Błona dziewicza

21. Data: 2000-10-23 15:24:15

Temat: Re: Błona dziewicza
Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeprosilem i sie wycofalem to o co chodzi?

pozdr
MR

22. Data: 2000-10-23 15:41:50

Temat: SV: Błona dziewicza
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> HA!!! TRAFIONY - jestem stomatologiem, a co ma leczenie prochnicy z
> usuwaniem dziasla to nie wiem ???

A no widzisz! Mojej znajomej wlasnie dentysta wycial kawalek dziasla,
przed borowaniem zeba z boku. Powiedzial, ze musi to zrobic. OK,
zdarza sie. Czy to znaczy, ze kazdemu wycina sie dziasla, przy
leczeniu prochnicy? Nie...

Wiem, ale tez sie na nia powolales...

Pozdrawiam, magda

23. Data: 2000-10-23 19:34:27

Temat: Re: SV: Błona dziewicza
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk napisał(a):

> Co do zaplodnienia in-vitro i dziewic to chyba umre ze smiechu!
> Ludzie, nie rozpowrzechniajcie jakichs wyjatkow medycznych jako regul!

To skąd sie biorą blony dziewicze u rodzących-- dziewic?
Niektóre poprzednie wątki w tym temacie mnie zastanawiają.

Kaja

24. Data: 2000-10-24 07:13:34

Temat: Odp: Błona dziewicza
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej R napisał

> Przeprosilem i sie wycofalem to o co chodzi?

Już o nic. W porządku :~)
Maja

25. Data: 2000-10-24 10:02:11

Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)

pozdr
MR

26. Data: 2000-10-24 11:15:04

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> To skąd sie biorą blony dziewicze u rodzących-- dziewic?
> Niektóre poprzednie wątki w tym temacie mnie zastanawiają.

Dziewica to kobieta, ktora nie miala stosunku plciowego (najkrocej tak
mozna to okreslic).

Po przerwaniu blony, (np. podczas wkladania temponu!)
mowi sie o strzepkach blony dziewiczej.
Strzepki wygladaja jak przed defloracja, ale moga miec np. rozerwanie
z boku (na 1 cm, na przyklad). Sporo zalezy od wygladu blony. Jesli
kobieta ma blone w ksztalcie sitka, to nawet zwykle badanie wewnetrzne
moze ja uszkodzic. Czesto jednak owe blony sa minimalne naderwane (1-2
cm) i do czasu porodu drogami natury zachowuje swoj ksztalt. Jesli
krocze jest podatne i podczas porodu widac, ze tylko ta blona (czytaj:
*strzepki blony*) stanowi problem (moze powodowac duze pekniecie
krocza nawet 2 i 3 stopnia) zwykle sie ja nacina.

Jednak mowienie o defloracji u kobiety rodzacej jest manipulacja. Sam
fakt posiadania calej blony (sa kobiety z tak duzym otworem, ze nigdy
nie doszloby do przerwania w "normalny" sposob) nic nie znaczy. To
chyba "czystosc" charakteryzuje dziewictwo a nie jakis kawalek
sluzowki!

Pozdrawiam,
magda (polozna, jakby ktos sie zastanawial, skad tyle wiem ;-)

27. Data: 2000-10-24 12:23:42

Temat: Odp: SV: Błona dziewicza
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisała

> To skąd sie biorą blony dziewicze u rodzących-- dziewic?
> Niektóre poprzednie wątki w tym temacie mnie zastanawiają.

Czasem stąd, że stosunek płciowy bywa taki trochę "oszukany". Niektórym ludziom
(zwłaszcza młodym) wydaje się, że jak nie będzie miała miejsca pełna penetracja
pochwy, czyli normalny stosunek, to w ciążę zajść nie można. A to nieprawda. I
czasem w ten sposób dochodzi do tego, że "dziewica" rodzi dziecko. Oczywiście to
rzadkie przypadki i tak, jak pisała Magda Busk nie można ich uznawać za regułę.
Maja

28. Data: 2000-10-24 22:02:38

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk napisał(a):

> Dziewica to kobieta, ktora nie miala stosunku plciowego (najkrocej tak
> mozna to okreslic).

To akurat wiem...sama mam córkę...ale zastanawiały mnie wątki na temat
przecinania , czy defloracji błony dziewiczej przy porodzie, więc
zażartowałam sobie o rodzących dziewicach i zastanawiałam się jak to jest
możliwe? :-)
Uświadomiłaś mnie... dzięki za ten post :-)

Kaja

Szczelina odbytu
halucynogeny
Diagnoza zapisu EKG