Blizna:(((

1. Data: 2003-05-13 19:46:02

Temat: Blizna:(((
Od: "agnieszka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Mam pytanie do szanownych Grupowiczów. Otóż jestem 1,5 roku po rekonstrukcji
ACL i mam okropną 8 cm bliznę na kolanie. Przerzuciłam archiwum i nie
znalazłam nic oprócz Contatubexu i Cepanu (one na mnie nie działają). Czy
ktoś z Was zna skuteczny sposób pozbycia się tego cholerstwa.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi
agnieszka

2. Data: 2003-05-13 20:25:10

Temat: Re: Blizna:(((
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś z Was zna skuteczny sposób pozbycia się tego cholerstwa.
> Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi

Witaj.

Co prawda jeszcze nie jestem po rekonstrukcji ACL ale grozi mi to
(niestety). Znajomy mial podobny problem i u niego skuteczne okazaly sie
lampy Zeptera.
Przyspieszaja gojenie, zminejszaja opuchlizne i bol. Podobno wskazane po
tego typu zabiegach.

Anka

3. Data: 2003-05-14 14:18:12

Od: "kinga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

agnieszka napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>ktoś z Was zna skuteczny sposób pozbycia się tego cholerstwa.
>Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi

jonoforeza z jodku potasu
pozdrawiam-kinga

4. Data: 2003-05-14 19:45:31

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

może maść Zeraderm lub plastry silikonowe?

5. Data: 2003-05-20 19:45:38

Od: "Adam F" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnieszka" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktoś z Was zna skuteczny sposób pozbycia się tego cholerstwa.
> Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi

mi się wydaje, że po takim czasie to maści na wyciągu z cebuli i heparynie
już nie pomogą ( co innego jakby było tydzień po :)
Najlepiej zgłoś się do chirurga plastyka bądź dermatologa. Bliznę można np.
nieco zetrzeć podczas zabiegu dermoabrazji

6. Data: 2003-05-21 07:04:18

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mi się wydaje, że po takim czasie to maści na wyciągu z cebuli i heparynie
> już nie pomogą ( co innego jakby było tydzień po :)

Takie maści zaleca sie tez na bliwzny wieloletnie, ale wtedy kutacja trwa
dużo dłuzej ibyc może efekty nie sa rewelacyjne.
inne sposoby to plastry silikonowe np. cicacare i ucisk

doktorat
LONG QT SYNDROME Zespół wydłużenia QT
Pytanie odnosnie szczepien
Hp- test oddechowy