Re: Błona dziewicza

From: "Emilian" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Błona dziewicza
Date: 16 Oct 2000 09:36:20 GMT
Sender: [emilskrz friko5.onet.pl]@pa19.krosno.sdi.tpnet.pl

Twiggy <s...@k...net.pl> napisał(a) w artykule
<8sco79$rhg$1@news.tpi.pl>...
> Witam.
> Chcę zapytać specjalistów bo sama jestem zielona w tych sprawach..
> A mianowicie chodzi mi o to czy błona dziewicza może pęknąć przy
> ćwiczeniach, np. na WF-ie, na siłowni itp.? Czy może zdarzyć się, że
przy
> stosunku w ogóle się nie uszkodzi,a dopiero przy porodzie? Czy przy
> pierwszym stosunku płciowym to boli, czy krwawi? Czy da się sprawdzić,
czy
> dziewczyna ma błonę czy nie, czy odbyła już stosunek, jednym słowem czy
jest
> [...]
Twój problem załoźżenia jest krótkotrwały i z biegiem czasu stanie się
niewątpiliwie bezprzedmiotowy, ale:
ad. 1 czy może pęknąć na WF-ie?
Przy wykonywaniu ćwiczeń gimnastycznych nawet bardzo akrkołomnych i
rozciągających nie istnieje obawa o powyższe zdarzenie.>
ad.2. odpowiedź na drugie pytanie jest troszkę bardziej skomplikowana.
Zależy wszystko jaki stosunek masz na myśli, a więc:
- przy stosunku oralnym - nie
- przy stosunku analnym - nie
- przy neckingu i pettingu - nie
- przy stosunku vaginalnym (dopochwowym - dla większości luddzi prawidłowy)
zdecydowanie tak.
- przy porodzie jeśli by była (zdarzyć się to może jeżeli dochodzi do
zapłodnienia in vitro i jest wszczepienie zarodka) tak, choć 99,99 %
lekarzy wykonujących te zabiegi aby uniknąć powikłań przy porodzie dokonuue
operacynej (zabieg) defloracji (usunięcia błony dziewiczej) przy poborze
komórki jajowej lub wszepieniu zarodka.
ad. 3. czy boli - krwawi?
zasadniczo wystąpi drobne krótkotrwałe krwawienie i lekkie pieczenie. Po
kilku godzinach ustaje bez śladu. Ewentualnie przy drugim stosunku możesz
odczuwać pewną nadwrażliwość wejścia do pochwy ale bardzo krótko.
ad. 4. zawsze da się sprawdzić, tylko po co? Sama będziesz najlepiej
wiedzieć czy było, z kim było, kiedy było. Chyba, że było na imprezie, po
dużym drinku, było ciemno i tłoczno - to możesz nie wiedzieć z kim i kiedy.

W przypadku innych zapytań pisz.
pozdrawiam
SQBL
w...@k...net.pl