Błona dziewicza

1. Data: 2000-10-15 17:07:43

Temat: Błona dziewicza
Od: "Twiggy" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chcę zapytać specjalistów bo sama jestem zielona w tych sprawach..
A mianowicie chodzi mi o to czy błona dziewicza może pęknąć przy
ćwiczeniach, np. na WF-ie, na siłowni itp.? Czy może zdarzyć się, że przy
stosunku w ogóle się nie uszkodzi,a dopiero przy porodzie? Czy przy
pierwszym stosunku płciowym to boli, czy krwawi? Czy da się sprawdzić, czy
dziewczyna ma błonę czy nie, czy odbyła już stosunek, jednym słowem czy jest
dziewicą czy nie ?

Marta N.

2. Data: 2000-10-15 20:59:34

Temat: Re: Błona dziewicza
Od: Michal <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twiggy wrote:

> Witam.
> Chcę zapytać specjalistów bo sama jestem zielona w tych sprawach..

No tak, bo przeciez jestes dziewczyna. Dobrze ze mnie zapytalas (jestem
fachowcem :-<> )

> A mianowicie chodzi mi o to czy błona dziewicza może pęknąć przy
> ćwiczeniach, np. na WF-ie,

A wiec mianowicie oczywiscie mi nie pekla. Nie, nie moze peknac, choc
nieraz moze (zalezy od nauczyciela).

> Czy może zdarzyć się, że przy
> stosunku w ogóle się nie uszkodzi,a dopiero przy porodzie?

Tak oczywiscie, nie moze sie tak zadrzyc. To znaczy przy porodzie peknie
napewno albo nie peknie napewno, a podczas stosunku tez napewno, to
tylko zalezy od "elastycznosci:)))" partnera wiec moze nie peknie.

> Czy da się sprawdzić, czy
> dziewczyna ma błonę czy nie, czy odbyła już stosunek, jednym słowem czy jest
> dziewicą czy nie ?

Przeciez z twarzy mozna wiele wyczytac:))

Pozdrawiam i zycze homoru

"specjalista"

3. Data: 2000-10-15 22:05:24

Od: "Dariusz Dobosz" <D...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Twiggy" <s...@k...net.pl> wrote in message

> Chcę zapytać specjalistów bo sama jestem zielona w tych sprawach..
> A mianowicie chodzi mi o to czy błona dziewicza może pęknąć przy
> ćwiczeniach, np. na WF-ie, na siłowni itp.?

W zasadzie to wszędzie może pęknąć. Zależy tylko od intensywności
masturbacji lub od stosunku płciowego...

--
Pozdrowienia
=DobeX=

Prywatna strona www na: http://www.dobex.w.pl
Medyczna strona www na: http://www.dobex-med.w.pl

4. Data: 2000-10-16 09:36:20

Od: "Emilian" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Twiggy <s...@k...net.pl> napisał(a) w artykule
<8sco79$rhg$1@news.tpi.pl>...
> [...]
czy
> dziewczyna ma błonę czy nie, czy odbyła już stosunek, jednym słowem czy

Twój problem załoźżenia jest krótkotrwały i z biegiem czasu stanie się
niewątpiliwie bezprzedmiotowy, ale:
ad. 1 czy może pęknąć na WF-ie?
Przy wykonywaniu ćwiczeń gimnastycznych nawet bardzo akrkołomnych i
rozciągających nie istnieje obawa o powyższe zdarzenie.>
ad.2. odpowiedź na drugie pytanie jest troszkę bardziej skomplikowana.
Zależy wszystko jaki stosunek masz na myśli, a więc:
- przy stosunku oralnym - nie
- przy stosunku analnym - nie
- przy neckingu i pettingu - nie
- przy stosunku vaginalnym (dopochwowym - dla większości luddzi prawidłowy)
zdecydowanie tak.
- przy porodzie jeśli by była (zdarzyć się to może jeżeli dochodzi do
zapłodnienia in vitro i jest wszczepienie zarodka) tak, choć 99,99 %
lekarzy wykonujących te zabiegi aby uniknąć powikłań przy porodzie dokonuue
operacynej (zabieg) defloracji (usunięcia błony dziewiczej) przy poborze
komórki jajowej lub wszepieniu zarodka.
ad. 3. czy boli - krwawi?
zasadniczo wystąpi drobne krótkotrwałe krwawienie i lekkie pieczenie. Po
kilku godzinach ustaje bez śladu. Ewentualnie przy drugim stosunku możesz
odczuwać pewną nadwrażliwość wejścia do pochwy ale bardzo krótko.
ad. 4. zawsze da się sprawdzić, tylko po co? Sama będziesz najlepiej
wiedzieć czy było, z kim było, kiedy było. Chyba, że było na imprezie, po
dużym drinku, było ciemno i tłoczno - to możesz nie wiedzieć z kim i kiedy.

W przypadku innych zapytań pisz.
pozdrawiam
SQBL
w...@k...net.pl

5. Data: 2000-10-16 14:40:08

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emilian napisał

> [...]

> operacynej (zabieg) defloracji (usunięcia błony dziewiczej) przy poborze

Przepraszam, ale to co piszesz jest troszkę niekonsekwentne. Jeśli ktoś poddaje
się zapłodnieniu "in vitro", to z reguły ma za sobą setki prób tradycyjnego,
choć bezowocnego zajścia w ciążę, a więc połączonych ze stosunkiem waginalnym. A
skoro, jak piszesz podczas takiego stosunku błona dziewicza ulega rozerwaniu
"zdecydowanie", to skąd u licha ma się ona wziąć podczas porodu po zapłodnienia
"in vitro"? Przecież nie zarosła ponownie.
Inna sprawa, że nawet gdy zdarzy się (rzadko), że w czasie porodu taka błona
jeszcze istnieje (bo np. doszło do zapłodnienia pomimo braku pełnej penetracji
pochwy), to pierwsze słyszę, by lekarze bawili się w deflorację (z powodu
przeszkody, jaką miałaby stanowić błona), skoro nawet nacięcie krocza nie jest w
wielu szpitalach wykonywane rutynowo. A błona jest jednak zdecydowanie cieńsza
niż skóra krocza. Nie mówiąc o tym, że siła skurczów i przepychania się główki
dziecka przez kanał rodny jest dużo większa niż siła penisa ;~)

Maja

6. Data: 2000-10-19 17:46:02

Od: ***** <k...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze :)))

Twiggy napisał(a):

> Witam.
> Chcę zapytać specjalistów bo sama jestem zielona w tych sprawach..
> A mianowicie chodzi mi o to czy błona dziewicza może pęknąć przy
> ćwiczeniach, np. na WF-ie, na siłowni itp.?

Może... jak pan od WF się postara :))))

7. Data: 2000-10-20 18:21:37

Od: "Tomek R" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
główki
dziecka przez kanał rodny jest dużo większa niż siła penisa ;~)

Obowiazkowo przed kazda operacja ginekologiczna (a przy porodzie moze byc
koniecznosc przejscia do ciecia) gdy wystepuje blona konieczna jest
defloracja
MR

8. Data: 2000-10-21 11:52:49

Temat: Odp: Błona dziewicza
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek R napisał

> Obowiazkowo przed kazda operacja ginekologiczna (a przy porodzie moze byc
> koniecznosc przejscia do ciecia) gdy wystepuje blona konieczna jest
> defloracja

Poważnie? No proszę, autentycznie nie wiedziałam. Czy to rzeczywiście taka
przeszkoda nie do pokonania przez glówkę dziecka?
Maja

9. Data: 2000-10-22 10:57:06

Od: "Tomek R" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel napisała

>Poważnie? No proszę, autentycznie nie wiedziałam. Czy to
>rzeczywiście taka
>przeszkoda nie do pokonania przez glówkę dziecka?

Miałem na myśli, iż przy każdym porodzie może zaistnieć konieczność
przejścia do operacji chir., a wtedy istnieje konieczność tego zabiegu.

Pzdr
MR

10. Data: 2000-10-22 11:58:15

Temat: SV: Błona dziewicza
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomek R <t...@p...pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:8sugvh$aum$...@n...tpi.p
l...
> Maja Krężel napisała

> Miałem na myśli, iż przy każdym porodzie może zaistnieć konieczność
> przejścia do operacji chir., a wtedy istnieje konieczność tego
zabiegu.

Przepraszam, moge zapytac, czy jestes poloznikiem?
Ja bylam /jestem/ polozna, i w ciagu 4 lat mojej pracy nie spotkalam
sie z nacieciem blony dziewiczej przed / podczas ciecia cesarskiego...
Mozesz podac jakies wskazania, przyklady?

Oczywiscie, zdarzylo mi sie nacinac blone dziewicza, ale tylko
profilaktycznie, gdy bylo widac, ze pekniecie krocza bedzie mialo o
wiele gorsze konsekwencje.

pozdrawiam, magda

Szczelina odbytu
halucynogeny