>
> No i co Niemen, co Niemen?- że głos? Na taki głos akurat nie było widocznie
> zapotrzebowania za granicą. Po co gdybać, co by było, gdyby? Było jak było
> - kariery tam nie zrobił, ale u nas był KIMŚ. Może nie miał w sobie tyle
> siły, aby dać całemu światu po trochu, więc wolał dać naprawdę COŚ -

Poza tym dlaczego trzeba się porównywać do Zachodów, żeby poczuć "wartość"?

434. Data: 2015-01-17 22:07:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Jan 2015 21:59:52 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-01-17 21:53, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Poza tym dlaczego trzeba się porównywać do Zachodów, żeby poczuć "wartość"?

Łotuszto!

435. Data: 2015-01-18 14:28:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
news:54ba814d$0$2650>>> Jednak Chiron po raz kolejny porusza temat Raya
Charlsa i innych

Całkiem poważnie pisząc- nikt na świecie nie słyszał o nim. Za to słyszeli o
głupkowatym lewaku, Lennonie. Dlaczego? Bo tworzył dla idiotów- i tworzył po
angielsku.

> Wolność jest jak ten ból duszy Charlesa. To się w sobie ma lub nie.
> Otoczenie nie ma aż takiego wpływu.

> Nie zazdrość.

No- generalnie jak przyjedziesz do Łodzi- to też zapoluję:-)

--

Chiron

436. Data: 2015-01-18 14:34:42

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dżem choćby? SBB? Perfect? Breakout???
>
> No i co Niemen, co Niemen?- że głos? Na taki głos akurat nie było
Oj, byłoby. Kwestia odpowiedniej promocji. O Elvisie mówiono, ze to biały z
głosem murzyna. Glos nie do podrobienia. IMO- Niemena by lansowano jako
człowieka z głosem orła. Głos w ogóle nie do podrobienia. Gdyby- (czemuż
sobie nie pogdybać?)- śpiewał tak idiotyczne teksty, jak Presley czy inny
Lennon- a przy tym wykonywał by obleśne ruchy- i jeszcze śpiewał p
oangielsku- dziś byłby w panteonie światowym.

--

Chiron

437. Data: 2015-01-18 14:36:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No daj spokój - a cóż było wtedy takiego ho-ho w tekstach "zagranicznych"?
> same prościzny.
No własnei o to mi szło- on śpiewał bardzo zaangażowane teksty. Na Zachodzie
(z małymi wyjątkami)- przeboje to same "łojdidziridzi" po angielsku:-)

--

Chiron

439. Data: 2015-01-18 14:49:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-18 14:28, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
>>
> Całkiem poważnie pisząc- nikt na świecie nie słyszał o nim. Za to
> słyszeli o głupkowatym lewaku, Lennonie. Dlaczego? Bo tworzył dla

Dlatego teraz wszyscy tworzą po angielsku.
Ale w sumie to Ci dziękuję, bo dzięki Tobie dowiedziałam się, że Czesław
się inspirował moim idolem. I to się nawet dowiedziałam po polsku.

A chociaż szybujesz?

438. Data: 2015-01-18 14:49:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-01-17 21:53, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Poza tym dlaczego trzeba się porównywać do Zachodów, żeby poczuć
> "wartość"?

Miło jednak, że ktoś z naszych jest uznawany w świecie. Niestety- w Polsce
wyjątkowo nie dba się o takich ludzi "wizerunkowych". A mieliśmy ich trochę-
o wielu IMO większość Polaków nie słyszała nawet. A byli czasem lepsi od
najlepszych, o których dziś głośno.

http://kontrowersje.net/jan_czochralski_polski_tesla
_o_kt_rym_zapomnia_nie_tylko_wiat_ale_i_polska

--

Chiron

440. Data: 2015-01-18 14:50:28

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-18 14:34, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> [...]
> Presley czy inny Lennon- a przy tym wykonywał by obleśne ruchy- i
> jeszcze śpiewał p oangielsku- dziś byłby w panteonie światowym.

Ale aż tak bardzo Ci na tym zależy? Znaczy pytam o panteon, nie o głos
Czesława.

Jak nie rtęciówki, to szczepionki...
Zbrodniarz
Coraz większe problemy z buractwem.
Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia