Biegunka a intensywne cwiczenia

1. Data: 2006-07-22 14:46:39

Temat: Biegunka a intensywne cwiczenia
Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

trenuje kulturystyke od paru lat (nieststy z kiepskim wynikiem
ale to chyba wina genetyki) i od ok. roku dosyc intensywnie
- wyjechalem za granice gdzie pracuje mniej i mam wiecej czasu
(oraz pieniedzy) na rekreacje - zaczalem tez stosowac supelemnty
diety (bialkowe) no i chyba od tego sie zaczelo - bole brzucha,
wzdecia, "wiatry". Zmienilem bialko na preparat z enzymami i troche
pomoglo (od poczatku mojej przygody z kulturystyka popijam duzo
maslanki ale nigdy nie mialem z nia problemow, nie mam tez problemow
z mlekiem, tez go pijam sporo i ogolnie woda, soki ok. 3 litry dzienie)

no ale niestety od 4 dni mam powazna biegunke i co najgorsze
nie wiem jednoznacznie co moze byc przyczyna (tz. mam paru
podejrzanych) Wiem ze z czyms takim powinno sie isc do lekarza
no ale to nieststy zagranica, a w dodatku za tydzien lece do Polski
wiec postaram sie do tego czasu wytrzymac (ale o tym pozniej)

nie wiem czy biegunka moze byc kolejnym stadium moich wczesniejszych
problemow - mam podejrzenia ze niestrawnosci mogly byc spowodowane
zbyt intensywnym treningiem (jestem budowy nieatletycznej, ale staram sie
cwiczyc ciezko na przyrost masy, jak juz wspomnialem z kiepskimi efektami)
Od ok. miesiaca zaczalem biegac w dni w ktore nie cwicze (na silowni
skupiam sie na trenowaniu jedynie gornych partii miesni, pomyslalem ze
warto zadbac i o dolne) i od 2 tyg. plywam na basenie - to moj 1 podejrzany
- woda w basenie jest tak ostro chlorowana ze zawsze na 2 dzien mam
wodnisty katar przez pol dnia (zadnego przeziebienia) zastanawiam sie czy
ten chlor nie zaszkodzil mi czasem na trawienie. A moze bieganie ?
Co do jedzenia to nie mam zadnych podejrzanych - od miesiecy jadam
niemal to samo - ryz + kurczaki + sery + jaja + warzywa (ale moze wreszcie
trafilem na jakas felerna partie z salmonella ??) Acha - ostatnimi dniami
zrobilo sie bardzo cieplo jak na ten chlodny kraj o myslalem moze ze sie
przegrzalem - moze to byc powodem biegunki ?

Ogolnie wiec zawiesilem cwiczenia, siedze w domu, popijam wode i sok
borowkowy, do tego posilki z platkow owsianych na wodzie z miodem + ew. ryz
z lekow ktore tu znalazlem to mam czarna czekolade :-) bo nieststy to taka
wiocha
ze wegla ani smecty nie uswiadczysz (sama wit.C + aspiryna w sklepach)
nie widze poprawy i dlatego zaczalem sie martwic - jak juz pisalem bede za
tydzien
w Polsce gdzie spedze 4 dni robocze+weekend wiec moze tez ktos poradzi
z jakimi lekarzami sie umowic i jak sie wyrobic z badaniami. Biegunka
nie jest zwiazana z zadnym krwawieniem ani sluzem, nawet od kiedy
ja mam przestal mnie bolec brzuch i nie mam wzdec wiec poza tym ze sie
musze pilnowac z WC to jest do przezycia

ZOMO

2. Data: 2006-07-22 14:59:37

Temat: Re: Biegunka a intensywne cwiczenia (nie na temat)
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ZOMO

Też sobie nik wybrałeś, mam nadzieję , że nieświadmie.

--
( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

3. Data: 2006-07-22 17:16:49

Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message

> Też sobie nik wybrałeś, mam nadzieję , że nieświadmie.

kilkanascie (!!) lat temu i zupelnie swiadomie,
prowokacyjnie a nie z wdziecznosci chociaz
ostatnio coraz mniej osob on prowokuje...

4. Data: 2006-07-22 19:16:32

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kilkanascie (!!) lat temu i zupelnie swiadomie,
> prowokacyjnie a nie z wdziecznosci chociaz
> ostatnio coraz mniej osob on prowokuje...

To nie dziw się, że ci więcej nie odpowiem.

5. Data: 2006-07-22 19:40:54

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:0977.0000005d.44c2798f@newsgate.onet.pl...

> [...]
> ( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
> nażucany bezmyślnie następnym pokoleniom.

Wielce Szanowno Stokrotko;

Czy Ty na wszystkich grupach usenetowych musisz reklamować, nowy
słownik ortograficzny języka polskiego.
Mnie te Twoje fanaberie nie przeszkadzają, ale w grupach pisze coraz
więcej młodzieży, która nie zna i nie uznaje *etykiety* *netykiety*
więc ktoś będzie próbował Ci dołożyć.
Jest pl.hum.polszczyzna tam sobie pisz do woli.
Stokrotko; ja piszę bona fide, bez cienia złośliwości.

J.

male przemyslenie ..
witaminy
Czestotliwosc zakażna kleszczy
ból nóg /golenie zyły /
Czy podczas antybiotyku można podawać Bioaron C? PILNE