Bioptron Compact III Zepter

1. Data: 2002-11-09 20:35:58

Temat: Bioptron Compact III Zepter
Od: "Ganz" <g...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktokolwiek z Was mial do czynienia z lampa Bioptron Compact III Zeptera?
Czy jest warta swojej ceny ok. 1500 zl i czy da sie za jej pomoca wyleczyc
luszczyce?

Pozdrawiam
Ganz

2. Data: 2002-11-09 21:04:04

Temat: Re: Bioptron Compact III Zepter
Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ganz" <g...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Zeptera?
> Czy jest warta swojej ceny ok. 1500 zl i czy da sie za jej pomoca

Z tą lampą to kwestia bardzo dyskusyjna. Sporo osób twierdzi, że to
działa, ale nie wiadomo, czy rzeczywiście, czy to efekt placebo. Moja
mama np. używa tej lampy od 1997 roku i to na każdą dolegliwość - od
bólu zęba do likwidacji blizn pooperacyjnych i przysięga na wszystko,
że to działa o ile stosuje się cierpliwie (nawet po kilka godzin
dziennie) i regularnie.
Ja osobiście jakoś nie mogę się do tego sposobu leczenia (?) przekonać
:-|

--
Kiedy przyglądasz się uważnie zwierzęciu, | TiNUE cyberHYENA
nie możesz pozbyć się uczucia, że w jego wnętrzu | ~crocuta crocuta~

3. Data: 2002-11-09 21:11:24

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie miałem wiele do czynienia z tego typu lampami. Powątpiewam aby były one
skuteczne w leczeniu łuszczycy. Zaglądnij na forum dotyczące łuszczycy. Tam sie
więcej dowiesz:

http://users.nethit.pl/forum/forum/psoriasis/

Pozdrawiam, andrzej

4. Data: 2002-11-09 22:12:14

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ganz" <g...@k...pl> wrote in message
> [...]
Zeptera?
> Czy jest warta swojej ceny ok. 1500 zl i czy da sie za jej pomoca wyleczyc

co do leczenia tym luszczycy to powiedzmy ze nie bede sie wypowiadal, bo
wiem ze sa inne sprawdzone metody.
Ale powiem cos o tym urzadzeniu.

Prawie nikt tego nie pamieta ze szkoly, z lekcji fizyki, ale jest tak ze
swiatlo odbite od powierzchni niemetalicznej a gladkiej, takiej jak plytka z
plastiku, powierzchnia wody itp. ,o ile pada pod odpowiednim kątem cos w
okolicach 56 stopni o ile pamietam (to jest do sprawdzenia) ulega calkowitej
polaryzacji.
I to wlasnie zjawisko wykorzystuje sie w tej lampie.
Za kawalek halogena, plastikowa gladka plytke ustawiona pod odpowiednim
kątem wzgledem niej placic 1500 zlotych jest czyms chorym.
A swoja droga to notebook przed ktorym siedze tez swieci swiatlem
spolaryzowanym i co? leczy mnie caly czas?
to jakas bzdura.
Pozdrawiam i rzycze oszczedzania pieniedzy a nie placenie za taki glupi
wynalazek.

A choroby autoimunologiczne, takie jak wlasnie luszczyca sa wynikiem
nieprawidlowego odzywiania a nie braku spolaryzowanego swiatla.
Pozdrawiam,

Jacek

5. Data: 2002-11-10 09:23:46

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Compact III Zeptera?
> Czy jest warta swojej ceny ok. 1500 zl i czy da sie za jej

Czy wyleczyć, to zapewne nie. Natomiast można z całą pewnością
znacznie zmniejszyć dokuczliwość tej choroby. Można natomiast
całkowicie wyleczyć : grzybice, trądziki, bliznowce itp. jak
również każde naświetlanie zdecydowanie wspiera system
immunologiczny organizmu. Wymaga cierpliwości i
systematyczności, stąd tak mała popularność wśród naszej nacji,
znanej z lenistwa. Zdecydowanie polecam modelu kompakt.
Niestety, aby to wszystko miało sens należy zakupić model
Bioptron Pro.Koszt ok. 3000PLN. Jest to strategiczny zakup dla
całej rodziny.

Pozdrawiam
JFK

6. Data: 2002-11-10 11:01:43

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aql8j5$nbd$1@news.onet.pl...

> [...]
> Niestety, aby to wszystko miało sens należy zakupić model
> Bioptron Pro.Koszt ok. 3000PLN. Jest to strategiczny zakup dla

Autopoprawka. Ma być "zdecydowanie nie polceam modelu
kompakt"...
Natomiast "Jackowi" polecam pilną naukę fizyki, ortografii,
medycyny... albo zaprzestania się wygłupiać na grupie...
łuszczyca od złego odżywiania !! Całkiem niezłe...
JFK

7. Data: 2002-11-10 14:10:55

Od: "Mirabelka" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek"

> co do leczenia tym luszczycy to powiedzmy ze nie bede sie wypowiadal, bo
> wiem ze sa inne sprawdzone metody.

Czy bylbys tak uprzejmy i rzucil kilkoma haslami odnosnie tych sprawdzonych
metod. jedna z bliskich mi osob cierpi na te dolegliwosc i jest gleboko
przekonana, ze jej to juz nic na to nie pomoze. No moze wygrzewanie sie na
tropikalnych plazach przez cale lato. Dla mnie ta akurat metoda jest troche
kontrowersyjna, zwlaszcza, jak widze ten czerwony kolor skory i bable w
pierwszych dniach.
Bylabym Ci niezmiernie wdzieczna.

pozdrawiam cieplo :-)
Mirabelka

8. Data: 2002-11-10 14:16:14

Od: "Mirabelka" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz"

Hmm... no ja sie zupelnie nie znam, ale moze ktos mi pomoze i odpowie, czy
luszczyca jest choroba uleczalna, skutecznie i ewentualnie czym, jak to
zrobic? Slonce pomaga na jakis czas, masci przepisane przez lekarza cos tam
poprawiaja, ale o skutecznosci i trwalosci raczej nie ma mowy.

pozdrawiam cieplo :-)
Mirabelka

9. Data: 2002-11-10 18:07:01

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirabelka" <m...@m...pl> napisał w
wiadomości news:aqlt7m$t5t$1@sunsite.icm.edu.pl...

> Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz"
Slonce pomaga na jakis czas, masci przepisane przez lekarza cos
tam
> poprawiaja, ale o skutecznosci i trwalosci raczej nie ma mowy.

... no i tak chyba jest. Piszę chyba, bo mam swoje lata
i za czasów mojej młodości wiele choróbsk było nieuleczalnych.
Na dzisiaj nie słyszałem o przypadku wyleczenia się na stałe,
ale przypadki bardzo długich stanów zaleczenia znam. Leczenie
łuszczycy słońcem odrzucam !!!!

Pozdrawiam nie mniej ciepło :-)
jfk

10. Data: 2002-11-11 00:42:55

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Niestety, aby to wszystko miało sens należy zakupić model
> Bioptron Pro.Koszt ok. 3000PLN. Jest to strategiczny zakup dla

Pracujesz u Zeptera? Za lampkę 3000 złotych? Ja rozumiem ze ten dziwaczny
biurowiec w Warszawie musiał Zeptera trochę kosztować, ale takie zdzierstwo
za kawałek nie wiem jak wycudaczonej lampki jest rozbojem w bialy dzien.
Grabienie ludzi chorych sprzedając im jakieś płonne nadzieje jest domeną
takich super firemek jak ta. A ze nie doceniasz roli żywienia to twój
problem. Ale warto wiedzieć ze wszystko, co się dzieje w ludzkim organizmie
zależy od jego odżywiania, a stad wniosek ze mogą być lepsze i gorsze
modele.

A co do ortografii, to może kolega nie będzie takim purystą, ten mail
sprawdzę spelcheckerem, coby się nie czepiał.

Ciekawe ze ludzie dziś łatwiej uwierzą w głupawą reklamę, ze brak
odpowiedniego leku jest przyczyną chorób niż ze z próżnego to i Salomon nie
naleje. Smutne to ale prawdziwe. Jak ludzie nie zaczną jeść tak, jak przed
rewolucją rolniczą czyli jak przed 10 tys lat to niestety, choroby będą ich
gnębić tak jak widac na załączonym obrazku.

Jacek

USG
Krew po pettingu
Tabaka a zdrowie