Blat na narożnik

1. Data: 2006-08-08 13:09:43

Temat: Blat na narożnik
Od: "Kamilasty" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Warszawie znajdę duży wybór blatów
z możliowścią dowolnego przycięcia.
Konkretnie chodzi mi o blat na szafkę
narożnikową pod zlew typu: http://tiny.pl/7hnv,
ale żeby nie był w środku klejony.
Coś w stylu wielkiej płyty wyciętej na moją szafkę.
Kaamil

2. Data: 2006-08-08 13:13:58

Temat: Re: Blat na narożnik
Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamilasty napisał(a):
> [...]
> narożnikową pod zlew typu: http://tiny.pl/7hnv,
> ale żeby nie był w środku klejony.
> Coś w stylu wielkiej płyty wyciętej na moją szafkę.

Musisz po prostu szukać firmy sprzedającej blaty o szerokości 120 cm.
Ale gdzie w Wawie to nie pomogę :)

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

3. Data: 2006-08-08 13:55:02

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Kamilasty napisał(a):
> [...]
> narożnikową pod zlew typu: http://tiny.pl/7hnv,
> ale żeby nie był w środku klejony.
> Coś w stylu wielkiej płyty wyciętej na moją szafkę.

sprobuj w forpłycie - znajdziesz kontakt na googlu
maja siedzibe w piasecznie oraz na pradze gdzies

Sierp

4. Data: 2006-08-08 13:58:51

Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamilasty" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> narożnikową pod zlew typu: http://tiny.pl/7hnv,
> ale żeby nie był w środku klejony.
> Coś w stylu wielkiej płyty wyciętej na moją szafkę.
każda firma robiąca meble i sprzdająca blaty ma w ofercie dwie standartwoe
szerokości - 60 i 120
ten kawałek musisz wyciać ze 120tki

R.

5. Data: 2006-08-08 18:00:39

Od: "marek" <n...@f...spam> szukaj wiadomości tego autora

Takiego stricte blatu nie znajdziesz nigdzie.
Nawet wyciecie z plyty o szer. 120 cm niczego nie ratuje - pamietaj, ze blat
kuchenny ma jedna krawedz ladnie zakonczona - owalem lub plaska listwa.
Tylko sklejenie dwu kawalkow sprawi, ze nadal bedziesz miec ta krawedz -
wyciecie z szerszej plyty spowoduje jej obciecie.
Jedyny ratunek to wybor blatu z plaska listwa ozdobna zamiast wyobleniem,
wyciecie ksztaltu z szerszej plyty i przyklejenie na obcietej czesci takiej
listwy (pisze tu o takiej listwie jaka teraz czesc blatow ma standardowo z
przodu a nie takich przyklejanych zelazkiem o bokach).
We wlochach jest firma Meblat lub jakos podobnie (reklama kolo Castoramy w
Alejach), z ktora byc moze uda ci sie dogadac, ale nie dam glowy czy cos
takiego zrobia.

6. Data: 2006-08-08 21:33:19

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marek napisał(a):
> [...]
> Alejach), z ktora byc moze uda ci sie dogadac, ale nie dam glowy czy cos

Nie do końca masz rację. Z blatu 120 wytniesz bez problemu blat na
szafkę zlewozmywakową narożną jeżeli szafka nie będzie z przodu załamana
pod kątem prostym a ścięta pod kątem 45 stopni co przy zlewie wydaje się
rozsądniejsze. Wtedy zaoblenie blatu będzie właśnie na tym ścięciu, a
cięcia blatu pokryją się z krawędzią szafki (i dlatego właśnie blat musi
mieć aż 120cm, a nie np. 90). I nie pisz, że się nie da, bo mi się meble
z kuchni anihilują :D

Co do łączenia - blatów w ogóle - są fachowcy, którzy bardzo ładnie
łączą blaty na styk (uszczelniając silikonem), dzięki czemu eliminują
metalową listwę.

7. Data: 2006-08-08 22:03:07

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzychu napisał(a):
> [...]
> szafkę zlewozmywakową narożną jeżeli szafka nie będzie z przodu załamana
> pod kątem prostym a ścięta pod kątem 45 stopni co przy zlewie wydaje się

ale nie tym zlewie z linka - wtedy tylko utrudnilo by to sprawe
tak jak piszesz mam ja, z trzech kawalkow sklejonych ze soba, ze 120.
Wyglada to tak

----------
| |
| -----
|___ /
| |
| |

przy czym ja mam zlew zwykly, po prostu ustawiony skosnie wzgledem
blatow przy scianie, a rownolegle wzgledem blatu skosnego :-)

> Co do łączenia - blatów w ogóle - są fachowcy, którzy bardzo ładnie
> łączą blaty na styk (uszczelniając silikonem), dzięki czemu eliminują
> metalową listwę.

u mnie tak jest zrobione
widac linie laczenia, natomiast nic tam nie ma prawa wpasc, bo sie
scisle laczy

Sierp

8. Data: 2006-08-08 22:20:09

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> ale nie tym zlewie z linka - wtedy tylko utrudnilo by to sprawe

Nnnnno - może i racja :)

> tak jak piszesz mam ja, z trzech kawalkow sklejonych ze soba, ze 120.
> Wyglada to tak

Też tak mam :)

> przy czym ja mam zlew zwykly, po prostu ustawiony skosnie wzgledem
> blatow przy scianie, a rownolegle wzgledem blatu skosnego :-)

Ja to nabyłem taki niby "uniwersalny" - ale jednak bardziej narożnym mi
pachniał i tak też wylądował zgodnie z planem.

> u mnie tak jest zrobione
> widac linie laczenia, natomiast nic tam nie ma prawa wpasc, bo sie
> scisle laczy

No u mnie też :)

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

polaczenie parkietu i terakoty
Zamówiona moc/zabezpieczenia
Ochrona mieszkan w bloku przed zlodziejami
laminat okleina
Gniazdka sieciowe w boazerii