Biulki matujące

1. Data: 2004-07-23 08:57:30

Temat: Biulki matujące
Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów!!

Od jakiegoś czasu poszukuję bibułek matujących. Pytam w aptekach, a tam
panie nic nie wiedzą. Wiem, że są na allegro sprzedawane takich firm jak
Kanebo, Shiseido, Art Deco i pewnie w perfumeriach również. Ale czy może
znacie jakieś firmy, które oferują bibułki w niższych cenach niż przeze mnie
wspomniane i gdzie je kupić?
Z góry dziękuję
pozdrawiam
Anpaho

1. Data: 2004-07-23 09:30:47

Temat: Re: Biulki matujące
Od: "*Bea*" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anpaho" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kanebo, Shiseido, Art Deco i pewnie w perfumeriach również. Ale czy może
> znacie jakieś firmy, które oferują bibułki w niższych cenach niż przeze

witam !
ja ma takie bibulki amtujace Avonu bardzo dobre!!!
pozdrawiam *Bea*
PS.nie wiem czy sa jeszcze dostepne w avon bo kupowalam je dosc dawno

1. Data: 2004-07-23 09:57:13

Od: "Alicja Zielinska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"anpaho" <a...@w...pl> wrote in message

Ale czy może
> znacie jakieś firmy, które oferują bibułki w niższych cenach niż przeze
mnie
> wspomniane i gdzie je kupić?

Na pewno Dermika ma bibulki matujace z serii mat - b complex. Nie uzywalam
ich takze nie wiem czy sa dobre, po prostu slyszalam, ze Dermika ma cos
takiego w swojej ofercie. Cena cos okolo 25 zl.

Pozdrawiam - Alicja

1. Data: 2004-07-23 12:54:58

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kanebo, Shiseido, Art Deco i pewnie w perfumeriach również. Ale czy może
> znacie jakieś firmy, które oferują bibułki w niższych cenach niż przeze

Dermika, na pewno do kupienia na http://esentia.pl .

Ligeia

1. Data: 2004-07-23 12:55:37

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*Bea*" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> ja ma takie bibulki amtujace Avonu bardzo dobre!!!
> pozdrawiam *Bea*
> PS.nie wiem czy sa jeszcze dostepne w avon bo kupowalam je dosc dawno

Chyba raczej już nie. Przynajmniej od bardzo dawna ich nie widziałam,
szkoda.

Ligeia

1. Data: 2004-07-23 18:43:44

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam YR, takie sobie. Cienkie i malutkie z mala iloscia pudru,
ale w sytuacjach awaryjnych moga byc.
Asia

1. Data: 2004-07-24 04:36:40

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja mam YR, takie sobie. Cienkie i malutkie z mala iloscia pudru,
> ale w sytuacjach awaryjnych moga byc.

A ma ktoras z was bibulki Art Deco? Maja chyba 4 * na wizazu. Sa dostepne w
Polsce?
=====
annaM

1. Data: 2004-07-24 08:56:51

Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaM" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "AsiaS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> A ma ktoras z was bibulki Art Deco? Maja chyba 4 * na wizazu. Sa dostepne
> [...]

Bibułki Art Deco są na allegro na stronie. Może Cię zainteresuje
Pzdr
Ania H

1. Data: 2004-07-24 09:54:06

Od: "Bam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bibułki Art Deco są na allegro na stronie. Może Cię zainteresuje
> Pzdr
> Ania H

Drogo straszliwie, nie sądzisz?
Plus przesyłka.
A dostępne są Art Deco w lepszych drogeriach, Galeria, w cenie 28-30 zł.

1. Data: 2004-07-24 15:52:49

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anpaho" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Bibułki Art Deco są na allegro na stronie. Może Cię zainteresuje
> Pzdr

Widzialm te aukcje:) Niemniej dziekuje bardzo:) Problem jest taki, ze chyba
wychodzi to drozej niz w sklepie. 31 plus kostzy przesylki troche mnei
odstraszaja. Tym bardziej , ze zbliza sie czas letnich wyprzedazy i licze
na ewentualny upust. Ale dziekuje:)
=====
annaM

Uwaga!!!! co mam zrobić żeby piegi mi nie rosły?
Tusz do rzęs (dostaje juz kręćka:P)
[wawa] Poszukiwania
Krem nablyszczajacy..? :()
spiłowane zęby z porcelaną?