Bliny ziemniaczane - z czym?

1. Data: 2005-03-03 08:34:47

Temat: Bliny ziemniaczane - z czym?
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Chcę zrobić bliny ziemniaczane tylko nie mam pojęcia co mogłabym do tego
dodać. Bardzo proszę o jakieś porady z czym to się je.
Tylko bez mięsa!

Dziękuję,
Anna Styś

1. Data: 2005-03-03 09:50:06

Temat: Re: Bliny ziemniaczane - z czym?
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Styś" wrote in message news:d06ij4$657$1@news.onet.pl...
| Witam.
| Chcę zrobić bliny ziemniaczane tylko nie mam pojęcia co mogłabym do tego
| dodać. Bardzo proszę o jakieś porady z czym to się je.
| Tylko bez mięsa!

Hmmm... musialabys sprecyzowac o jakie bliny Ci chodzi...
- jesli o taki plackowe z surowych utartych ziemniakow, to chyba standardowo
cebule do ciasta...
- jesli takie jak litewskie bliny Żemaicziu ( http://tiny.pl/hmt6 ) czyli z
ugotowanych ziemniakow, to np. grzyby zamiast nadzienia miesnego...

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2005-03-03 13:27:00

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - jesli takie jak litewskie bliny Żemaicziu ( http://tiny.pl/hmt6 ) czyli
> ugotowanych ziemniakow, to np. grzyby zamiast nadzienia miesnego...

O właśnie o takie. Z czym jeszcze można zrobić?

1. Data: 2005-03-03 13:54:59

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Styś" wrote in message news:d073n1$hah$1@news.onet.pl...
| z ugotowanych ziemniakow, to np. grzyby zamiast nadzienia miesnego
|
| O właśnie o takie. Z czym jeszcze można zrobić?

Powiem szczerze, ze wole je w wersji miesnej ;), ale tak koncypujac...
oprocz grzybow/pieczarek mozna chyba sprobowac nadziac warzywami, jakies
kukurydzo-groszki, papryka, smazona cebulka itd.... albo wogole nie
nadziewac, a wymieszac ciasto z dodatkowym skladnikiem i ulepic krokiety...
chyba smaczne jest z dodatkiem prazonych orzechow wloskich, jakies 3-4 lata
temu na grupie cos bylo na ten temat... dodac np. wszelakie ziola swieze...
albo np. jakis wyrazisty ser... teraz kompletny luz dla fantazji i podaje
ona mi pomysl, zeby dodac np. lososia salatkowego... i juz nie smazyc, a
zapiec w piekarniku... ;)
nie wiem... ogolnie to chyba otworzyc szafki kuchenne, lodowke i dodac co
pierwsze wpadnie w oko ;))

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

wanilia
feta zapiekana z migdalami... jammi TYLKO JAKK??
jakie upiec ciasto na urodziny meza (do jego pracy)
zdrowe dla serca...
Surowe pieczarki