Blat kuchenny drewniany?

1. Data: 2008-11-10 11:42:48

Temat: Blat kuchenny drewniany?
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakie kłopoty będzie sprawiał blat kuchenny dębowy (ikea) zaimpregnowany
olejem?
Na jakie niespodzianki jest się narażonym przy litym drewnie?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2008-11-10 18:45:25

Temat: Re: Blat kuchenny drewniany?
Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> olejem?
> Na jakie niespodzianki jest się narażonym przy litym drewnie?
>
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Paczenie i pękanie. Oczywiście da się zrobić taki blat co z nim nic się nie
będzie działo. Ale takich w tym miejscu co chcesz kupić nie sprzedają.

3. Data: 2008-11-10 21:22:32

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Paczenie i pękanie. Oczywiście da się zrobić taki blat co z nim nic się
> nie
> będzie działo. Ale takich w tym miejscu co chcesz kupić nie sprzedają.

Daj linka do miejsca, gdzie sprzedają lepsze. Ceneo nic nie pokazało.

4. Data: 2008-11-11 15:47:13

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Castorama.
JaC

5. Data: 2008-11-12 07:44:09

Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał
> Castorama.
> JaC

A czym się różni blat sprzedawany w Casto od tego z Ikei? Nie zgłębiałem
tematu, ale jeżeli jest to w obydwóch przypadkach np. dąb to nie widzę
różnicy... chyba, że wymiary klepek są inne ;)

Pozdr,
e2rd
Darek K.

6. Data: 2008-11-12 18:50:06

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

e2rd / Darek K. wystukał:

> [...]

> tematu, ale jeżeli jest to w obydwóch przypadkach np. dąb to nie widzę
> różnicy... chyba, że wymiary klepek są inne ;)

AFAIK tym że ten z Castoramy na szafki z IKEI będzie za płytki...

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

7. Data: 2008-11-12 19:11:55

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

masz linka. Idziesz do stolarza. takiego co ma z 50 lat lub więcej i ma
stolarnię ze 30 lat. Mówisz mu że chcesz dębowy blat kuchenny. Ma się nie
rozsychać, nie paczyć i ogólnie ma być najlepszy jaki może zrobić. I ci zrobi
bez żadnego Ceneo i innych internetowych pierdoł. Czy już wszystkich pogięło z
tym szukaniem w internecie wszystkiego co może być potrzebne.

8. Data: 2008-11-13 08:18:58

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

65 cm ?
JaC

-----

9. Data: 2008-11-13 08:34:15

Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> AFAIK tym że ten z Castoramy na szafki z IKEI będzie za płytki...

również był cieńszy (2,8 cm a nie 3,8cm) oraz dłuższy;
a w marketach blatów z litego drewna nie docinali,
trzeba było kupić całość; w Ikei były dostępne bodaj
3 długości, więc łatwiej było tak dobrać, by zminimalizować
odpady;
stan wiedzy sprzed 1,5 roku, bo wtedy kupowałem;
aha: w poszukiwaniach odwiedziłem też "salon" typu
kuchnie na wymiar - nie mieli tam nawet wzoru
blatu z litego drewna, bo "to towar na zamówienie";
u jednego stolarza tez byłem:)

g.

10. Data: 2008-11-13 08:55:54

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Tomek <k...@o...pl> napisał:

> Paczenie i pękanie. Oczywiście da się zrobić taki blat co z nim nic się nie
> będzie działo. Ale takich w tym miejscu co chcesz kupić nie sprzedają.

Bez przesady. IKEA sprzedaje takie blaty od XXX lat i gdyby sie paczyly
i ludzie je oddawali to by zbankrutowali (na kuchnie jest gwarancja na
25 lat i obejmuje blaty z litego drewna o grubości od 3.8 cm)
Jest wręcz na odwrót - nie ma zadnej pewnosci jakie drewno da stolarz.

Pozdrowienia,
Lila

Czyszczenie torebki skórzanej
KIDNAPERZY
Zwiększenieprzydziału mocy - jakie koszty?
zmywarki BSH-funkcje
lodówka działa bez przerw