Biostymina do ustnie??

1. Data: 2007-10-15 18:48:25

Temat: Biostymina do ustnie??
Od: "Puszka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

lekarz przepisal mi Biostymine w ampułkach do stosowania doustnie.

Czy rozcięczać zawartosc ampułki czy stosować steżone??

Nie dopytałam lekarza.

Pozdrawiam

Puszka

2. Data: 2007-10-15 21:14:05

Temat: Re: Biostymina do ustnie??
Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puszka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> lekarz przepisal mi Biostymine w ampułkach do stosowania doustnie.
>
> Czy rozcięczać zawartosc ampułki czy stosować steżone??
>
> Nie dopytałam lekarza.

Ja tego nie rozcieńczałam.
Pozdrawiam
Teli.

3. Data: 2007-10-16 06:44:57

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bierz jak chcesz. Skuteczność w obu przypadkach jest "homeopatyczna".
Na opakowaniu piszą wyraźnie: "do strzykiwań".
Jak chcesz coś stymulującego odpornośc to rozważ jakiś Bronchovaxom, czy
Ribomunyl albo IRS-19 (no i szczepienie p.grypie)
Jacek

4. Data: 2007-10-16 09:08:28

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Bierz jak chcesz. Skuteczność w obu przypadkach jest "homeopatyczna".
> Na opakowaniu piszą wyraźnie: "do strzykiwań".

ehhh... a doczytaj tak poza opakowaniem, w jakiejś książce np?

--
www.vegie.pl

5. Data: 2007-10-16 20:07:04

Od: "justyna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na opakowaniu piszą wyraźnie: "do strzykiwań".
niedawno zmienieno Biostyminie rejestrację i jest to obecnie "roztwór
doustny".

a zażywaj jak ci wygodnie, tzn. można rozcieńczyć w razie potrzeby

Wynik badania USG ginekologiczno-położni czego - prośba o interpretację.
Pytanie o grupy krwi - bardzo proszę o odpowiedź
invitro_B_HCG
Kaszel i "coś" w gardle
Dermatolog w Toruniu