Bladość nie radość

1. Data: 2002-08-06 19:35:40

Temat: Bladość nie radość
Od: "dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Są wakacje. Gdy jest ładna pogoda często przesiaduje na słońcu. Trudno jest
opalić moje ciało . Może pomoże krem pszyspieszający opalanie?ale co to
jest? czy to to samo co samoopalacz? Jeszcze jedna sprawa , nawet jeśli
uda mi się choć toche opalić to twarz nadal jest blada. Można powiedzieć
chorobliwie. Ta części ciała to już do pszesady(jeśli wogule możliwe jest
mieć twarz do pszesady białą to chyba moja) Proszę o odpowiedzi porady itp.

1. Data: 2002-08-06 20:33:07

Temat: Re: Bladość nie radoś
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dorota" <d...@p...onet.pl> wrote in

> Proszę o odpowiedzi porady itp.

Nie znam sie na tych sprawach, ale dlaczego nie pojdziesz na solarium ?

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

1. Data: 2002-08-06 20:53:59

Temat: Re: Bladość nie radość
Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> mieć twarz do pszesady białą to chyba moja) Proszę o odpowiedzi porady

Krem przyspieszający opalanie to _nie_ jest samoopalacz.
Polecam artykul Basi na Wizazu o dzialaniu samoopalaczy i przyspieszaczy
opalania
http://www.wizaz.pl/basia_opalanie_samoopalacze.php

A twarz to chyba najlepiej byloby potraktowac jakims samoopalaczem... moze
kremem Sopot Ziaji?

K.

1. Data: 2002-08-06 21:14:29

Od: Dorota <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze mozna sprobowac beta karotenu lub po prostu duzej ilosci soku z marchwi.
Oba te specyfiki nadaja skorze ladny koloryt, a jednoczesnie przyspieszaja
opalanie, no a ci najwazniejsze - sa naturalne. Co do kremow przyspieszajacych
opalanie to niespodziewalabym sie cudow. Wiecej w tym reklamy niz prawdy.
Natomiast polecam krem ochronny do opalania z Nive'ii wlasnie z beta karotenem.
Moim zdaniem jest fantastyczny. Ochorni, a opalenizny i to bardzo ladnej
przybywa i przybywa.
Dorota

1. Data: 2002-08-06 21:16:15

Od: Dorota <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zarowno krem jak i balsam z tej firmy (Sopot Ziaja) sa godne polecenia i
niedrogie.
Dorota

1. Data: 2002-08-07 00:58:39

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK napisał(a):

> dlaczego nie pojdziesz na solarium ?

bo niektore laski, gdy swieci słonce, wolš się opalac na słońcu.

no ale z drugiej strony...

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-08-07 10:08:57

Temat: Odp: Bladość nie radość
Od: "dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dorota <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aip89n$69d$...@n...onet.pl...

1. Data: 2002-08-08 09:53:53

Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorota" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Najlepiej nie przesadzac z opalaniem, dawno przestala byc modna "czekolada".
Nadmierne opalanie przyspiesza starzenie skory. Wysusza ja. Poza tym bladosc
jest bardzo intresujaca. Mowi Ci to obieta o cyganskim typie urody;) Ach, ta
jasna cera;)
amanita

1. Data: 2002-08-12 21:40:57

Temat: Odp: Bladość nie radoś
Od: "dorota" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Amanita Muscaria <a...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aitf53$r59$...@n...tpi.pl...

> [...]
bladosc
> jest bardzo intresujaca. Mowi Ci to obieta o cyganskim typie urody;) Ach,

Tak to już jest że ta co ma włosy kręcone chciałaby proste i na odwrót
(chocisz ja mam proste i się ciesze :) Nie chce mieć skóry koloru czekolady
bo wygląda okropnie ale złocista jest ładna.

probki
krostki na ramieniu
Problem z cerą w ciąży.
W czym wymoczyć łapki?