Szczelina odbytu

1. Data: 2000-10-15 15:49:49

Temat: Szczelina odbytu
Od: "Adam" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam przewlekla szczeline odbytu. Nie sprawia zadnych dolegliwosci, poza
deskomfortem psychicznym (brudzenie bielizny, koniecznosc czestego
podmywania sie). Bylem u chirurga, ktory powiedzial, ze ewentualne leczenie
operacyjne niesie ze soba mozliwosc uszkodzenia miesni zwieracza, co w
konsekwencji moze doprowadzic do nietrzymania gazow. Gneralnie stanowczo
odradzil mi taki zabieg.
Pytanie o podobnej tresci zamiescilem w innym miejscu w internecie i
otrzymalem odpowiedz, ze wiekszego ryzyka nie ma. Moze ktos mi doradzi, co
robic.

Adam

2. Data: 2000-10-23 09:53:54

Temat: Re: Szczelina odbytu
Od: "don TomasinoR" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie o podobnej tresci zamiescilem w innym miejscu w internecie i
> otrzymalem odpowiedz, ze wiekszego ryzyka nie ma. Moze ktos mi doradzi, co
> robic.

Kupic skorzane spodnie

3. Data: 2000-10-23 22:43:59

Od: "Dariusz Dobosz" <D...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"don TomasinoR" <e...@p...net.pl> wrote:

> Kupic skorzane spodnie

BRAVO!!!

A swoją drogą idź lepiej do lekarza...

--
Pozdrowienia
=DobeX=

Prywatna strona www na: http://www.dobex.w.pl
Medyczna strona www na: http://www.dobex-med.w.pl

4. Data: 2000-10-29 22:01:47

Od: " " <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mysle, ze zabieg nalezy zrobic. nazywa sie on fachowo dywulsja i polega na
rozciagnieciu miesni odbytu, ktos kto robi tego duzo na pewno nie zrobi ci
krzywdy. Pamietam jak pacjent byl ustawiany na morfinie z powodu bolu od
szczeliny odbytu i klinika chirugiczna wachala sie co robic. Zabieg zrobiono w
regionalnym szpitalu. Jak chcesz dam ci adres

5. Data: 2000-10-31 14:01:13

Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a) w wiadomości: <6...@n...onet.pl>...
> [...]
zrobiono w
>regionalnym szpitalu. Jak chcesz dam ci adres

Ale mam wrażenie , że Adamowi chodzi raczej o zabieg polegający na wycięciu
fragmentu nie gojącej się błony śluzowej

Piotr Sowa

halucynogeny
Diagnoza zapisu EKG
bio