Blok - taki jak tradycyjny tzn zapamiętany przeze mnie z dzieciństwa ????

1. Data: 2005-03-07 20:06:31

Temat: Blok - taki jak tradycyjny tzn zapamiętany przeze mnie z dzieciństwa ????
Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie dzisiaj dostałem dwie paczki czegoś co się nazywa Blok.
Pamiętam jak jadłem ten blok jako dziecko. Było tej samej produkcji
tylko było faktycznie w formie bloku i kroiło się to jak chałwę.
Dzisiaj ma juz inną formę.
Zaraz będę to próbował.
A produkują to zakłady "Magnolia".
--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 4624321

1. Data: 2005-03-07 20:12:45

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki napisał(a):
> [...]
> Pamiętam jak jadłem ten blok jako dziecko. Było tej samej produkcji
> tylko było faktycznie w formie bloku i kroiło się to jak chałwę.

Już po konsumpcji. Prawie takie jak kiedyś...
Prawie bo teraz nic nie jest jak kiedyś...

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 4624321

1. Data: 2005-03-07 21:18:21

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
> Artur Nowacki napisał(a):
> Już po konsumpcji. Prawie takie jak kiedyś...
> Prawie bo teraz nic nie jest jak kiedyś...

No tak, nikt juz dzis nie potrafi wyprodukowac takiego czegoś co wyglądało
jak krówka, zapakowane było w mlecznobiały papier i na tym kończyły się
pozytywne wrażenia estetyczne. Błeee, nie cierpiałam bloku:(
Duzo lepsze były małe herbatniczki (tak, tak, malutie takie:) ) pakowane w
przezroczystą folię.

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-03-07 21:29:54

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cherokee napisał:

> [...]
> pozytywne wrażenia estetyczne. Błeee, nie cierpiałam bloku:(
> Duzo lepsze były małe herbatniczki (tak, tak, malutie takie:) ) pakowane w

BeBe ? :)
takie ja pamietam z mojego dziecinstwa

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2005-03-07 21:37:24

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik cherokee napisał:
> BeBe ? :)
> takie ja pamietam z mojego dziecinstwa

Nie pamiętam jak się nazywały, ale były pyszne:) I tanie:)

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-03-07 21:57:31

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):
> Użytkownik "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> napisał w wiadomości

> Nie pamiętam jak się nazywały, ale były pyszne:) I tanie:)

Na pewno BeBe.
Ja kupuje je mojemu Tacie w Geant - potrafi zjeść tego niewiarygodne
ilości. Tylko teraz są pakowane 2x4 a nie tyko 1x4

1. Data: 2005-03-08 08:57:00

Od: fotomonter <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Mar 2005 21:06:31 +0100, Artur Nowacki napisał(a):

> [...]
> Pamiętam jak jadłem ten blok jako dziecko. Było tej samej produkcji
> tylko było faktycznie w formie bloku i kroiło się to jak chałwę.

1/2 opakowania mleka w proszku
2 łyżki ciemnego kakao
1 margaryna kasia
1 szklanka cukru
1 opakowanie herbatnikow

margaryne rozpuszczamy na ogniu wraz z cukrem az skladniki sie polacza,
zdejmujemy z ognia i mieszamy z uwczesniej przygotowana mieszanka mleka w
proszku z kakao do uzyskania jednolitej konsystencji na koncu dodajemy do
tego jeszcze pokruszone herbatniki. zalewamy forme taka prostokatna
wylozona uprzedniej fiolia aluminiowa i po wystudzeniu wstawiamy do lodowki
po gdzie 4 godzinach jest juz na tyle twardy ze mozna go jesc.

ps. smacznego

1. Data: 2005-03-08 09:18:13

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> No tak, nikt juz dzis nie potrafi wyprodukowac takiego czegoś co wyglądało
> jak krówka, zapakowane było w mlecznobiały papier i na tym kończyły się
> pozytywne wrażenia estetyczne. Błeee, nie cierpiałam bloku:(

Jednak nie dobre co dobre tylko co komu smakuje. Pamiętam, że lubiliśmy blok
i wcale nie wyglądał jak krówka - ani nie był ciągliwy, ani zbytnio
kruchy-rozsypujący się,
był o smaku kakaowym lub czekoladowym i był super.
Pozdrawiam z Lublina - Gośka

1. Data: 2005-03-08 09:58:31

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie dzisiaj dostałem dwie paczki czegoś co się nazywa Blok.

A czy ktoś wie gdzie to cudo mozna kupic w Wawie? Od lat poszukuje TAMTEGO
bloku z dziecinstwa i jak dotad nie udalo mi sie trafic na nic co by choc
troche przypominalo tamten smak... Domowe produkcje oraz blok dostepny w
MarcPolu nie maja nic wspolnego z tamtym twardym jak cegla i kruchym
blokiem, kupowanym niegdys na wage w hali marymonckiej...

Pozdrawiam serdecznie. Magda (ktora w ten weekend idzie testowac polecane na
grupie pizzerie :))

1. Data: 2005-03-08 10:09:38

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jednak nie dobre co dobre tylko co komu smakuje. Pamiętam, że lubiliśmy
blok
> i wcale nie wyglądał jak krówka - ani nie był ciągliwy, ani zbytnio
> kruchy-rozsypujący się,

Nie pisałam o konsystencji a o wyglądzie:)
Dla mnie był koszmarem, ale ja generalnie ze słodyczy najchętniej jadam
kiełbasę jałowcową:)

pozdr

cherokee

chałwa